Nännimäinen
Jäsen
On juu, jos haluaa vietää paljon aikaa Delta-Auton pajalla ja työntää kaikki rahansa sinne.
Kolmas laatuaan menossa, enkä tiedä mistä puhut. Sinulla ilmeisesti enemmän kokemusta?
On juu, jos haluaa vietää paljon aikaa Delta-Auton pajalla ja työntää kaikki rahansa sinne.
Kolmas laatuaan menossa, enkä tiedä mistä puhut. Sinulla ilmeisesti enemmän kokemusta?
Alfa Romeo 156 SW? On ainakin mielenkiintoinen.
Ja kyllä: tarkenee talvella, on etuvetoiseksi hemmetin hyvä ajettava kelillä kuin kelillä, kaunis katsella, erittäin kallis huoltaa ja vakuuttaa, kulkee riittävästi, on ahdas.
Kolmas laatuaan menossa, enkä tiedä mistä puhut. Sinulla ilmeisesti enemmän kokemusta?
Skodan nelivedot on vähän erilailla profiloituja kuin esim. Audin. On korotettua maavaraa, kumilokaria ja sen sellaista. Status ja hinta tietysti noissa A4 vs Octavia vielä erona, mutta niin on ulkonäkökin. Makuasioita tietty, mutta sivusta Octavia näytti vanhanaikaiselta jo ilmestyttyään. RS on edestä ihan ärhäkän oloinen, mutta sivusta sitten totuus iskee.
Konsernin marssijärjestyksestä kertoo myös, ettei RS Ocuja ole saatavana myöskään DSG-lootalla (ainakaan vielä), vaan 2.0TFSI+DSG on Golfeissa vain, ja jopa Seateissa. DSG:tä saa vain poikittaiskoneisiin tällä hetkellä. Jotkut arvostavat tuota laatikkoa enemmän kuin nelikkoa, makuasioita nämäkin tietty. Ensi keväänä on kuitenkin luvassa uuden A4:n myötä Torsen-guatroja DSG:llä. Tai mikä S-tronic lieneekään.
Octaviahan on helposti perusteltava järkivalinta, melkoisen japsi auto mutta konsernituotteen myötä sitten saksalainen imago vielä päälle. Muutamaa eri Ocua ajaneena (sis. RS) ei laatuvaikutelma ole kuitenkaan lähelläkään esim. Audin tasoa, ihan kuten Veijari mainitsi. Ja puhun siis tästä A4:n nykyisestä ehtoopuolen korimallista, uuden kanssa asiasta ei tarvitsisi edes keskustella. Itsekin Ocua joskus mietin, mutta nelikkofilosofia vähän närästi.
No, tuota ei Suomeen tuoda, joten jääpä näkemättä miten makaroni pärjäisi Suomen talvessa.
Onkos kenelläkään jatkoaikalaisista Chrysler Neonia? Olen alkanut sellaista katselemaan, ja ihmettelen kun ne ovat niin halpoja (käytettyinä ainakin). Tietysti voi olla, että kun paikanpäälle menet ja näet sen, niin selviää heti miksi on halpoja, mutta kuvien perusteella ja keskustelujen mukaan pitäisi olla kunnossa.
Onkos kenelläkään jatkoaikalaisista Chrysler Neonia? Olen alkanut sellaista katselemaan, ja ihmettelen kun ne ovat niin halpoja (käytettyinä ainakin). Tietysti voi olla, että kun paikanpäälle menet ja näet sen, niin selviää heti miksi on halpoja, mutta kuvien perusteella ja keskustelujen mukaan pitäisi olla kunnossa.
Neonit ovat jenkeissä neekerien, opiskelijoiden ja muun persaukisen jengin autoja.
Onkos kenelläkään jatkoaikalaisista Chrysler Neonia? Olen alkanut sellaista katselemaan, ja ihmettelen kun ne ovat niin halpoja (käytettyinä ainakin). Tietysti voi olla, että kun paikanpäälle menet ja näet sen, niin selviää heti miksi on halpoja, mutta kuvien perusteella ja keskustelujen mukaan pitäisi olla kunnossa.
Audista pitää kyllä sen verran sanoa, että istuessani ensi kertaa A4:sen takapenkillä järkytyin pahoin muovisesta etuselkänojasta.
Tämä järkyttävän muovinen näky tulee vielä joskus uniin, joissa olen vielä siinä luulossa, että muovisuus on vain Toyotaan kuuluvaa.
Mitähän tuosta voi odottaa? Onko jollakin jatkislaisella ollut vastaavaa laitetta?
Mitähän tuosta voi odottaa? Onko jollakin jatkislaisella ollut vastaavaa laitetta?
Tuli käytyä katselemassa Skodia, vahvoista ennakkoluuloista ei meinaa päästä yli millään. Hinta on kuitenkin varsin hyvin kohdallaan, lähinnä kiinnostaisi Octavia Combi, joko 2.0 diesel Sport tai diesel RS.
Lyhyet Xenonit tuntui olevan peruskauraa, mutta saakohan noihin Bi-Xenoneita? Ei ole vielä tullut edes ajettua kun auto oli silloin toisen myyjän kotona (käsittämätöntä minun mielestäni että viedään koeajoautot pois kun kioski on vielä auki)...