Mitä pikemmin korjautat, sen parempi. Kiristyvän pakkasen myötä syntyy ikävän suuri lämpötilaero lasin sisä- ja ulkopuolen välille.
Muutama vaihtoehto
Muutama vaihtoehto
jle01 kirjoitti:ei tarvi takuuta, virhevastuu.
50 tkm ajetussa autossa ei pitäisi vetarien vielä mennä, paitsi jos tämä pystytään osoittamaan tyyppiviaksi ja tätähän fordi ei ole myöntänyt eli ei korjannut vetareita takuuseen takuu ajan jälkeen.
scholl kirjoitti:Tuli luettua Kauppalehdestä hieman tarkemmin tuosta Dodgen tulosta Suomeen.
ipa rules kirjoitti:Niin ja Miamissa sitten niillä 7-kaistaisilla teillä ei auta, kuin talla pohjassa pujotella seassa, :-)
I95 tiellä ei ole tietulleja mutta Florida Turnbikella niitä sitten onkin varsin paljon. Tosin Miami-Orlando väli on käytännössä pakko ajella Turnbikea pitkin (olikohan jotain 25 dollaria/suunta). Miami-Key West välin sen sijaan ajoimme I95 tietä pitkin niin pitkälle, kuin mahdollista ja muistaakseni säästyimme lähes täysin tietulleilta.
Twite kirjoitti:Oli hinnaltaan ja muutenkin ihan realistinen vaihtoehto tila-autosarjassa.
Totta nuo molemmat seikat. Radiossa Picassoa mainostavat alle kahdella kympillä.msg kirjoitti:Jos itse kaipaisin juuri nyt tila-autoa, voisin harkita Picassoa, jonka nykyistä versiota kaupataan verraten edukkaasti ennen kuin tulee uusi malli.
Tacuman Daewoo-version etumaski oli muuten harvinaisen ruman näköinen.
Voin suositella Picassoa, vaikka omani laitoinkin hiljattain vaihtoon. Hyvin varusteltu ja järkyttävän tilava ja monipuolinen kokoisekseen. Takapenkit esim. saa yksitellen pois, lattia etupenkkien välissä on tasainen (luo väljyyttä yllättävän paljon) ja säilytyslokeroita on runsaasti.Twite kirjoitti:Totta nuo molemmat seikat. Radiossa Picassoa mainostavat alle kahdella kympillä.
Totta, semmoinen mukamuotoiltu se minun makuunikin on. Mutta houkutteleva on tosiaan tuo 'poistomyynti'. Kilpailijana tässä on tällä hetkellä VW Touran. Aika paljon kalliimpi.Rodion kirjoitti:Picasson ulkonäöstä Top Gearissa:
"You just don't know whether it's coming or going".
Kevennys, ihan hyvä auto varmaan.
foobar kirjoitti:Oiskohan nyt kuitenkin ollut 25 senttiä per suunta Turnpikellä jos autosta löytyi kaksi akselia.
Muihin tietulleihin Miamin alueella törmättiin MIA:lta Miami Beachin suuntaan (MIA:lle päin ei ollut) sekä Key Biscayneen mentäessä.
Minulla oli 1.6 koneella. Ei se mikään tykki ollut tietenkään, mutta kyllä sillä ohi pääsi toisinaan. Muuten riitti maantieajoon oikein hyvin.Twite kirjoitti:Millä koneella nuo Picassonne olivat, jaksaako se 1,6 litraisella? Eikä tule minulle, vaan yli 6-kymppiselle herrasmiehelle joka nykyään ajaa Opel Merivalla (1,6) ja kuljettaa sillä lähinnä golf-bagiä.
redcat kirjoitti:Jenkkilässä haluan vuokrata nimenomaan amerikkalaisen auton, mutta nyt vaan on jäänyt mietityttämään sikäläisestä mallikirjosta SEN OIKEAN löytäminen.
Schwalbe kirjoitti:Kenelläkään kokemuksia Ford Rangerista?
Jatketulla ohjaamolla tuollaisen saisi rekisteröitynä 2+3 hengelle pakettiautona, kuullostaa turhan hyvältä ollakseen totta. Miten 2,5l diesel kuljettaa kyseistä rakkinetta ja meneekö ajettavuus turhan rankasti pakettiauto-osastolle?
Viimeistään tämä tekee Combatista joka pojan auton. Saakohan siihen madallussarjan, erikoisvanteet ja karvanopat?Niilo kirjoitti:Combatin sisätila on mahdollista muuttaa ilmatiiviiksi taistelukaasuhyökkäyksen varalta ja autossa on kaasunpoistojärjestelmä. Autossa on myös ampuma-aukot, ja sisälle tuleva ruutikaasu voidaan pumpata ulos.
Niilo kirjoitti:Saattueen nopeus oli 120 kilometriä tunnissa, kun yksi panssaroiduista Mercedes-autoista joutui tekemään väistöliikkeen. Väistön jälkeen kuljettaja yritti korjausliikkeellä palauttaa auton kulkusuunnan, mutta ohjaus ei toiminut ja auto pyöri ympäri. Ohjauskyvyttömyyden syy oli panssaroidun auton liian suuri paino nopeuteen nähden.
- Liikaa nopeutta, liian korkea maavara, huonot ajo-ominaisuudet, huonot jarrut painoon nähden, listaa Parfjonov onnettomuuden syitä.
- Mikäli Mersun tilalla olisi ollut Combat T98, korjausliike olisi onnistunut. Combatin jarrut on mitoitettu kuuden tonnin massaa varten.
sampio kirjoitti:Viimeistään tämä tekee Combatista joka pojan auton. Saakohan siihen madallussarjan, erikoisvanteet ja karvanopat?