Autoiluketju

  • 3 224 975
  • 18 596

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Jos nyt katsellaan tuon venäläisen superauton maavaraa, niin... No, katsokaa itse:


Moderaattorit ovat poistaneet linkin sivulle, josta löytyi matoja.
 

Tuamas

Jäsen
Rodion kirjoitti:
Vai ei Mersun ohjaus toiminut? Onkohan tässä ollut suomentajalla käsi päässä vai onko autotehtaan johtaja noin ymmärtämötän asioista? Jos valtiopäämiesluokan mersun ohjaus ei toimisi yht'äkkiä, olisi se kansainvälisen tason jymyuutinen, kuten A-mersun kaatuminen hirvenväistötestissä. Jopa suurempi uutinen.


- Erohan tässä nyt on, että toinen testi tehtiin Ruotsissa ja toinen Venäjällä. Kyseinen juttu voi hyvinkin pitää paikkansa, mutta siitä ei olla maan tavan mukaan pukahdettukaan, kun mersun paikallinen maahantuoja on luvannut muutaman ilmaisen mersun Kremliin.


Ja itse aiheesta, ovat Venäjällä erittäin tarpeellisia korkeassa asemassa työskenteleville yritysjohtajille. Itse tiedän useamman tapauksen, joissa lähipiirin liiketuttava on joko yritetty ampua autoon tai varastettu auto väkivalloin liikennevaloissa.
 

scholl

Jäsen
Menee vähän offtopiciksi, mutta tuolla olympiamaisemissa tuli hieraistua silmiä nyt muutamaan kertaan, että mitä helvetin vehkeitä ne Torino 2006 autot ovat. Suurin osa osoittautui joksikin pikkuauto SUViksi malliltaan Fiat Sedici. Ja sen lisäksi näin myös Fiatia, joka näytti ikäänkuin hieman pienennetyltä Hummer H1:ltä.

Italiaanotkin siis ajamassa offroadmarkkinoille.
 
Tuo Fiat 16 on muistaakseni Suzukin kanssa yhdessä työstetty pikku-SUV. Alfa Romeohan esitteli tovi sitten sen Kamal-konseptin, joka ilmeisesti on jollakin aikataululla tulossa tuotantoon sekin. Kai noita on sitten nykyään "pakko" tehdä.

Nelivetomallit palaavat ryminällä myös puhtasti katukäyttöisiin Alfoihin: kaikki yli 200-heppaiset vetävät jatkossa joka nurkasta. Se on hyvä juttu, kun kerran takavetoon ei enää vissiinkään palata. Snif.
 

Viljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät
Joulun alla tuli vaihdetuksi auto vanhempaan, 99-v. VW Transporterista - 97-v. BMW 525 TDSA, onko palstalaisilla kokemusta / tietoa tästä mallista ?

Noinniinkun muuten on kyllä melko fiksu ajopeli.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Näin tänään pari uutta Civiciä liikenteessä, toisen jopa kaupunkiajossa. Tätä yksilöä ehti hiukan arvioidakin, ja hiukan kyllä petyin, täytyy myöntää. Kuvien perusteella olin aivan myyty, mutta luonnossa Civic näytti melko pieneltä ja se perä oli ruma. Kuvissa se oli siedettävä, ja muuten luihakka ulkonäkö antoi anteeksi perän, mutta livenä en autoon niin paljon ihastunut kuin kuvien perusteella. Mutta kai se on kuitenkin käytävä katsomassa vielä tarkemmin.
 

julijussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jack "matkalla" Kerouac
sampio kirjoitti:
Näin tänään pari uutta Civiciä liikenteessä, toisen jopa kaupunkiajossa. Tätä yksilöä ehti hiukan arvioidakin, ja hiukan kyllä petyin, täytyy myöntää. Kuvien perusteella olin aivan myyty, mutta luonnossa Civic näytti melko pieneltä ja se perä oli ruma. Kuvissa se oli siedettävä, ja muuten luihakka ulkonäkö antoi anteeksi perän, mutta livenä en autoon niin paljon ihastunut kuin kuvien perusteella. Mutta kai se on kuitenkin käytävä katsomassa vielä tarkemmin.

Kävin sunnuntaina muutaman kilometrin moisella ihmevekottimella kurvailemassa. Koneena oli 1.8L, 140 heppainen voimanlähde joka on ihan riittävä normaaliajoon. Kojelaudasta jakaa kyllä mielipiteitä, minusta se oli hieno, kaverini mielestä järkyttävän ruma, amismainen. Perästä päin katsottuna pistää silmään kolmion malliset tuplapakarit ja takalasiin integroitu spoilerihässäkkä jok peittää ikävästi takanäkyvyyden. Kilpailukykyisen hintansa puolesta harkinnan arvoinen peli mikäli luonto antaa myöten ajaa hiukan erilaisella kulkupelillä.
 

scholl

Jäsen
Mistä löytyy alustapesua tekeviä yrityksiä?

Neste väittää, etten voi tilata pelkkää alustapesua (vaikka luulisi sen pystyvän ohjelmoivan koneeseen) ja kun auto pestään aina käsin niin en nyt sitten saa alustaa koskaan pesetettyä.
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
scholl kirjoitti:
Mistä löytyy alustapesua tekeviä yrityksiä?

Neste väittää, etten voi tilata pelkkää alustapesua (vaikka luulisi sen pystyvän ohjelmoivan koneeseen) ja kun auto pestään aina käsin niin en nyt sitten saa alustaa koskaan pesetettyä.

Kysy firmoista, jotka tekevät alustamassauksia.

Sitten ihan merkkihuoltojen / huoltojen yhteydessä voi pyytää alustapesua. Lisäksi voi ajaa ainakin Parolaan PsPr:iin korjaamolle, alustapesupaikalle ja pyytää jotain morttia pesemään autosi alustan.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Tänä keväänäpä menivät autoasiat täydelliseen uusjakoon. Omasta Camrysta piti sitten jakaa duuniauto ja kauppakassi. Monenlaista autoa oli alla kokeiltavana.
Joten kommentteja:

Toyota Avensis: Camryyn verrattuna ajo-ominaisuuksiltaan, jousitukseltaan ja ohjaukseltaan kivireki ja muovipulkka. Leasing-hinta kuitenkin OK, mutta paikallisen liikkeen myyntihalut vähissä.
Ford Mondeo: Huippuajettava, hiukan meluinen,mutta leasing-yhtiö alustavasta indikaatiostaan huolimatta hinnoitteli haluamani mallin tavoittamattomiin. Parasta myyntityötä kumminkin.
Skoda Octavia: Ylivoimainen hinta/laatu - suhde ja valintani. Ajettavuus lähellä Mondeota, mutta kaikki mahdolliset varusteet kevyesti leasing-rajaan.

Ja pienet:

Toyota Aygo: Ajettava, mutta tavaratila onneton ja taas myyntihalut vähissä.
Toyota Yaris: Tilava,hauska ja kilpailuun nähden ylihintainen kertainvestointina.
Skoda Fabia: Ei valittamista, mutta en osta väkisin.Olisi luullut,että Octavian valinnan jälkeen myyjäliike olisi tähänkin panostanut.Vaan ei.
Ford Ka:Alustava ykkösvaihtoehto uutena, mutta...
...Hyundai Getz: Matkalla Ka´n tsekkaukseen sain tuoreen halvalla ja kiire oli.Ostin pois , vaikka renkaissa liike sitten koitti huijata.Asia kesken,mutta auto tuntuu pikkuautoksi aivan loistavalta.Pienellä kaasunpolkaisulla hyökkää terhakkaasti ja manuaalivaihteisto on paras ajamani.Ei sitten haittaa vaikkei moottoritievoimaa lopulta löydykään.

Ja pihassa vielä Peugeot 307 SW odotusajan ( Octavia) autona.Yllättävän hutera,mutta läpinäkyvä katto on ihan älyttömän siisti.Surkea vaihteisto.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
scholl kirjoitti:
Jos valitsen fullsize tai premium niin silloin tulee sen kokoinen auto, että mahtuu kamat messiin. Itse olen jostain syystä aina varannut matkatoimiston kautta Alamon auton ja niitä on ollut jos jonkinlaisia. Yleensä aina on valinnut juuri fullsizen tai premiumin täällä, mutta aina välillä on sitten tullut siellä paikan päällä innostuttua upgradeemaan cabrioon. Sebring cabrioon esim. 2 isoa samsonitea/rimowaa + 2 rolleria samsonitea mahtuu niin että toinen matkalaukku köytetään takapenkin vöihin. Eli jos tukikohtia on matkan aikana max 2 eli yksi länsi- ja toinen itärannikolla niin homma toimii, kun kamojen kanssa ei tarvi ajaa kuin pari kertaa. Muihin avoautoihin ei käytännössä kamat oikein mahdu. Siis noihin mitä vuokraamoilla on.

Karmein kokemus noista premiumautoista on ollut Buick ParkAvenue. Ei se iso koko, mutta se oli kyllä sellainen lulla autoksi ja mieletön sohva se etupenkkikin. Loppujen lopuksi hyvin vähän auton kanssa tekemistä, mutta kyllä senkin kanssa jostakin syystä pärjäsi toista tuhatta mailia.

Maasturi on toki yksi vaihtoehto, mitä voi ajatella, mutta mä tekisin kyllä niin että varaisin fullsize tai premium ja varsinkin koska ne on aina or similar eli et voit tiettyä automallia varata. Viimeksi meille vakuutettiin varatessa, että se on MonteCarlo, mutta sellaisia ei edes ollut siellä vuokraamossa. Niinpä kun menet tiskille voucherin kanssa, kannattaa kysyä mitä malleja on siinä luokassa minkä olet varannut ja kun tarjoavat upgradeusta maasturiin ja avoautoon niin pohdi sitten mitä teet.

Vakuutukset kannattaa selvittää etukäteen. Varatessa ottaa tarvittavat vakuutukset, eikä sano kaikille lisävakuutuksille tiskillä yes, sillä osa niistä on tarpeettomia lisäkuluja, mitkä tulevat katetuksi jo kunnollisella matkavakuutuksella. Eli siis vakuutuksen kuntoon jo varatessa ja siellä kieltäytyy lisävakuutuksista.

Dodii... Floridan reissu tuli tehtyä. Hieman sitä Aviksen tiskillä Miamissa mietittiin, että mikähän ajopeli sitä sitten otettaisiin. Noh, päädyimme sitten Chevrolet Impala LT:hen. Kolmilitraisella kutoskoneella varustettuna se oli mitä mainioin liikkumaväline. Sopivan iso, mutta ei kuitenkaan turhan massiivinen. Kulki rivakasti tarvittaessa (ja totta kai sitä piti sopivassa paikassa kokeillakin). Kahdentoista päivän aikana ehti matkaamaan aika lailla ja kun kävimme melko useassa kohteessa, niin mittariin kertyikin maileja melkoisesti. Kun palautimme auton ja saimme "loppukuitin" auton käytöstämme, niin yllätyin siltikin hieman siitä, että kuinka paljon sitä loppujen lopuksi tuli ajettua. Kilometreiksi muutettuna matkaa tuli taitettua rapiat 2300 kilometriä.

Näin jälkikäteen kiitokset vinkkejä antaneille (sekä julkiset että yv:nä lähetetyt). Niistä oli todellakin hyotyä.
 

Taatusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks, Tottenham Hotspur
Onko kenelläkään kokemusta Honda Accord Tourerista (2005/2006-mallista)? Muksun syntymän jälkeen nykyisen sedan-mallisen kulkupelin tilat alkavat käymään vähän ahtaiksi. Kävin ajelemassa itse Accordin sedania ja mielestäni se ainakin oli ihan ok. Executive X-varustelutasolla ainakin varusteita piisasi. Varttitunnissa vain ei kovin syvällisiä analyysejä pysty tekemään, eli jos jollain olisi vähän enemmän kokemusta tästä kulkupelistä, niin olisin kaikesta lisäinfosta kovin kiitollinen.
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Miten kirjoittajilla on kokemusta lava-autoista, lähinnä Ford Rangerista tai Mitsubishi L-200:sta? Auto on menossa vaihtoon, ja lava-auto on tällä hetkellä käytännöllisin vaihtoehto. Jatko-ohjaamomalleissa, siis niissä kahdelle rekisteröidyissä, on pieni diesel-vero, riittävästi tilaa esim. koirillemme (tai ainakin osalle niistä), hyvä vetokyky (2800kg perävaunumassa ja neliveto ovat varsin hyvin hevostrailerin vetoa varten) ja lavalla tilaa esimerkiksi tarvikkeille tai rehuille. Rangerin käytännöllisyys on "kaappariovissa" eli penkkien taakse saadaan lastattua tavaraa helpommin kun penkkejä ei tarvitse kaataa. Mitsussa on heikompi varustelutaso hintaansa nähden, esimerkiksi tasauspyörästön lukko ja ABS-jarrut puuttuvat.

Mutta nyt tarvittaisiin käytännön kokemuksia ko. autoista. Millaisia ovat ajaa, kuinka muuten tekniikka toimii? Rangeriin tässä ollaan päätymässä jo tilojen ja varustelujen suhteen. Auto pitäisi saada tässä parin viikon sisällä :)
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
scholl kirjoitti:
Omat kokemukseni tuosta Rangerista löytyy edelliseltä sivulta.

Aivan, niinpä olikin :) ja luinkin tuon tuolloin, ei vaan jäänyt mieleen. Nykyään tuohon saisi kyllä pressun lavan päälle, sen kun pitäisi tulla mukana. Koeajolla kone tuntui jämäkältä ja ainakin siitä jäi vaikutelma, että vetovoimaa löytyisi tommoisen 2200kg kokonaismassaltaan olevan hevostrailerin vetoon. Tuota sisämeteliä ei tullut ajateltua kun ei ehtinyt käymään kauempana. Ruostuminen toki mietityttää itsellänikin, mutta toivottavasti ruostesuojaukset olisivat parantuneet tuossa kuuden vuoden aikana :)
 

scholl

Jäsen
AnaKonda kirjoitti:
Aivan, niinpä olikin :) ja luinkin tuon tuolloin, ei vaan jäänyt mieleen. Nykyään tuohon saisi kyllä pressun lavan päälle, sen kun pitäisi tulla mukana. Koeajolla kone tuntui jämäkältä ja ainakin siitä jäi vaikutelma, että vetovoimaa löytyisi tommoisen 2200kg kokonaismassaltaan olevan hevostrailerin vetoon. Tuota sisämeteliä ei tullut ajateltua kun ei ehtinyt käymään kauempana. Ruostuminen toki mietityttää itsellänikin, mutta toivottavasti ruostesuojaukset olisivat parantuneet tuossa kuuden vuoden aikana :)

Se musta palkki siellä takana on vain puskuri eli täysin irrallinen osa, mikä ruostui ensimmäisten sateiden jälkeen. Todella inhottava pieni yksityiskohta. Toinen juttu, mikä on sanottava on se, että pakun ajamiseltahan tuo tuntui. Ja siinä on iso ero mukaviin, tehokkaisiin uusiin jenkkipickupeihin. Tuo on vinkuintiaanin tekele, eikä kaaret lavalla, putkimaiset astinlaudat ja erikoisvanteet sitä kokonaisuutta pystyneet muuttamaan.

Se kone on siksi tehoton, kun on vain 2,5 litraa. Dieselin pitää olla isompi litratilavuudeltaan, jotta sillä pärjää. Tuo 2200 kg ei ole lähellekään sitä, mihin veto oikeasti maantiellä hyytyy. Sanoisin, että 500kg pois. Pitkät ylämäet olivat suurta myrkkyä.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
redcat kirjoitti:
Dodii... Floridan reissu tuli tehtyä. Hieman sitä Aviksen tiskillä Miamissa mietittiin, että mikähän ajopeli sitä sitten otettaisiin. Noh, päädyimme sitten Chevrolet Impala LT:hen. Kolmilitraisella kutoskoneella varustettuna se oli mitä mainioin liikkumaväline. Sopivan iso, mutta ei kuitenkaan turhan massiivinen. Kulki rivakasti tarvittaessa (ja totta kai sitä piti sopivassa paikassa kokeillakin). Kahdentoista päivän aikana ehti matkaamaan aika lailla ja kun kävimme melko useassa kohteessa, niin mittariin kertyikin maileja melkoisesti. Kun palautimme auton ja saimme "loppukuitin" auton käytöstämme, niin yllätyin siltikin hieman siitä, että kuinka paljon sitä loppujen lopuksi tuli ajettua. Kilometreiksi muutettuna matkaa tuli taitettua rapiat 2300 kilometriä.

Näin jälkikäteen kiitokset vinkkejä antaneille (sekä julkiset että yv:nä lähetetyt). Niistä oli todellakin hyotyä.

2100 kilometriä oli meidän salko, joten ei kauaksi jääty - alla siis Buick Le Sabre 3,4 koneella. Viiden hengen kuormalla oli aikasta karmea lulla ajossa.

Löytykö Marathonin saarelta tms. Key Westiin mennessä hyviä majapaikkoja?

Mites ne tietullit - ajoitteko Turnbikea?
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Taatusti kirjoitti:
Onko kenelläkään kokemusta Honda Accord Tourerista (2005/2006-mallista)? Muksun syntymän jälkeen nykyisen sedan-mallisen kulkupelin tilat alkavat käymään vähän ahtaiksi. Kävin ajelemassa itse Accordin sedania ja mielestäni se ainakin oli ihan ok. Executive X-varustelutasolla ainakin varusteita piisasi. Varttitunnissa vain ei kovin syvällisiä analyysejä pysty tekemään, eli jos jollain olisi vähän enemmän kokemusta tästä kulkupelistä, niin olisin kaikesta lisäinfosta kovin kiitollinen.

Tuollainen -05 2,4l sedan on ollut puolisen vuotta käytössä ja tyytyväinen olen ollut. Tavaratilaa riittää, tosin farmari olisi ollut vielä käytännöllisempi lapsen takia.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suosittelen Hondaa varauksetta kaikille autontarvitsijoille. Kolme viimeisintä autoani ovat olleet Hondia, ja siinä on kyllä kaikin puolin erittäin tyylikäs, kestävä, laadukkaan oloinen, kokoluokkaansa nähden erittäin tilava ja hyvin käyttövarma auto. Yhtäkään Hondistani ei ole huoltojen lisäksi tarvinnut kertaakaan käyttää korjaamolla viimeksi kuluneiden viiden vuoden aikana. Ei siis ensimmäistäkään kertaa.

Tänään kuitenkin Honda-aikakausi päättyi, kun talouteen hommattiin Nissan. Kyseessä on -03 vuosimallin Maxima kolmelitraisella bensakoneella. Auto vaikuttaa täydelliseltä; suuri, hiljainen, suorituskykyinen, hyvin varusteltu ja muutenkin juuri sellainen kuin auton pitää olla. Aito, luotettava japanilainen.

Taitaa huominen mennä ajellessa...
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
ipa rules kirjoitti:
Löytykö Marathonin saarelta tms. Key Westiin mennessä hyviä majapaikkoja?

Mites ne tietullit - ajoitteko Turnbikea?

Majapaikka saatiin kyllä ihan Key Westistä, mutta kalliimman puoleinen (Hampton Inn: 169$/vrk). Oma oli moka, sillä jos olisin tiennyt, niin olisin varannut majoituksen sinne jo kuukautta paria aiemmin. Olisi ollut vielä halvempia 50-100$ hintaisia tarjolla. Helmi- ja maaliskuu ovat KW:ssä huippusesonkia, joten jengiä oli aika lailla. Hemingwayn talo ja lasipohjaveneella ajelu koralliriutalle olivat näkemisen arvoisia, kannatti ehdottomasti käydä. Ai niin, Key Westin auringonlasku on jo oma shownsa. Todella upea kokemus. Key West muuten sijaitsee paljon pidemmän matkan takana kuin sitä voisi kuvitella, joten aikaa kannattaa varata ja siksipä olimme siellä kaksi yötä, vaikka turhan kallista se oli. Noh, elämä on. :-)

Turnpikeä tuli ajettua pariinkin eri otteeseen. Siirtymätaipaleella Key Westistä Naplesiin ajoimme sitä I-75:n "risteykseen" asti. Siinä oli muutama tietullipaikka (keskimäärin 1,25$/keräyspiste). Matkan loppupuolilla, kun tulimme Orlandosta Miamiin, maksoimme tietullia 11,25$. Tosin emme ajaneet sitä ihan Miamiin asti, vaan koukkasimme I-95:lle sopivassa kohdassa, kun ne kulkivat osan matkaa vierekkäin. Exitin nimeä en muista, mutta joka tapauksessa se oli Lake Worthin pohjoispuolella.

Tuolle matkalle Turnpikella pystyi hyvin suunnittelemaan reittiänsä. Orlandoa lähimpänä olleessa tietullipisteessä ei maksettu mitään, vaan sieltä annettiin kortti johon oli merkitty kaikki Orlandosta Miamiin menevällä reitillä olevat risteykset/exitit tarkkoina maililukemina ja rahamäärinä. Ainoina ilmaisina poikkeamina olivat kolme levähdysaluetta, jotka kaikki sijaitsivat "keskellä tietä" joka on ihan näppärä systeemi, sillä sekä pohjoiseen että etelään ajavat voivat käyttää samaa paikkaa. Kahvila, pikaruokala, pieni kauppa, bensa-asema olivat kaikkien noiden varustuksena. Aivan kuin ne olisi tarkalleen suunniteltu, että niiden palveluksia tarvittaisiin. Ja näinhän se juuri olikin.
 

Taatusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks, Tottenham Hotspur
Schwalbe kirjoitti:
Suosittelen Hondaa varauksetta kaikille autontarvitsijoille. Kolme viimeisintä autoani ovat olleet Hondia, ja siinä on kyllä kaikin puolin erittäin tyylikäs, kestävä, laadukkaan oloinen, kokoluokkaansa nähden erittäin tilava ja hyvin käyttövarma auto. Yhtäkään Hondistani ei ole huoltojen lisäksi tarvinnut kertaakaan käyttää korjaamolla viimeksi kuluneiden viiden vuoden aikana. Ei siis ensimmäistäkään kertaa.

Ok, kiitoksia. Näin olen monen muunkin kuullut kehuvan. Täytyy vielä käydä vähän Veholla "hiplaamassa" ja pyytämässä koeajo myös tuosta Tourerista.

Sitä ihmettelin hieman, että netti on väärällään haukkuja Accordin sisämelusta yms, mutta ei se mielestäni mikään kauhean kovaääninen auto ollut. Ainakaan verrattuna nykyiseenä A4:seeni. Koeajamani oli vielä vuosimallia -05 ja ainakin myyjien puhuiden perusteella -06 olisi vielä hiljaisempi...

Schwalbe kirjoitti:
Tänään kuitenkin Honda-aikakausi päättyi, kun talouteen hommattiin Nissan. Kyseessä on -03 vuosimallin Maxima kolmelitraisella bensakoneella. Auto vaikuttaa täydelliseltä; suuri, hiljainen, suorituskykyinen, hyvin varusteltu ja muutenkin juuri sellainen kuin auton pitää olla. Aito, luotettava japanilainen.

Taitaa huominen mennä ajellessa...

Onneksi olkoon uuden auton johdosta, se on aivammahtavaa!
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
AnaKonda kirjoitti:
Miten kirjoittajilla on kokemusta lava-autoista, lähinnä Ford Rangerista tai Mitsubishi L-200:sta?


Mikis ihmeessä haluaisit noihin sekaantua, kun kaupasta saa Hiluxiakin?
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Karzan kirjoitti:
Mikis ihmeessä haluaisit noihin sekaantua, kun kaupasta saa Hiluxiakin?

Hiluxin hinta on sen verran suurempi ja tila penkkien takana huonompi, niin Hilux ei ollut sopiva vaihtoehto. On nämä lava-autot käyty läpi melkeinpä kaikki. Nissan King Capissa on pienin tila penkkien takana, vaikka siinä jatko-ohjaamo onkin. Ainakin osan koiristamme pitää pystyä autossa kuitenkin matkustamaan. Tämän vuoksi Fordin suurin etu on nämä "kaappariovet" jolloin koiran saaminen autoon on paljon helpompaa. Ei tarvitse sen vuoksi penkkejä kaadella.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt löytyi ensimmäinen pikkuauto, jota voisin välittömästi lähteä koeajamaan rahatukko takataskussa. Geneven autonäyttelyssä esitellyssä Dodge Hornetissa on silmää miellyttävää tuoreutta ja iloista huikentelevaisuutta. Niinkuin meikäläisessä. (Tietämättä lainkaan millainen on ajo-ominaisuuksiltaan.)


http://www.automobilemag.com/auto_shows/geneva_2006/0603_dodge_hornet/
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös