Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Saitkin jo @BaronFIN ilta ohjeen tinkiä ikävaatimuksesta, ja itse toistan saman. Vanhemmalla Toyotalla ehtisi täyttyy heittämällä ja kilsojakin saa olla enemmän.Olen tehnyt saman havainnon. Palstan autonörtit voisivat siis auttaa autoiluun nuutunutta miestä mäessä ja vinkata mallista joka sopisi tällaiselle alle 15 000 kilometriä vuoteen ajavalle kaupunkilaiselle, joka tarvitsee autoa enimmäkseen työmatkailuun: 110 kilometriä suuntaansa Poriin tai 120 kilometriä suuntaansa Lohjalle tulee ajettua yhteensä 4-5 kertaa kuukaudessa. Ei siis hotsittaisi törsätä autoon nyt ihan kamalasti, kun rahoituksetkin tällä hetkellä hölmöillä tasoilla. Kriteereinä siis luotettavuus, luotettavuus, noista em. työmatkoista kohtalaisen mukavasti selviäminen, luotettavuus ja maltillinen budjetti. Tekisi mieli katsella jotain satatonnia ajeltua alle kymppitonnin peliä johon on luottaminen.
Sen verran markkinoita selannut että Corsan ja Pösöjen kohdalla sama ilmeisen murheellinen moottori ja Rioissa heikosti vakkaria tarjolla. Yaris ja Astra tuovat sitten heti sen jokusen tonnin lisää lappuun
Itse kävin koeajamassa yhtä Kalle Rovanperää vanhempaa Avensista jossa oli hyvin suurella todennäköisyydellä (Saksassa) pyöritetty mittaria taaksepäin. En silti nähnyt yhtään syytä, miksi en teoriassa olisi voinut ko. autoa ostaa.