Olen tässä hankkimassa ensimmäistä kunnon autoa. Nuorena landella tuli aina ostettua joku rotisko sukulaismieheltä yms. tutulta. Autoista en kovin paljoa ymmärrä ja nytkin ajattelin ostaa auton ehkä vain noin vuodeksi ja sitten myydä eteenpäin kun Koronatilanne on hellittänyt ja junalla/busseilla pääsee taas turvallisemmin. Ajoa tulee varmaan aika vähän kun vaimon kanssa vedetään työmatkat pääosin fillarilla kun kelit sallii ja itse teen etätöitä aika paljon.
Eli mitäs noista autoista täytyy nyt ottaa nykyään huomioon tekniikassa yms. Onko mitään sellaista mihin ei kannattaisi koskea pitkällä tikullakaan? Nyt oon tässä tsekannu pääosin farmareita koska jos autolla liikutaan, niin kyseessä on vähän pidempi matka ja tavaraa tulee paljon ja koira pitää saada mahtumaan, tuo menee kyllä myös takapenkille.
Äkisti tuossa osui silmään pari potentiaalista vehjettä:
Vaihtoautot edullisesti Kamuxilta! Meiltä löytyy yli 6000 vaihtoautoa ja Suomen laajin myymäläverkosto. Tervetuloa tekemään edulliset autokaupat.
www.kamux.fi
Vaihtoautot edullisesti Kamuxilta! Meiltä löytyy yli 6000 vaihtoautoa ja Suomen laajin myymäläverkosto. Tervetuloa tekemään edulliset autokaupat.
www.kamux.fi
Adapt. cruise / Lohkolämmitin / Bluetooth
saka.fi
Onko näistä mihinkään? Budjetti pyörii siellä 15-20k nurkilla.