Kai sen Toyotan hankkiminen vaatii jonkinlaisen aivovamman. Tantalta ainakin vahva Tojo-edustus.
Lainaan vain tämän raflaavimman osuuden, kun juuri aamupalalla zoomailin Hiluxeja muiden lava-autojen muassa. Olen alkanut mietiskellä eli pohdiskella, josko kakkosautoksi tulisikin erinäisiin remonttihommiin taipuva avolava, ja tässä vaiheessa on ehkä syytä avartaa VAG-konsernin varsin suppeaa tarjontaa muiden akselivaltojen suuntaan, ja Japanihan on tällä saralla vahvasti edustettuna. Lisäksi Navaroissa vaikuttaisi olevan 2+3 paikkaa melko yleisesti, mikä toisi kivan lisän esim. koko perheen ja pyörien kyytiin nakkaamiseen.
Joku jenkki-avolava V8:lla toisi tietysti munaan mittavimman jatkeen, mutta en ole varma heidän käytännölli- ynnä taloudellisuudestaan. Ranger on sekin mahdollinen, vaikka taistelikin väärällä puolella, jos sotaisaa allegoriaani jatkan. Tytärkin oli suostuvainen ajamaan korttinsa manuaalilupien osalta vähän krouvimmalla menopelillä, joten ehkä tässä on talvella ostohousut jalassa ja stetsoni päässä pick up -kaupoilla.
Saa ottaa kantaa n. 10 ikävuoden ja 10k€ avolavoihin. Ilmastointi, neliveto ja manuaali ovat must, webasto erittäin iso plussa ja 2+3 sitten jo erinomainen juttu. Verotus, kulutus, tyyppiviat, kokemuksia lumiaurasta...