Lähinnä mulla nyt tulee mieleen tilanteet, joissa ei ole varma nopeusrajoituksesta, joissa itse saattaa pudotella nopeuden kunnolla alle sallitun. Maanteiden risteysalueilla ja niiden läheisyydessähän on paljon noita kameroita ja niissä ei aina ole ihan hereillä, että onko rajoitus 60 vai 80 km/h. En kyllä muuten ole nähnyt, että jengi helvetisti lasettelisi alle nopeusrajoitusten kameroihin.
Toisekseen ei varmaan itse kannata ajaa niin lähellä edellä ajavaa, että tuollainen n. 10 km/h pudotus aiheuttaa vaaratilanteen. Eli turvaväli kuntoon. Jos tuollainen nopeudenlasku aiheuttaa jollekin vaaratilanteen, niin mitähän tapahtuu, jos tielle hyppää hirvi ja se edellä ajava joutuu tekemään hätäjarrutuksen?
Toisekseen ei varmaan itse kannata ajaa niin lähellä edellä ajavaa, että tuollainen n. 10 km/h pudotus aiheuttaa vaaratilanteen. Eli turvaväli kuntoon. Jos tuollainen nopeudenlasku aiheuttaa jollekin vaaratilanteen, niin mitähän tapahtuu, jos tielle hyppää hirvi ja se edellä ajava joutuu tekemään hätäjarrutuksen?
Viimeksi muokattu: