Itse tykkäisin vaikka uudesta Audi RS4:stä.
420 hevosvoimaa ja luonnollisesti neliveto, 0-100km/h suht' näppärästi 4,8 s.
Hurja laite, eikä paskemman näköinen. Tuollainen auto on siitä hyvä, että sopisi perheellisellekin hyvin. Mammalla ei pitäisi olla mitään valittamista uuden perus-sedanin ominaisuuksista ja mukavuuksista, ja isukillehan löytyykin sitten kivaa koko rahan edestä.
Alkaa olla tajuttomia vehkeitä nykyiset autot myllyinensä. Uusi S-Mersuhan nyt on aivan hullu ja kallis vehje kaikkine ominaisuuksinensa muutenkin, mutta aika kunnioitettavaa kun myös sen kokoluokan pirssi kiihtyy sataseen 4,8 sekunnissa, eli samoihin edellä mainitsemani RS4:n kanssa. Kyseiseen suoritukseen yltää luonnolisesti 517-hevosvoimaisella V12-koneella varustettu S600.
Mutta se ei MB:lle vielä riitä, sillä eihän auto saa jalkoihin jäädä. Markkinoille pusketaan vielä S63 AMG, joten luvassa lienee hillitympi vehje..
420 hevosvoimaa ja luonnollisesti neliveto, 0-100km/h suht' näppärästi 4,8 s.
Hurja laite, eikä paskemman näköinen. Tuollainen auto on siitä hyvä, että sopisi perheellisellekin hyvin. Mammalla ei pitäisi olla mitään valittamista uuden perus-sedanin ominaisuuksista ja mukavuuksista, ja isukillehan löytyykin sitten kivaa koko rahan edestä.
Alkaa olla tajuttomia vehkeitä nykyiset autot myllyinensä. Uusi S-Mersuhan nyt on aivan hullu ja kallis vehje kaikkine ominaisuuksinensa muutenkin, mutta aika kunnioitettavaa kun myös sen kokoluokan pirssi kiihtyy sataseen 4,8 sekunnissa, eli samoihin edellä mainitsemani RS4:n kanssa. Kyseiseen suoritukseen yltää luonnolisesti 517-hevosvoimaisella V12-koneella varustettu S600.
Mutta se ei MB:lle vielä riitä, sillä eihän auto saa jalkoihin jäädä. Markkinoille pusketaan vielä S63 AMG, joten luvassa lienee hillitympi vehje..