Tuskin ne tappiolla tekee hyviä diilejä asiakkailleen, varsinkaan Santander joka ei mielestäni ole ollut mikään halvin lainantarjoaja.Mikä koira tähän on haudattuna? Vai onko mikään?
Viestisi sisältää kovin vähän tietoa pätevän arvauksen pohjaksi.Osaako joku suoriltä käsin kertoa, että missä on vika, kun puhallin ei anna kuin kylmää? Täydellä teholla myös aika-ajoin katkeilee pariksi sekunniksi. Ja johtuneeko samasta asiasta, että kerää sisään huurua? Pakkasaamuina joutuu raappaamaan sisäpuolelta. Auto on aina luotettava 00-Focus farkkudieselinä.
Viestisi sisältää kovin vähän tietoa pätevän arvauksen pohjaksi.
Jos lämppärin kenno vain vähän vuotaa, niin ei pitäisi vaikuttaa lämmitystehoon. Joutuuko lisäilemään jäähdytysnestettä? Onko lämppärin ilmakanava tukkeessa tai mahdollinen raitisilmasuodatin tiensä päässä? Mulla meni raitisilmasuodatin niin tukkeeseen 4 vuodessa, että puhallin täysillä ei mitään tullut läpi.(En tiennyt lagunassa moista olevan...)
Tuo sisältä krapaaminen, omalla kohdalla on löytynyt pari yleistä syytä. Ykkösenä on tullut vesi auton sisällä joko ruostumisen kautta tai sitten matoille jalkojen mukana kulkeutunut tai vuotavasta lämppäristä. Ota kuskin kuramatto pois ja kokeile onko matto märkä. Siellä mulla ollut useimmiten syyllinen.
Törmäsin tänään sanomalehden automainokseen, jossa Honda mainosti all in one rahoitustaan. Siinä saisi uuden ihan hyvänkokoisen auton alle 300€/kk ja siihen kuuluu määräaikaishuollot ja korjaukset.
Mikä koira tähän on haudattuna? Vai onko mikään?
Siinä on nollakorko, takuuhinta millä rahoitusyhtiö ostaa auton takaisin (36 kk sopimus, suuri viimeinen erä, joka on se takuuostohinta). Kilometrejä saisi tulla max 45000 km. Entä jos tuo ylittyy?
Www.allinone.fi löytyy lisätietoa.
Mulla oli juurikin tuo vika -01 1.8bensa mondeossa. Ei puhalla lämmintä kabiiniin. Motonetistä termari ja huoltikselta nesteet. Ja huomioi nesteen väri! tossa mun autossa oli punaista. Tais mennä paskaks kun kesällä lisäilin sinistä kun en tiennyt... Kannattaa varmistaa tosiaan se aine mitä pistää.Rupesin tuossa googlettelemaan ja voisikohan olla niinkin yksinkertainen kuin tuo lämmönsäätöventtiili? Samanikäisissä Fiestoissa on ollut ilmeisesti sitä vaivaa enemmänkin. Pitääkin vähän tehdä lisätestejä tänään.
Tämä on ollut tapana renkaanvaihdon yhteydessä, eli kaksi kertaa vuodessa perusteellinen sisäpesu. Kesällä toki hyvällä kelillä useammin.Ihan ekaks, peskää ikkunat,kerran vuoteen. vaikkaei röökaiskaan autossa, huurre tarttuu ikkunan pinnalla olevaan paskaan.
Tämä on ollut tapana renkaanvaihdon yhteydessä, eli kaksi kertaa vuodessa perusteellinen sisäpesu. Kesällä toki hyvällä kelillä useammin.
Ja ei, en tupakoi.
Samaa sisältä jäätymistä/huurtumista täälläkin, kohta neljä vuotta vanhassa Astrassa.
Onko jotain vinkkejä, ideoita tai kokemuksia, millä tuon ongelman saisi kuriin? Todella ärsyttävää joka aamu istua muutama minuutti huurteen vuoraamassa autossa odottamassa, milloinkahan mahtaa nähdä sen verran eteensä että uskaltaa lähteä liikkeelle.