Autoiluketju

  • 3 206 912
  • 18 538

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Autot on kyllä paskoja vehkeitä. Kehkeytynyt pikkuhiljaa tämmöinen viha-rakkaussuhde. Rahanmenoa "parhaimmillaan". Nyt viimeisimpänä meni putkisto katista asti. Eniten tuossa harmittaa se, että tähän asti palvellut takapönttö maksaisi uutena Suomesta ~450e, joten joutui laitattamaan alkuperäisen pöntön putkineen hinnan vuoksi. Sporttisen, hyväsaundisen pöntön tilalle semmonen mehupilli...

Edelliseen autoon sai kunnian tehdä tonnin rempan ja siitä n. vuosi niin autosta sai hyvityksenä uuteen autoon sen saman tonnin, perussettiä.

Itekin ehkä osais jotain tehdä, mutta eipä tuossa kerrostalon parkkipaikalla paljoa rävelletä eikä kellään kaverillakaan ole mitään omaa tallia tms.

Seuraava auto on kyllä joku lähemmäs kymppitonnin vehje tai ainakin autoliikkeestä ostettu, ehkä se vähän vähentäis murheita.

[/avautuminen] :)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Seuraava auto on kyllä joku lähemmäs kymppitonnin vehje tai ainakin autoliikkeestä ostettu, ehkä se vähän vähentäis murheita.

Ei välttämättä, saattaa vaan muuttaa ne murheet vielä kalliimmiksi...
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Nojoo, ikää on vasta 16, mutta aikahan menee tunnetusti nopeasti, ja varmaan ostan auton ensi kesänä, toivottavasti ;)

Olisko mitään vinkkiä, taitoa on, tai ainakin tulee olemaan, autolle menossa opiskelemaan.

Eli, tällästä haluaisin:

- taka, tai neliveto
- hintaa max. 2000e varmaan parempi reilusti alle
- ei hirveä bensasyöppö (Dodge Aspeni olis cool, bensankulutus ei)
- vähän vanhempi, kasari olis jees
- farmari, porraspeppu, jne kaikki käy, ei kuitenkaan mitään avoautoa
Näitä olen katellut, erinäisiä Bemareita, ainakin nyt 315, 316, 318, 320.
Audin 100 Quattroa, onko hyvä peli? 924 olis kans rocknroll mutta se ei taida pelittää oikein käyttöautona, olis ainakin persoonallinen!
Fordit tottakai, Sierra vois kelvata kans. Taunus olis kans rokkiauto.

Vinkkiä!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Hei, onko joku käynyt huollattamassa autoaan AH-Autossa Espoossa (VAG-konsernin autoja?)? Onko laadukas huolto ja onko kyseessä valtuutettu merkkihuolto? Kysyin sieltä tarjousta 60 tkm:n huollolle Skoda Octavia 1.4 tsi ja antoivat hinnaksi 280€+45€(jarrunesteen vaihto). On kyllä todella edullinen verrattuna Metro-Auton ja Laakkosen hintoihin; Metro-Auto 560€+75€ (jarruneste), Laakkonen 555€ sis. jarrunesteet. Vehon tarjousta vielä odottelen, mutta tuskinpa on yhtään noita kahta edeltävää halvempi?

Saa antaa vinkkejä myös muista Skoda merkkihuolloista PK-seudulla.

edit. lähinnä askarruttaa tuo Skoda ajoturva, takuu on mennyt jo umpeen. Jos ei vie valtuutettuun merkkihuoltoon (merkkiliikkeeseen), niin ajoturva katkeaa. Vaikuttaako tuo ajoturvan säilyminen jälleenmyynti arvoon?
 
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hei, onko joku käynyt huollattamassa autoaan AH-Autossa Espoossa (VAG-konsernin autoja?)?

Käytin viime vuonna oman volkkarin kyseisessä pajassa. Lambda-anturi vaihdettiin ja vuosihuolto öljynvaihtoineen tehtiin. Ihan hyvin meni hommat heidän kanssaan ja muistaakseni hinta oli kilpailukykyinen. Tosin meikäläisellä on 90-luvun tuote käytössä, uudempien autojen korjauksista AH-auton osalta en niin tiedä.

Tänä vuonna kottero oli Konalassa huollossa Evacarilla ja sielläkin homma toimi moitteettomasti.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
edit. lähinnä askarruttaa tuo Skoda ajoturva, takuu on mennyt jo umpeen. Jos ei vie valtuutettuun merkkihuoltoon (merkkiliikkeeseen), niin ajoturva katkeaa. Vaikuttaako tuo ajoturvan säilyminen jälleenmyynti arvoon?

Meillä ei kukaan ole koskaan kysynyt tuon perään. Pari Octaviaa on ollut. Eli ei kyllä vaikuta yhtään jälleenmyyntiarvoon.

Toikin on yksi rahastuskeino, jolla saataisiin Skoda asiakkaat käymään omissa (=ylikalliissa) huolloissa, kun EU ratkaisi asian niin että autoa on pystyttävä huoltamaan muuallakin kuin omassa merkkihuollossa, ilman että takuu menee.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Meillä ei kukaan ole koskaan kysynyt tuon perään. Pari Octaviaa on ollut. Eli ei kyllä vaikuta yhtään jälleenmyyntiarvoon.

Toikin on yksi rahastuskeino, jolla saataisiin Skoda asiakkaat käymään omissa (=ylikalliissa) huolloissa, kun EU ratkaisi asian niin että autoa on pystyttävä huoltamaan muuallakin kuin omassa merkkihuollossa, ilman että takuu menee.

Niin, samaa minäkin mietin ja kiitos varmennuksesta. Ainoa asia, joka olisi puoltanut tuota merkkiliikkeen huoltoa, olisi ollut moottorin ohjaustietojen päivitys, mutta kun sekin skulaa oikein, niin ei ole välttämätön pakko. Siis edullisempaan huoltoon tulen suuntaamaan ja paikkakin jo tiedossa (ei ole AH-auto). Tuo ajoturvan autopalvelukin on vähän niin ja näin, kun kasko hoitaa saman asian...

Se oli aika jännä juttu, ettei Skodalle ole tullut vielä yhtään valtuutettua merkkihuoltoa. Ainoastaan merkkiliikkeet huoltavat Skodia. Tai en ainakaan löytänyt yhtään firmaa PK-seudulta.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Toikin on yksi rahastuskeino, jolla saataisiin Skoda asiakkaat käymään omissa (=ylikalliissa) huolloissa, kun EU ratkaisi asian niin että autoa on pystyttävä huoltamaan muuallakin kuin omassa merkkihuollossa, ilman että takuu menee.

Tää pitää joo paikkansa, mutta yksi muistutus => takuu säilyy vain jos auton määräaikaishuolto on tehty valmistajan määrittämän huolto-ohjelman mukaisesti käyttäen alkuperäisiä (tai vastaavana laadun sertifikaatin omaavia-) varaosia ja valmistajan kys. automallille määrittämiä öljyjä (viskositeetti ja luokitukset). Riskin huollon laiminlyönneistä kantaa auton omistaja ja voin kertoa, että esimerkkitapauksia on julmettu määrä...

Lappeenrannasta tulee mieleen yksi Saab, jonka (muistaakseni) 120'tkm huollon virallinen ohjeaika oli about koko päivä => moottorin käyttöhihnan vaihto vaatii vaihteiston irroittamisen tjsp. ja autoon pitää ohjelman mukaan vaihtaa myös vaihteistoöljyt + jäähdytin- ja jarrunesteet. Asiakas oli kysynyt, että voiko paikallinen valtuutettu korjaamo kuitata huollon tehdyksi ja kys. pajan päällikkö suostui jahka saa nähtäväkseen mitä autoon oli tehty? Kävipä sitten selväksi, että paikallisen AD-Korjaamon 120'tkm huolto kys. Saabiin oli 45 min ja öljynvaihto!! Ja varsinkin DPF:llä varustettujen dieseleiden kohdalla öljylaatu on kriittinen => jos öglä ei ole ns. matalatuhkaista niin se saattaa tukkia filtterin ja tällöin öljyn sekaan erittyy polttoainetta = viskositeetti heikkenee ja patavaurion riski kasvaa. Puhumattakaan moottoririkoista kun on käytetty vääriä suodattimia (Mazda6 AT vs. MT) jne.

Ja tietty sellainen juttu, että valtuutettuja korjaamoita sitoo valmistajan eri töille määrittämät ohjeajat => jos tuntiveloitus on vaikka 85,00EUR ja ohjeaika on 1,0h niin asiakas maksaa 85,00EUR. Jos taas vapaan korjaamon tuntiveloitus on vaikkapa 60,00EUR (halpa eikös vain) niin monesti veloitettava aika onkin 1,5-2h...

Mutta kukin säästää tavallaan.
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Kertokaapas kokemuksia, miten 1.2 Tsi ja DSG istahtavat Seat Ibiza ST:n keulalle? Tuommoista kävin manuaalina koeajamassa, ja jäi kiinnostamaan. Kone kuitenkin pieniruokainen enkä juuri diisseliäkään enää tarvis ku kilometrit vähentyneet.

Lisäksi kaipaisin kokemusta Copa-varustetasosta, onko pelkkää rahastusta vai jotain sanottavaakin hyötyä?


Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Mutta kukin säästää tavallaan.

Merkkikorjaamoista. No, minusta öljyn suodattimen ja tulppien vaihtoon ja osien kunnon tarkastukseen ei kyllä saa mitenkään kulumaan 3h mikä on monasti ohjeaika ja minkä merkkihuolto aina veloittaa. Ja esimerkkitapauksia on julmettu määrä jossa noita tarkastuksia ei ole edes tehty.

Itse käytän korjaamolla joka veloittaa sen ajan mitä siihen tarkastukseen on käytetty. Ymmärrän tuon valmistajan ohjeajan, mutta on eri asia että tekeekö sen nopeammin esim. 1,5h ja laskuttaa 2h, kun että laskuttaa aina 3h, koska se on ohjeaika.

Tuossa olet ihan oikeassa että korjaamosta pitää olla tarkka että tekevät kaikki oikein. Se on ihan oma asia pitää siitä huoli että millaiseen korjaamoon vie sen. Tiedän sen siitä että vein Octaviani normaaliin korjaamoon, en siis merkkikorjaamoon ja pyysin että eivät laita LongLifeja autoon, niin eivät suostuneet siihen juuri siksi että Skodan määrittämä öljy on Longlifea.

Summasummarum: Tarkkana vaan sen korjaamon kanssa että on vastuullinen paikka, niin säästää kyllä rahaa. Niin minä ainakin teen.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Tuossa olet ihan oikeassa että korjaamosta pitää olla tarkka että tekevät kaikki oikein. Se on ihan oma asia pitää siitä huoli että millaiseen korjaamoon vie sen. Tiedän sen siitä että vein Octaviani normaaliin korjaamoon, en siis merkkikorjaamoon ja pyysin että eivät laita LongLifeja autoon, niin eivät suostuneet siihen juuri siksi että Skodan määrittämä öljy on Longlifea.

Mistä muuten tällainen juttu? VW:lla ainakin saat itse valita, noudatatko Longlife-ohjelmaa vai lyhempää huoltoväliä, ja öljy luonnollisesti riippuu siitä. En ole kuullut vielä, että missään autossa olisi pakko käyttää Longlife-öljyjä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mistä muuten tällainen juttu? VW:lla ainakin saat itse valita, noudatatko Longlife-ohjelmaa vai lyhempää huoltoväliä, ja öljy luonnollisesti riippuu siitä. En ole kuullut vielä, että missään autossa olisi pakko käyttää Longlife-öljyjä.

Jos eivät pystyneet muuttamaan huoltoväliä "normaaliin" 15tkm:n huoltoväliin, niin sitten ovat sanoneet tuolla tavalla. Kyllä mulle sanottiin noista merkkihuolloista, joihin tein tarjouspyynnöt, että huoltovälin voi muuttaa. Laakkosella tosin mainitsi heti, että kustannukset nousevat, jos kilometrejä tulee paljon?
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Mistä muuten tällainen juttu? VW:lla ainakin saat itse valita, noudatatko Longlife-ohjelmaa vai lyhempää huoltoväliä, ja öljy luonnollisesti riippuu siitä. En ole kuullut vielä, että missään autossa olisi pakko käyttää Longlife-öljyjä.

Jospa juuri luottivat siihen että takuu ei meinisi tuolla että öljyjä ei vaihdeta, koska oli aloitettu jo Longlife kierto. Tiedän kyllä että siitä voi sitten poiketa, mutta en jaksanut sen kummemmin puuttua asiaan kun huolto oli jo tehty ja lasku 30tkm huollosta oli n.200€, mikä musta oli kohtuullinen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Volvo ja E10

Minä olen suhtautunut vähän skeptisesti tähän saakka kun tästä E10-bensasta on väitetty tulleen vaikka minkälaista ongelmaa autoon, että kyse on vaan siitä että nyt on hyvä laittaa kaikki auton viat tuon bensan syyksi. Mutta nyt alan kyllä pikkuhiljaa muuttamaan mieltäni asiasta, tai sitten kyse on vaan kummasta sattumasta.

Ostin tuossa alkukesästä Volvo 940:n (2.3 16V) ja edellinen omistaja sanoi käyttäneensä välillä 95E10:ä ja välillä 98E5:ttä suurin piirtein siten että joka toinen tankillinen eri bensaa. Minä kokeilin nyt alussa ajaa pelkästään E10:llä kun Volvon mukaan tuon pitäisi käydä kaikkiin vuoden 1976 jälkeen valmistettuihin autoihin. Mutta jo parin tankillisen jälkeen alkoi tulla ongelmia. Ensimmäinen käynnistys aamulla oli vaikeaa, joutui starttaamaan todella pitkään ennen kuin lähti käymään. Lisäksi auto kävi varsin huonosti tyhjäkäyntiä, koko ajan oli sellaista pientä "räkimistä" ja tyhjäkäynti oli epätasaista. Ja kun autolla lähti ajamaan niin hitaista risteyksistä, hidastetöyssyistä yms. kiihdytettäessä moottori ei oikein lähtenyt vetämään vaan räki ja tupisi niin kauan kunnes laatikko vaihtoi pienemmälle ja kone sai vähän enemmän kierrosta.

Kokeilin sitten vaihtaa bensalaatua ja nyt olen tankannut pari tankillista 98E5:ttä, ja auton käyttäytyminen muuttui aivan täydellisesti. Auto käynnistyy ihan normaalisti ilman mitään ongelmia, tyhjäkäynti on tasaista ja siistiä, ja mitään räkimistä ja tukkoisuutta ei enää tunnu kiihdytyksissäkään. Lisäksi moottoriin tuntuu tulleen vetojakin ihan eri tavalla kuin aiemmin. Minä jo vähän ihmettelinkin kun tuo moottori tuntui teholukemaan verrattuna vähän nuhaiselta. Täysin vertailukelpoisia kulutuslukemia en ole nyt saanut koska on ollut erilaista ajoa nämä pari 98-tankillista, joten siitä en pysty sanomaan vielä mitään. Mutta pitää seurata tilannetta ja kokeilla vielä varsin vaikka pari-kolme tankillista 95E10:llä että ilmestyykö nuo käyntihäiriöt vielä uudestaan.

Onko muilla vanhempien Volvojen omistajilla ollut samanmoisia kokemuksia?
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
Onko muilla palstalaisilla kokemuksia Subaru Foresterista? Itse ostin vuoden 2006 mallin tiistaina ja olen tykännyt kovasti. Kyllästyin viime talvena etuvetoon kun sillä juuttui lumeen monesti. Nyt vertailin monia nelivetoja ja Subaru tuntui parhaimmalta.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Peugeot 206gti

Tuli vedettyä järkevät vakuutusmaksuissa "säästäessä", että otin pelkän liikennevakuutuksen ja tottakai tuli sit ajettua peurakolari. Omat taidot ei auton korjaamiseen riitä ja korjaamoilla hinnat aivan järkyttävät. Ajattelin kysyä palstaveljiltä josko jollain olisi kiinnostusta ostaa auto ja laittaa se kuntoon.

Peugeot 206 GTi 2.0 3d 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto

Linkki vie auton ilmoitukseen.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
924 olis kans rocknroll mutta se ei taida pelittää oikein käyttöautona, olis ainakin persoonallinen!

Miten niin ei pelitä käyttöautona?

Ainoa listasi autosta joka hyvin pidettynä säilyttää arvonsa tai todennäkösemmin jopa nostaa sitä. 924 on Suomessa monta kertaa tällä hetkellä halvempi kun Saksassa aliarostuksen takia (ei toi oo Porsche vaan audikoupe). Autoa pystyy korjaaman itse (jos osaa), osia saa hyvin ja hauska auto ajaa vaikka läpi vuoden. Tiedä yhden joka on ollu naisen ajossa yhtä mittaa läpi vuoden vuodesta 1988.

Tosin jotta saat ajokuntoisen auton joudut pikkusen nostamaan budjettiasi. 2000€ saa helvetillisen projektin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän nuo "audiporschet" on tosiaan aika perustekniikkaa joten pelittävät ihan hyvin käyttöautonakin. Kaverilla oli tuollainen ihan ympärivuotisena käyttöautona eikä tuo mitenkään erityisen kallis ylläpidettävä ollut. Mutta on noissakin tullut vastaan aikamoisia pommeja, osa noista on ollut varmaan aika kovassa käytössä, joten sitä ihan halvinta tuskin kannattaa ottaa.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuli vedettyä järkevät vakuutusmaksuissa "säästäessä", että otin pelkän liikennevakuutuksen ja tottakai tuli sit ajettua peurakolari. Omat taidot ei auton korjaamiseen riitä ja korjaamoilla hinnat aivan järkyttävät. Ajattelin kysyä palstaveljiltä josko jollain olisi kiinnostusta ostaa auto ja laittaa se kuntoon.

Peugeot 206 GTi 2.0 3d 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto

Linkki vie auton ilmoitukseen.

Pitää tuosta sen verran udella, että mahdoitko ostaa sen tässä keväällä? Näyttää nimittäin melkosen paljon työkaverin vanhalta kärryltä ja tuon paikkakunnan suuntaan mainitsi sen myyneensä. En muista rekkaria, mutta sekin tuntuisi tutulta.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiertelin eilen huvin vuoksi autoliikkeitä ja oma autokuume lähti taas tiukkaan nousuun.

Kovasti himottaisi hankkia VOLKSWAGEN Golf Variant Sportline 1,4 103 kW TSI DSG-automaattivaihteilla. Oheisessa linkissä (joka vie ALD:n sivuille) näkyy kyseisen auton tiedot.

Onko palstalaisilla minkälaisia kokemuksia kyseisestä autosta? Hyviä tai pahoja. Toiset vaihtoehdot olisivat saman vuoden Mazda 6 farkku tai saman vuoden Ford Mondeo farkku. Noissa kahdessa on vaan se huonompi puoli ettei ole automaattikonetta ja puoliso ei oikein innostu noista "kookkaammista" autoista.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kiertelin eilen huvin vuoksi autoliikkeitä ja oma autokuume lähti taas tiukkaan nousuun.

Kovasti himottaisi hankkia VOLKSWAGEN Golf Variant Sportline 1,4 103 kW TSI DSG-automaattivaihteilla. Oheisessa linkissä (joka vie ALD:n sivuille) näkyy kyseisen auton tiedot.

En suosittele (vaikka ei onneksi omakohtaisia kokemuksia olekaan) tuota moottorimallia, nuo tupla-ahtimet ovat olleet järjestäen susia jo syntyessään. Saattaa kärähtää turbo tai sitten saattaa jakopäänketju tuhota rattaat/hypätä, jolloin moottorissa menee käytännössä kaikki systeemit sekaisin. Suosittelen lämpimästi vuotta nuorempaa ja 90kw:sta moottorimallia, on kuitenkin toimintavarmempi, eikä löydy tuollaisi ikäviä "ominaisuuksia". Muuten, ei itse autossa ole mitään valittamista ja tuo DSG-vaihteisto on mukava ajettaessa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Täytyy kommentoida koska itsellä on ollut GTsport Golf 103kw moottorilla ja ei mitään vikaa. Vaan päinvastoin, paras auto tuossa hintaluokassa mitä olen ajanut. Vaikka tätä nykyä ajelen 3.0 diiselillä niin tuon kaksoisahdetun mekaanisenahtimen vääntöä jopa hiukan kaipaa, sen toiminta oli niin sulavaa jo alakierroksilta eteenpäin.

Tiedän kyllä ultimatevw-sivuston ja ne muutamat murheenkryynit sieltä mutta yksittäistapauksia ne ovat ja mikä tärkeintä autoliikkeet pitävät näitä arvossaan, tarkoitan jälleenmyyntiarvoa. Jos näitä koneita hajoaisi alvariinsa niin kyllä se näkyisi jälleenmyyntiarvossakin.

Juuri myin yli 3 vuotta vanhan GTsport Golfin liikkeeseen ja maksoivat 70% vielä auton ovh hinnasta. Ja vielä tuon lisäksi erikseen tingittiin uuden auton hintaa alaspäin 10%. Hyvän jälleenmyyntiarvon lisäksi 1.4TSI 103kw:ssä on halvat vakuutukset ja pienikulutus(meillä oli pk-seudulla 6.2litr/100km). Suorituskyvyssä vastaa 2000-luvun vaihteen Golf GTI:tä, ohituskiihtyvyyksissä on nopeampi.

Erittäin hyvät tilat isollekin miehelle. GT varustelu tekee autosta sopivan jämäkän 15mm madalletuin alustoin ja GT penkit tukevat sopivasti.

Itse suosittelen.



_
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ostit sitten mustalaisilta halvan -79 MB 3.0D:n.

BMW 330xd ja 500nm ;)

Usko tai älä, mutta turbodiiselin ensimmäiset muutama sata kierrosta on aika takkuista ennen kuin tulee se potku.

1.4TSI on yllättävän hyvä keksintö mekaanisen ja turboahtimen yhteistyöstä.
Itse olisin tuoreemman 118kw version ostanut mielellään jos olisi ollut tarvetta autolle mistä tuo kone löytyy.



_
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Honda CR-V

Avovaimoni kävi huollattamassa 5 vuotta vanhan (2007) Honda CR-V:n, samalla piti tarkastaa ilmastointi kun siinä on ollut viimeaikoina vähän häikkää. Ilmastoinnin magneettikytkin (563€) paskana ja mahdollisesti myös koko kompressori (yli 1500€) kaputt.

Korjaamolla oli ollut samanikäinen ja samanlainen auto aikaisemmin samana päivänä ja luonnollisesti ihan saman vian kanssa. Eli kysyisinkin palstan hondalaisilta että onko vika tuttu? Auto on ostettu käytettynä 2008 Turun Vehosta, mikä on vielä Hondan merkkiliike. Onkohan vikaa mahdollista saada lykättyä jonkun takuun piikkiin?

Ei viittis ruveta yli kahta tonnia maksaa ilmastoinnista, taitaa auto mennä talvella myyntiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös