Jaahas, täällä viriää taas 0-100 klassikkoväittely, itse olen onneksi kasvanut yhden ominaisuuden tuijottamisesta pois jo ajat sitten. Mutta sen verran kiinnostaa aihe mitä nyky downsizing-trendillä saadaan aikaiseksi ja silloin myös kulutuksen tulee olla kaupunkioloissa pieni, puhutaan noin 6 litran yhd kulutuksista. Unohtamatta hyvää vääntöä alakierroksilla joka takaa kelpo "arki suorituskyvyn" huudattamatta konetta.
Omasta mielestäni nim. Jindebyne teki loistavan valinnan, olen tutustunut useisiin Polo GTI artikkeleihin netistä ja katsonut monta koeajoa. Uusi Golf GTI on kasvanut liian painavaksi ja Polosta on nyt saatu luonteeltaan MarkII Golf GTI:n kaltainen näppäräliikkeinen GTI.
Ja niihin arvoihin, muistaakseni 1.4TSI(kaksoisahdin) 180hp, 250nm 2000-4500kierr, 0-100kmh 6,9s, yhdistetty EU kulutus 5,9litr/100km !!!
Onnittelut valinnasta. Yksi frendinikin tilasi tuon ensimmäisten joukossa suomessa noin 3-4kk kuukautta sitten ja auto olisi kohtapuolin luovutettavissa mutta siirtänee ensirekisteröinnin 2011 tammikuulle johtuen viivästyksestä.
_
Omasta mielestäni nim. Jindebyne teki loistavan valinnan, olen tutustunut useisiin Polo GTI artikkeleihin netistä ja katsonut monta koeajoa. Uusi Golf GTI on kasvanut liian painavaksi ja Polosta on nyt saatu luonteeltaan MarkII Golf GTI:n kaltainen näppäräliikkeinen GTI.
Ja niihin arvoihin, muistaakseni 1.4TSI(kaksoisahdin) 180hp, 250nm 2000-4500kierr, 0-100kmh 6,9s, yhdistetty EU kulutus 5,9litr/100km !!!
Onnittelut valinnasta. Yksi frendinikin tilasi tuon ensimmäisten joukossa suomessa noin 3-4kk kuukautta sitten ja auto olisi kohtapuolin luovutettavissa mutta siirtänee ensirekisteröinnin 2011 tammikuulle johtuen viivästyksestä.
_