Viestin lähetti ervatsalo
Niin, onkos teillä pojat pienet pippelit, kun jaksatte olla noin tohkeissaan peltilehmistä?
Auto on mielestäni kulkupeli, eikä mikään munanjatke.
Täältä tähän
Niin, onkos teillä pojat pienet pippelit, kun jaksatte olla noin tohkeissaan peltilehmistä?
Täältä tähän
Viestin lähetti scholl
mutta kuitenkin ilman autoja olisi huomattavasti tylsempää ja shoppailu niiden parissa on aina silloin tällöin ihan mukavaa. Ostamalla uuden auton annat itsellesi hetkittäisen jouluaaton.
Niin, no jos joku haluaa ylenmäärin hillua niiden autokauppanilkkien parissa, niin se huvi hänelle suotakoon.
Itse olen enemmän kiinnostunut joulupanosta, siis puhuttaessa näistä jouluisista tunnelmista.
Täältä tähän
Itsellä ei ole tuosta mallista kokemuksia, mutta juuri viikonloppuna tenttasin entisenä Pösö-kuskina kaveria, jolla on juuri tuo SW (moottoria en tullut kysyneeksi). Oli kovasti tyytyväinen autoon. Tuntien hänen autohistoriansa, kehut tuskin tulivat aiheetta.Viestin lähetti Hupi
Autokuume myös painaa päälle. Peugeot 307 sw kiinnostaisi, lähinnä 1,6 koneella. Kakslitrainen maksaa n. 3500€ enemmän. Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia? Kommentteja myös muista saman hintaluokan (n. 24k€) farmareista olis mukava kuulla...
Kaikkea pahaa se Mauri Pekkarinen saakin aikaan.Viestin lähetti scholl
Peugeot on nimittäin jopa huonompi kuin mitä netistä kuvista katsomalla voi todeta.
Olet toki aivan oikeassa. Turhaa dissausta jättää 406 pois laskuista tässä tapauksessa. Olin itse ainakin vielä siinä moodissa, mihin keväällä jäin, kun autokauppoja tein. Silloin 406 ei ollut minulla vaihtoehto. En tosin farkkuakaan ollut hankkimassa.Viestin lähetti Predator
Minä vaan ihmettelen sitä, että jos Pösön farkkua tekee mieli, niin miksei se vanha kunnon 406-farmarimalli kelpaa?
Viestin lähetti Ossi
Olet toki aivan oikeassa. Turhaa dissausta jättää 406 pois laskuista tässä tapauksessa.
Viestin lähetti Predator
Minä vaan ihmettelen sitä, että jos Pösön farkkua tekee mieli, niin miksei se vanha kunnon 406-farmarimalli kelpaa? Eipä ole ainakaan "lastentauteja" ja tuollaisen ISON farmarin saa nyt uutenakin edullisesti ja täysin varustein.
Viestin lähetti Hupi
Onkohan 406:sta muita farkkuja liikkeissä jäljellä?
Viestin lähetti Predator
Onhan siinä 307 SW-mallissa se kiva iso kattoikkuna - jota muuten käytännössä joutuu pitämään melkein aina ummessa, jos ei häikäisyn takia, niin sitten sen takia että kesällä sen kautta aurinko lämmittää nopeasti ilmastoidunkin auton sisätiloja ja talvella se hohkaa kylmää, niin että päätä palelee.
?
Viestin lähetti Ohmi
- kyllä lähtee! 50/50 painosuhde takavedolla tekee pikkuteiden kaahaamisesta lähes taidett
Viestin lähetti Predator
Onnittelut uudelle BMW:n omistajalle! Koita nyt kärvistellä tämä alkutalvi tässä ensin jotenkin... onpas Bemarilla melkoiset toimitusajat.
Voisitko muuten etukäteen sitten kertoa, että mitkä ovat ne mainitsemasi pikkutiet joilla kaahaat? Vaikka minullakin on Pösössä kaikenlaista turvalaitetta, niin en kuitenkaan yllättäen halua saada naamalleni sinun Bemarisi keulaa jollakin soratiellä.
Voisko tuollaisella autolla mitenkään ajaa kaahaamatta?
Terveisin Tylsän Ranskanpullan kuski.
Viestin lähetti Ohmi
Eihän noissa ranskattarissa mitään vikaa ole.
Viestin lähetti Anton
Onko sama nappaako rikesakon vai / tai päiväsakon kerätäkseen tuon arvostetun kokoelman?