Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Aina oppii uutta!
"Poika" ja "pojanpoika" - olen niin ylpeä teistä! Tämä kaikella ystävyydellä ja huumorilla.No, aina oppii uutta.
Aina oppii uutta!
"Poika" ja "pojanpoika" - olen niin ylpeä teistä! Tämä kaikella ystävyydellä ja huumorilla.No, aina oppii uutta.
Sain niistä piilosanoista kyllä vain omat aivoni solmuun viime kesänä kun niitä yritin omin päin ratkoa. Ja tämä siis kehuna Kakelle, oli oikein ovelasti rakenneltuja ja mietittyjä.@Kauko Viisas laitahan pappa jotain visaa pystyyn palstalle. Pysyy eläkeläisen aivot vireessä kysymyksiä pähkäillessä. Ja sitten meidän nuorempien aivot niitä ratkoessa.
Tarkoitushan syksyllä oli jatkaa näitä piilosanavisoja, mutta kuten tiedätte, elämä heittelee ja tuntui että aika ei riitä semminkin kun ajatus on, että sen minkä tekee, tekee kunnolla.@Kauko Viisas laitahan pappa jotain visaa pystyyn palstalle. Pysyy eläkeläisen aivot vireessä kysymyksiä pähkäillessä. Ja sitten meidän nuorempien aivot niitä ratkoessa.
E
Olithan eläkkeellä? Muistelisin näin. Aivot jäässä välillä...
Oppia ikä kaikki. Ja kuka niitä on käskenyt omin päin ratkoa? Eikös noista saisi "ohjelmanumeroa" rauhalliseen yhdessäoloon ystävien kesken (semminkin kun olen ymmärtänyt, että et ole vallan ihastunut viinahuuruisiin illanistujaisiin)?Sain niistä piilosanoista kyllä vain omat aivoni solmuun viime kesänä kun niitä yritin omin päin ratkoa.
Saa varmasti. Ehkä noita "viinanhuuruisia illanistujaisiakin" on luvassa jossain vaiheessa kun rajoitukset nyt hellittävät ja pääsee paremmin siihen opiskelijaelämäänkin kiinni. Mutta joo, ehkä enemmän pidän vähän rauhallisemmista illanvietoista. Tai sanotaan näin, että sillä seuralla on aika paljon vaikutusta asiaan. Hyvässä seurassa sillä menon luonteella ei ole niinkään väliä.Eikös noista saisi "ohjelmanumeroa" rauhalliseen yhdessäoloon ystävien kesken (semminkin kun olen ymmärtänyt, että et ole vallan ihastunut viinahuuruisiin illanistujaisiin)?
"Kiireet" ovat suhteellisia, mutta minulle on aina ollut tärkeää nk. oma aika (tämä taas tarkoittaa eri ihmisille eri asioita ja eri aikoja).@Kauko Viisas
Olenkin kuullut, että vasta eläkkeellä ne kiireet alkavatkin. Saa tehdä mieleisiään asioita mielin määrin. Ilmeisesti jopa jonkunlainen runsaudenpula tekemisen kanssa. Nauti kiireestäsi, minä koitan nauttia näistä ruuhkavuosista.
Kiitos!Tsemppiä molemmille teille valitsemallanne tiellä :D
Eikö tämä ole hieman epäreilua esimerkiksi @CuJo#31 suhteen? Kaikki ei vaan voi.vetää rauhallinen kävelylenkki --- tai meren rannassa.
Kunhan heitin, kun uskalsin sinut tuntien.No joo, toisaalta Kainuussa metsää riittää (ei siellä mitään muuta taida ollakaan) ja on @CuJo#31 llakin varmaan rentoutumiskeinoja jotka eivät meikäläiselle ole niin helposti toteutettavissa tässä elämäntilanteessa.
Jep, tiesin kyllä. Hienoa muuten ylipäätään että voit jollakin tasolla sanoa minut jo tuntevasi. Siis minun mielestäni.Kunhan heitin, kun uskalsin sinut tuntien.
Minä en taas ole niinkään vesi-ihmisiä muutenkaan kauheammin (maakrapu olen), mutta meren/järven rannalla kävely on ihan nastaa ja jotenkin rauhoittavaa. Ei ole niinkään sillä väliä onko meri tai järvi kyseessä. Ehkä siihen meren läsnäoloon jotenkin on tottunut kun on elämänsä asunut siinä kilometrin säteellä rannasta.Meri on melko pelottava elementti, jos ei ole kasvanut siinä/sen läheisyydessä (minä en) enkä ole koskaan täysin ymmärtänyt sen kiehtovuutta vaikka välillä käynkin kajakilla merellä. En tosin vähään aikaan, koska on talvi. Oikeastaan meri on parhaimmillaan talvella kun nyt asiaa mietin - ei tosin kajakilla, mutta esimerkiksi kävellen. Kaiken tuon, ilman meren tuomaa vaaran tunnetta, voi kokea järvelläkin. Olen enemmän järvi- kuin meri-ihminen.
Tavallaan kyllä, en intohimoinen, mutta mukavaa kesäistä liikuntaa erilaisissa ympäristöissä. En kuitenkaan yritäkään haastaa itseäni sellaiseen mihin en todennäköisesti pystyisi tai edes haluaisi (koski-, talvimelonta tms.)Olet siis melontamiehiä ilmeisesti?
Alkaisit sinäkin vaan kuuntelemaan Iron Maidenia, niin kuin muutkin tekevät.Minulle avautui tämän päivän aikana, että Adelen uusin levy 30 ei ole ihan niin hyvä kuin kuvittelin sen ostohetkellä olevan. Parempi tämä on kuin debyyttilevy 19, mutta vain niukasti.
Hankin kyllä niitäkin levyjä jossain vaiheessa. Ehkä syksymmällä.Alkaisit sinäkin vaan kuuntelemaan Iron Maidenia, niin kuin muutkin tekevät.
Taitaa saada asiasta kuittailua hyvinkin kauan. Mutta kenties myös tarjouksia lämmittäjiltä?Remi on "palelluttanut" pippelinsä 50 kil... eikun siis 28 kilsan kisassa Kiinassa. Voi raasua...
Tuosta tuli mieleeni yks ohjelma jonka aikoinaan näin. Oli vissiin joku extreme-kisa jossain jäätiköllä tms kylmässä, tuulisessa ja lumisessa paikassa. Ohjelmassa kerrottiin että yksi osallistuja oli pitänyt lennättää helikopterilla sairaalaan kun ei ollut enää kyennyt virtsaamaan. Kaluhan siinä oli paleltunut ja joutuivat amputoimaan peniksen pään.
Että onhan se mahdollista "jäädyttää" penis mutta luulen ettei ihan siitä nyt ollut Remin kohdalla kyse. Mutta toivottavasti Remin sukukalleudet voi jo paremmin.
Suomen olympiahiihtäjän jäätynyt penis huomioitiin maailmalla: ”Siitä tuli erityisen kova”
Remi Lindholmin hiihto Pekingin 30 kilometrillä oli todella tuskainen. Iltalehdelle annetut kommentit huomattiin maailmalla.www.iltalehti.fi
Siihen maailman aikaan, kun minä aktiivista hiihdon kilpaa, joutui jonkunkin kerran tulemaan harjoitus(hiihto)lenkiltä käsi housuissa, kun pakkanen kipristeli kikkeliä niin maan pirusti. Joskus näin kävi kisoissakin, mutta maalin ei sentään kehdannut tulla haaruksia kourien.Remi on "palelluttanut" pippelinsä 50 kil... eikun siis 28 kilsan kisassa Kiinassa. Voi raasua...
Tuosta tuli mieleeni yks ohjelma jonka aikoinaan näin. Oli vissiin joku extreme-kisa jossain jäätiköllä tms kylmässä, tuulisessa ja lumisessa paikassa. Ohjelmassa kerrottiin että yksi osallistuja oli pitänyt lennättää helikopterilla sairaalaan kun ei ollut enää kyennyt virtsaamaan. Kaluhan siinä oli paleltunut ja joutuivat amputoimaan peniksen pään.
Että onhan se mahdollista "jäädyttää" penis mutta luulen ettei ihan siitä nyt ollut Remin kohdalla kyse. Mutta toivottavasti Remin sukukalleudet voi jo paremmin.
Suomen olympiahiihtäjän jäätynyt penis huomioitiin maailmalla: ”Siitä tuli erityisen kova”
Remi Lindholmin hiihto Pekingin 30 kilometrillä oli todella tuskainen. Iltalehdelle annetut kommentit huomattiin maailmalla.www.iltalehti.fi
Siihen maailman aikaan, kun minä aktiivista hiihdon kilpaa, joutui jonkunkin kerran tulemaan harjoitus(hiihto)lenkiltä käsi housuissa, kun pakkanen kipristeli kikkeliä niin maan pirusti. Joskus näin kävi kisoissakin, mutta maalin ei sentään kehdannut tulla haaruksia kourien.
Suurin syy moisiin kylmettymisiin olivat silloiset hiihtoasut, jotka varsinkin junnuiässä olivat usein pelkät verkkarit, jotka taas eivät tuulta pitäneet. Kovimmilla pakkasilla pantiin reisien suojaksi sanomalehteä, mutta eihän niitä nivusissa saanut pysymään.