Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 716 090
  • 33 934

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto onko musta tullut joku keski-ikäinen vanhus. Mietin jo pari kuukautta sitten, mutta se pienoinen väsymys johtui silloin varmaan koronasta. Nykyään kyllä jaksaa sen kellon ympäri olla radalla joka päivä niin ei hätää. Välillä menee ylitöiksikin. Pakko painaa pitkää päivää. Mä joka päivä töitä teen. Kaiken takana on nainen. Hilman vei multa Onni. Syksy saa, minä en.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olet siis melontamiehiä ilmeisesti?
Tavallaan kyllä, en intohimoinen, mutta mukavaa kesäistä liikuntaa erilaisissa ympäristöissä. En kuitenkaan yritäkään haastaa itseäni sellaiseen mihin en todennäköisesti pystyisi tai edes haluaisi (koski-, talvimelonta tms.)

Vesi ei ole varsinaisesti omin elementtini, mutta siinä veden rajassa lipuessa pääsee sellaisiin paikkoihin ja näkee luontoa sellaisesta perspektiivistä, mihin muutoin ei kykene. Motiivini ei varsinaisesti ole liikunta - toki sitäkin se on - vaan hiljaisuus, tunnelman hakeminen ja luonnon kokeminen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Minulle avautui tämän päivän aikana, että Adelen uusin levy 30 ei ole ihan niin hyvä kuin kuvittelin sen ostohetkellä olevan. Parempi tämä on kuin debyyttilevy 19, mutta vain niukasti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Remi on "palelluttanut" pippelinsä 50 kil... eikun siis 28 kilsan kisassa Kiinassa. Voi raasua...
Tuosta tuli mieleeni yks ohjelma jonka aikoinaan näin. Oli vissiin joku extreme-kisa jossain jäätiköllä tms kylmässä, tuulisessa ja lumisessa paikassa. Ohjelmassa kerrottiin että yksi osallistuja oli pitänyt lennättää helikopterilla sairaalaan kun ei ollut enää kyennyt virtsaamaan. Kaluhan siinä oli paleltunut ja joutuivat amputoimaan peniksen pään.
Että onhan se mahdollista "jäädyttää" penis mutta luulen ettei ihan siitä nyt ollut Remin kohdalla kyse. Mutta toivottavasti Remin sukukalleudet voi jo paremmin.

 
K

Kiekkokatsoja

Remi on "palelluttanut" pippelinsä 50 kil... eikun siis 28 kilsan kisassa Kiinassa. Voi raasua...
Tuosta tuli mieleeni yks ohjelma jonka aikoinaan näin. Oli vissiin joku extreme-kisa jossain jäätiköllä tms kylmässä, tuulisessa ja lumisessa paikassa. Ohjelmassa kerrottiin että yksi osallistuja oli pitänyt lennättää helikopterilla sairaalaan kun ei ollut enää kyennyt virtsaamaan. Kaluhan siinä oli paleltunut ja joutuivat amputoimaan peniksen pään.
Että onhan se mahdollista "jäädyttää" penis mutta luulen ettei ihan siitä nyt ollut Remin kohdalla kyse. Mutta toivottavasti Remin sukukalleudet voi jo paremmin.

Taitaa saada asiasta kuittailua hyvinkin kauan. Mutta kenties myös tarjouksia lämmittäjiltä?
Pitäkäähän huoli itsestänne ja housujenne sisällöstä.
Tapauksessa mua ihmetyttää se, että eipä tuo ollut ensimmäinen kerta, kun tuo henkilö palellutti lisääntymis vehkeensä.
Mulle avautui se, että jälleen kerran eduskunnassa puhutaan paskaa. Puhutaan Ukrainan ja Venäjän asiasta, mutta juurikaan mitään ei uskalleta tehdä, tai tekojen puolesta äänestää.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Skotlannissa asuu wallabeja, jotka joku hieman erikoinen lady sinne aikoinaan hankki. Ilmeisesti tyytyväisenä asuvat tuolla Inchconnachan saarella. Mikäs siellä ollessa luulisi vain tulevan kylmä Australiasta kotoisin oleville eläimille.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Remi on "palelluttanut" pippelinsä 50 kil... eikun siis 28 kilsan kisassa Kiinassa. Voi raasua...
Tuosta tuli mieleeni yks ohjelma jonka aikoinaan näin. Oli vissiin joku extreme-kisa jossain jäätiköllä tms kylmässä, tuulisessa ja lumisessa paikassa. Ohjelmassa kerrottiin että yksi osallistuja oli pitänyt lennättää helikopterilla sairaalaan kun ei ollut enää kyennyt virtsaamaan. Kaluhan siinä oli paleltunut ja joutuivat amputoimaan peniksen pään.
Että onhan se mahdollista "jäädyttää" penis mutta luulen ettei ihan siitä nyt ollut Remin kohdalla kyse. Mutta toivottavasti Remin sukukalleudet voi jo paremmin.

Siihen maailman aikaan, kun minä aktiivista hiihdon kilpaa, joutui jonkunkin kerran tulemaan harjoitus(hiihto)lenkiltä käsi housuissa, kun pakkanen kipristeli kikkeliä niin maan pirusti. Joskus näin kävi kisoissakin, mutta maalin ei sentään kehdannut tulla haaruksia kourien.
Suurin syy moisiin kylmettymisiin olivat silloiset hiihtoasut, jotka varsinkin junnuiässä olivat usein pelkät verkkarit, jotka taas eivät tuulta pitäneet. Kovimmilla pakkasilla pantiin reisien suojaksi sanomalehteä, mutta eihän niitä nivusissa saanut pysymään.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Siihen maailman aikaan, kun minä aktiivista hiihdon kilpaa, joutui jonkunkin kerran tulemaan harjoitus(hiihto)lenkiltä käsi housuissa, kun pakkanen kipristeli kikkeliä niin maan pirusti. Joskus näin kävi kisoissakin, mutta maalin ei sentään kehdannut tulla haaruksia kourien.
Suurin syy moisiin kylmettymisiin olivat silloiset hiihtoasut, jotka varsinkin junnuiässä olivat usein pelkät verkkarit, jotka taas eivät tuulta pitäneet. Kovimmilla pakkasilla pantiin reisien suojaksi sanomalehteä, mutta eihän niitä nivusissa saanut pysymään.

Mulla oli aikoinaan ihan villatumppu ylimääräisenä alushousuissa. En ainakaan muista kylmettyneeni.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mulla oli aikoinaan ihan villatumppu ylimääräisenä alushousuissa. En ainakaan muista kylmettyneeni.
Mun keinona oli lopulta käyttää tiukkoja uimahousuja alimmaisena, jotka piti vehkeet paremmin "kasassa", mutta eihän niitä aina lenkille muistanut laittaa.
 
Muovipussi housuissa/trikoissa toimii hyvin peniksen lämmittäjänä ainakin pyöräillessä. Eristää tuulta, omaa huikeat vesipilariarvot, myötäilee liikettä ja rapisee kivasti.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mulla oli aikoinaan ihan villatumppu ylimääräisenä alushousuissa. En ainakaan muista kylmettyneeni.
Mun keinona oli lopulta käyttää tiukkoja uimahousuja alimmaisena, jotka piti vehkeet paremmin "kasassa", mutta eihän niitä aina lenkille muistanut laittaa.
Muovipussi housuissa/trikoissa toimii hyvin peniksen lämmittäjänä ainakin pyöräillessä. Eristää tuulta, omaa huikeat vesipilariarvot, myötäilee liikettä ja rapisee kivasti.
En tiedä, että tuleeko Pirkka lehteä enää, mutta sinne niksipirkka osioon olisi syytä tehdä osio omaviritteisistä kikulin lämmittimistä. Näillä pääsee jo hyvin alkuun.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onko Leben paluuaikataulusta mitään tietoa?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
En tiedä mistä on kyse, mutta marraskuussa olisi ajankohtaista.
Heh, kiitos tiedosta! Mitenköhän kummassa tämä tähän ketjuun tuli? :D

Kerhon ykkösveskari Daniel Lebedeffin saikun pituutta oli siis tarkoitus kysellä, mutta tämä ei liene otollisin topiikki siihen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui taas kerran, että maailmassa on yllättävän paljon diktaattoreja. Ei pelkästään itänaapurissa, Turkissa ja Valko-Venäjällä, Pohjois-Koreaa unohtamatta.


Karu lista. Ihminen on ihmiselle susi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En tiedä, että tuleeko Pirkka lehteä enää, mutta sinne niksipirkka osioon olisi syytä tehdä osio omaviritteisistä kikulin lämmittimistä. Näillä pääsee jo hyvin alkuun.

Tulee.

Niksipirkka mainittu, eikä sukkahousuja vielä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänään avautui, että en saanut sitä työpaikkaa, jota hain. Ei oikeastaan yllättänyt, koska olisihan se ollut aikamoista satua, jos heti ensimmäinen yritys olisi päätynyt menestykseen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Laski huvikseen kuinka monta jalkapallo-aiheista kysymystä olen tehnyt nyt tuonne muun urheilun puolelle eri jalkapallovisoihin. Tuloksena noin 800 kysymystä. Pitäiskö keksiä uutta harrastusta tms.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös