K
Kiekkokatsoja
Taitaa saada asiasta kuittailua hyvinkin kauan. Mutta kenties myös tarjouksia lämmittäjiltä?Remi on "palelluttanut" pippelinsä 50 kil... eikun siis 28 kilsan kisassa Kiinassa. Voi raasua...
Tuosta tuli mieleeni yks ohjelma jonka aikoinaan näin. Oli vissiin joku extreme-kisa jossain jäätiköllä tms kylmässä, tuulisessa ja lumisessa paikassa. Ohjelmassa kerrottiin että yksi osallistuja oli pitänyt lennättää helikopterilla sairaalaan kun ei ollut enää kyennyt virtsaamaan. Kaluhan siinä oli paleltunut ja joutuivat amputoimaan peniksen pään.
Että onhan se mahdollista "jäädyttää" penis mutta luulen ettei ihan siitä nyt ollut Remin kohdalla kyse. Mutta toivottavasti Remin sukukalleudet voi jo paremmin.
Suomen olympiahiihtäjän jäätynyt penis huomioitiin maailmalla: ”Siitä tuli erityisen kova”
Remi Lindholmin hiihto Pekingin 30 kilometrillä oli todella tuskainen. Iltalehdelle annetut kommentit huomattiin maailmalla.www.iltalehti.fi
Pitäkäähän huoli itsestänne ja housujenne sisällöstä.
Tapauksessa mua ihmetyttää se, että eipä tuo ollut ensimmäinen kerta, kun tuo henkilö palellutti lisääntymis vehkeensä.
Mulle avautui se, että jälleen kerran eduskunnassa puhutaan paskaa. Puhutaan Ukrainan ja Venäjän asiasta, mutta juurikaan mitään ei uskalleta tehdä, tai tekojen puolesta äänestää.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: