Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 245 662
  • 7 345

Glove

Jäsen
Kodkaan en ole e-urheilua seurannut, eli se ei varmaankaan ole avautunut minulle. En minä edes tiedä mistä sitä seurataan? Sen verran olen kuitenkin siihen sormianinsotkdnut, että olen joskus Jatkoajan Veikkausvihje -ketjun vinkeillä lyönyt e-urheilusta vetoa ja jonkun pienen voitonkin saanut.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
@Surukuku @Kit Carson @Jack DiBiase Tätä juuri tarkoitin, että kyllä se taitaa myös vaikkapa jääkiekko herättää niitä tunteita. En kanssa ymmärrä, että miksi se on jotenkin niin kamalaa ja paheksuttavaa, että tykkää e-urheilusta enemmän kuin perinteisestä urheilusta? Tai ylipäätään niin kuin @Kiekoton sanoi, että miksei kaikki voi vaan seurata, harrastaa ja katsella ihan mitä haluaa tai sitten olla ihan seuraamatta, harrastamatta tai katselematta? Niin kuin se olisi teiltä jotenkin pois.

Olet oikeassa. Itse pohdin sitä tosiaan että jos jotain e-sports lajia selostetaan naama irvessä niin se on ihmeellistä mitä itse en tajua.

Tosin tässä varmaan mennään siinä että 70 luvulla syntyneet ovat liian vanhoja ymmärtääkseen moista.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tosin tässä varmaan mennään siinä että 70 luvulla syntyneet ovat liian vanhoja ymmärtääkseen moista.
Olisiko vedenjakaja ennen Paranoidin levytystä, Woodstockia vai Adam Westin esittämää Batmania syntyneet? Vai onko vielä sitäkin vanhempia elossa?
Ai niin, Paavo Väyrynen.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Olet oikeassa. Itse pohdin sitä tosiaan että jos jotain e-sports lajia selostetaan naama irvessä niin se on ihmeellistä mitä itse en tajua.

Tosin tässä varmaan mennään siinä että 70 luvulla syntyneet ovat liian vanhoja ymmärtääkseen moista.
Tuskin menee raja ainakaan 70-luvulla, kun olen tuolloin syntynyt ja eSports-harrastaja, ja moni kilpakumppaneista on yli 70-vuotiaita. Lajina siis sim racing.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tuskin menee raja ainakaan 70-luvulla, kun olen tuolloin syntynyt ja eSports-harrastaja, ja moni kilpakumppaneista on yli 70-vuotiaita. Lajina siis sim racing.

Kyllä itsekin olen pelannut vaikka mitä mut se mikä mulla menee ohi on se mitä mainitsin aiemmin. Veikkaan että 90 luvulla ja myöhemmin syntyneet ovat paremmin kartalla tässä asiassa.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Kyllä itsekin olen pelannut vaikka mitä mut se mikä mulla menee ohi on se mitä mainitsin aiemmin. Veikkaan että 90 luvulla ja myöhemmin syntyneet ovat paremmin kartalla tässä asiassa.
Osassa kisoista on siis selostajat, mutta toki normi autourheiluselostus on vähän eri asia kuin jonkun dotan tai cod:n selostaminen. Kaikkeen e-urheiluun ei selostus tosiaan oikein istu...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
@Surukuku @Kit Carson @Jack DiBiase Tätä juuri tarkoitin, että kyllä se taitaa myös vaikkapa jääkiekko herättää niitä tunteita. En kanssa ymmärrä, että miksi se on jotenkin niin kamalaa ja paheksuttavaa, että tykkää e-urheilusta enemmän kuin perinteisestä urheilusta? Tai ylipäätään niin kuin @Kiekoton sanoi, että miksei kaikki voi vaan seurata, harrastaa ja katsella ihan mitä haluaa tai sitten olla ihan seuraamatta, harrastamatta tai katselematta? Niin kuin se olisi teiltä jotenkin pois.
Juu - kuten sanoit, ei tuo multa pois ole mitenkään, ei sillä, mutta vetääpähän vain jotenkin sanattomaksi...

Olet oikeassa. Itse pohdin sitä tosiaan että jos jotain e-sports lajia selostetaan naama irvessä niin se on ihmeellistä mitä itse en tajua. ...
No, kyllähän mekin päristeltiin penskana huulilla, kun vaikka ajettiin hiekkalaatikolla kilpaa pikkuautoilla... ja saattoipa siinä joku innostua oikein selostamaankin tyyliin:
"Nyt hän tuleee... kaartaaa... kaartaaa... ohittaaaa.... voittaaaaaa!!!!"
Enpä tosin arvannut silloin, että joskus sellaisesta maksettaisiinkin... jotakin...

Tosin tässä varmaan mennään siinä että 70 luvulla syntyneet ovat liian vanhoja ymmärtääkseen moista.
Kyllä - sukupolvikysymyksiä nämä... Tosin, ehkei tässä kannata yrittää piiloutua sen taakse, että ne, jotka eivät osta tuommoista mukisematta, eivät ymmartaisi asiaa, voihan asia olla juuri päinvastoinkin...
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kuulemma jotkut saavat oikein hyvääkin palkkaa siitä että luistelevat jäällä ja tökkivät kumista kiekkoa tunnista toiseen. Sitä myös mennään oikein joukolla katsomaan tätä varta vasten rakennettuihin halleihin. Jotkut jopa katsovat tätä tapahtumaa telkkarin välityksellä. Keväällä sitten yksi porukka joka on tökkinyt muita paremmin kumipalaa edestakaisin siinä jään päällä saa ison pokaalin ja sitä sitten juhlitaan oikein isolla porukalla. Tämä toistuu vuodesta toiseen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olisiko vedenjakaja ennen Paranoidin levytystä, Woodstockia vai Adam Westin esittämää Batmania syntyneet? Vai onko vielä sitäkin vanhempia elossa?
Ai niin, Paavo Väyrynen.
Väykkä, Danny ja Iggy Pop. Ei muita.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kuulemma jotkut saavat oikein hyvääkin palkkaa siitä että luistelevat jäällä ja tökkivät kumista kiekkoa tunnista toiseen. Sitä myös mennään oikein joukolla katsomaan tätä varta vasten rakennettuihin halleihin. Jotkut jopa katsovat tätä tapahtumaa telkkarin välityksellä. Keväällä sitten yksi porukka joka on tökkinyt muita paremmin kumipalaa edestakaisin siinä jään päällä saa ison pokaalin ja sitä sitten juhlitaan oikein isolla porukalla. Tämä toistuu vuodesta toiseen.
Se on hyvä että näin on. E-urheilussa tämä sama ilmiö myös. Siellä kanssa kokoonnutaan isoihin halleihin katsomaan turnauksia ja samoin kotisohvilta seurataan tapahtumia. Myös palkkaa maksetaan pelaajille. Miettikää, hiiren liikuttelusta pöytää vasten!!
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Voi jeesus, mikä farssi tästäkin saatiin aikaiseksi. Huom, tämä aihe on "Asia, joka ei avaudu minulle", eikä esimerkiksi "Äärimmäisen vastenmielisyyden äärellä". Relatkaa vähän te sähköurheilufanit.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Täytynee pitää mielessä, että kiinalaiset ovat olleet viisaita jo kauan sitten:

"Vaikka tuhat ihmistä uskoisi hölynpölyyn, se on silti hölynpölyä."
"Älä naura vanhuudelle, vaan toivo että sen saavutat."
"Tärkeintä elämässä on puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeätä."
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Voi jeesus, mikä farssi tästäkin saatiin aikaiseksi. Huom, tämä aihe on "Asia, joka ei avaudu minulle", eikä esimerkiksi "Äärimmäisen vastenmielisyyden äärellä". Relatkaa vähän te sähköurheilufanit.
Etkös ollut aiemmin vaatimassa minulle kirjoitusoikeuksien menetystä, kun en ollut täysin samaa mieltä perinteisen urheilun kiinnostavuudesta? Ehkä itsekin voisit hieman relata asian suhteen.
 

Glove

Jäsen
Ei avaudu, miten helposti jotkut asiat menee ihmisillä ihon alle. Onneksi oma nahkani on niin parkkiintunut, ettei sinne juuri mitään pääse.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat


(Oli vaan pakko)
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tämä nuoren parin "harrastus".
 

Liitteet

  • 20221104_131409.jpg
    20221104_131409.jpg
    219,8 KB · kertaa luettu: 197

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Singles' day, Black Friday, Cyber Monday, Bullshit Everyday....

Ei avaudu tällaiset teennäiset ostospäivät
Se on kato sitä Ämeriikän meininkiä. Ostakaa, ostakaa, ostakaa paskaa!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Se on kato sitä Ämeriikän meininkiä. Ostakaa, ostakaa, ostakaa paskaa!
Miksi pitää ostaa paskaa? Jos on jotain tarpeellista hankittavaa niin eikö sitä voi hankkia esim. tänään tai black fridayna, JOS siihen siis oikeasti saa alennuksen. Eikä siis mitään keinotekoista "alennusta" joka on oikeasti aikalailla normaali hinta.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ei oikein avaudu se, että millä ihmiset perustelee itselleen sen, että pystyvät heittelemään julkisuuden henkilöille mielenterveydellisiä diagnooseja.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Minulle ei avaudu, että kun taloa rakennetaan tai valitaan, niin halutaan että parveke tai terassi on auringon puolella. Sehän on se paskin puoli, kun aurinko paistaa koko ajan silmiin, ja joka tapauksessa hakeudutaan aina varjoon. Varjon puolella on parempi, kun aurinko ei paista silmiin ja parvekkeelta mahdollisesti avautuva maisema on auringon valaisema.
 

Glove

Jäsen
Ei avaudu, miksi henkilöt jaksavat nillittää siitä, että (liiga)pelaajat halutessaan ja kutsuttuina osallistuvat maajoukkuetapahtumaan ja sattuvat sitten loukkaantumaan siellä. Kyllä se on ihan pelaajan oma valinta ja jokainen varmasti tietää, että siell äsaattaa loukkaanuta aivan niin kuin jokaisessa liigapelissäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös