Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 243 392
  • 7 330

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi ne sähköpotkulaudat täytyy jättää just siihen mihin se vaan jotenkin jää??

No siksi kun ei jaksa eikä pysty eikä noita "puliveivarilautavuokrafirmoja" kiinnosta kun heiltä ei parannusta tilanteeseen juurikaan vaadita. Noi vehkeet on suurimmaksi osaksi täysin turhia, eivät varsinaisesti ratkaise mitään liikkumiseen liittyvää ongelmaa, pilaavat kaupunkimiljöön visuaalisesti ja aiheuttavat vaaratilanteita aivan helvetisti, tai siis eihän itse laudat aiheuta vaaratilanteita vaan niiden käyttäjät ja se fakta ettei asialle kuulemma voi tehdä mitään.

Viimeksi eilen siirsin kaksi tuollaista turhaketta ojan puolelle kelviltä, olivat alikulun kohdalla pyöräkaistan keskellä, mua ennen kulkeneet pyöräilijät kiersivät...minä en, toki muistin suorittaa operaation liikaa voimaa käyttäen mutta kuitenkin sillai "hellävaraisesti"...jotain vinkumista kuului siinä ilmalennon aikana. Harmi ettei ollut nippusiteitä mukana.

Kuten saatatte arvata niin se ei avaudu mulle että miksi yhdelle toimialalle on annettu vapaus käyttää yhteisiä alueita ihan kuten haluavat ilman mitään maksua? Ajattelin että vois rakentaa ens kesänä terassin tuollaisten lautojen päälle, olis kätevää kun voi sen voisi sijoittaa ihan mihin vaan eikä tarvitsisi lupia hakea. :-)
 
K

Kiekkokatsoja

Se että osassa maailmaa pohditaan, että miten saadaan venäläiset urheilijat takaisin kilpailemaan muiden kanssa.
 

Glove

Jäsen
Tuleeko karenssia jos ei luo profiilia? Ei avaudu LinkedIn suosio minulle, hyväosaiset taputtaa toisiaan selkään että hyvin menee. Kaikki työkaverit tykkäävät toistensa postauksista. Yritettiin työpaikalla pakottaa jakamaan jotain propagandaa mutta olin nuori kapinallinen. Ei avaudu myöskään mitä liikkuu aikuisten ihmisten päässä jotka eivät pese käsiään paskalla käymisen jälkeen.
Ei tule, mutta tuolla saisi kuitattua yhden työpaikan haun. No, jospa tuo huoninen haastattelu johtaisi työpaikkaan niin ei tarvisi päätään rassata tuommoisilla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siä on Tapparalla taas tänään joku huuhaaottelu jossa panoksena fuck all, niin eikö sinne oo kuitenkin vissiin paras rosteri oo täytyny lähettää hosuun...
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Siä on Tapparalla taas tänään joku huuhaaottelu jossa panoksena fuck all, niin eikö sinne oo kuitenkin vissiin paras rosteri oo täytyny lähettää hosuun...
Ne tyypit jotka ratamettään asti vaivautuivat peliä tiirailemaan, varmaan nauttivat enemmän 4-0 kuin 0-4 tuloksesta.
 

Glove

Jäsen
Radiosta kuulin uuden sanan "platku." Mikähän ae semmonenkin on? Asiayhteydestä pystyi toki päättelemään, että se on jotain negatiivista.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Radiosta kuulin uuden sanan "platku." Mikähän ae semmonenkin on? Asiayhteydestä pystyi toki päättelemään, että se on jotain negatiivista.
Onhan tuo platku-sana pyörinyt noissa Aku Ankka-lehtimainoksissa jo useamman vuoden: "Päihitä platku, tilaa Aku".
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Näin heti kärkeen sanon että mulla ei ole mitään kompetenssia keskustella opetusmetodeista yms. kovin syvällisesti ja kirjotankin siis ihan ns. mutulla. Mutta mun mitätön maalaisjärkeni ei voi vaan käsittää tätä helvetin inkluusio-pelleilyä. Mun miälestä tässä jokanen osapuali häviää. Jos kaiken maailman oppimisvaikeuksista, keskittymishäiriöistä ja ties mistä muista adhd-ongelmista kärsivät lapset laitetaan samalle luokalle ns. "normaalien" oppilaiden kanssa niin tämmönen tyhmä kuvittelis että seurauksena on se että ns. erityisoppilaat eivät saa tarpeeksi huomiota ja avustusta opinnoissa ja ns. normaalit kärsivät siitä etteivät saa välttämättä keskityttyä opiskeluun jos ympärillä häröillään kokoajan...? Kai ne apukoulut ja tarkkikset on tän kaikki pelaa nyky-yhteiskunnan miälestä ihan kauheen epätasa-arvosta. Ei helvetti...
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Vaikka ymmärrän, että sukupolvien välillä on yleensä kuilu, ei silti avaudu "seuraaminen" sosiaalisessa mediassa.
Joillakin julkisuuden henkilöillä voi olla jopa miljoonia "seuraajia".
Kukaan ihminen ei ikinä voi kiinnostaa minua niin paljon, ettei perinteinen media tuottaisi riittävästi häntä koskevia tietoja ja uutisia.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Ei vaan avaudu e-urheilu ja sen hienoudet, vaikka olenkin pelannut sen 30 vuotta erilaisia videopelejä ja edelleen tulee harvinaislaatuista vapaa-aikaa käytettyä pleikkarin äärellä. Siellä se selostaja jotain huutaa, mutta itselläni ei ole hajuakaan mitä tapahtuu ja miksi siellä huudetaan.

 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei vaan avaudu e-urheilu ja sen hienoudet, vaikka olenkin pelannut sen 30 vuotta erilaisia videopelejä ja edelleen tulee harvinaislaatuista vapaa-aikaa käytettyä pleikkarin äärellä. Siellä se selostaja jotain huutaa, mutta itselläni ei ole hajuakaan mitä tapahtuu ja miksi siellä huudetaan.

Juuri tuon takia katson youtubessa ainoastaan no commentary -tekstillä varustettuja pelien walkthrough -videoita. Tuota mylvintää ja tässä tapauksessa kirkunaa ei pysty kestämään kuin pari sekuntia.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Juuri tuon takia katson youtubessa ainoastaan no commentary -tekstillä varustettuja pelien walkthrough -videoita. Tuota mylvintää ja tässä tapauksessa kirkunaa ei pysty kestämään kuin pari sekuntia.
Mulle on Mertarantakin liikaa! Ei vaan jaksa kuunnella...
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei vaan avaudu e-urheilu ja sen hienoudet, vaikka olenkin pelannut sen 30 vuotta erilaisia videopelejä ja edelleen tulee harvinaislaatuista vapaa-aikaa käytettyä pleikkarin äärellä. Siellä se selostaja jotain huutaa, mutta itselläni ei ole hajuakaan mitä tapahtuu ja miksi siellä huudetaan.

Tuon yksittäisen karmean huudon on joku meidän naapurissa joskus kuullut jonkun tärkeän maalin yhteydessä, kun olen katsonut Ässien peliä.

Luojan kiitos naapureiden kannalta että älämölö ei muuten ole tuon selostuksen tasoa.
 
Viimeksi muokattu:

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Ei vaan avaudu e-urheilu ja sen hienoudet, vaikka olenkin pelannut sen 30 vuotta erilaisia videopelejä ja edelleen tulee harvinaislaatuista vapaa-aikaa käytettyä pleikkarin äärellä. Siellä se selostaja jotain huutaa, mutta itselläni ei ole hajuakaan mitä tapahtuu ja miksi siellä huudetaan.

Olvari taitaa olla kyllä tunnettu siitä, että aina läikkyy yli.

Kyllähän jonkinverran voi olla tunnetta mukana e-urheilun selostuksessa, kunhan on myös rautainen asiantuntemus.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ei vaan avaudu e-urheilu ja sen hienoudet, vaikka olenkin pelannut sen 30 vuotta erilaisia videopelejä ja edelleen tulee harvinaislaatuista vapaa-aikaa käytettyä pleikkarin äärellä. Siellä se selostaja jotain huutaa, mutta itselläni ei ole hajuakaan mitä tapahtuu ja miksi siellä huudetaan.


Mun mielestä jos joku pelaa videopelejä ja joku selostaa sitä niin on enempi ja vähempi hölmöläisten hommaa. Itseäni esim ei voi vähempää kiinnostaa moinen.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Mun mielestä jos joku pelaa videopelejä ja joku selostaa sitä niin on enempi ja vähempi hölmöläisten hommaa. Itseäni esim ei voi vähempää kiinnostaa moinen.
Joo, vähän kuin joku potkisi palloa ja sitä selostettaisiin. Todella tylsää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo, vähän kuin joku potkisi palloa ja sitä selostettaisiin. Todella tylsää.
Ajattele jos joku vielä selostais kiekkoakin. Usein siellä puhutaan myös kiekottomasta.

Muuten tuo e-urheilu muutenkaan avaudu. Hyvä että joku pitää, mun ei tarvitse.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Joo, vähän kuin joku potkisi palloa ja sitä selostettaisiin. Todella tylsää.
Ei avaudu myöskään, miksi aiheesta pitää tuolla tavoin lähteä mieltään pahoittamaan. Selvästi e-urheilu herättää ihmisissä suuria tunteita, itselleni se vaan ei avaudu.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei avaudu myöskään, miksi aiheesta pitää tuolla tavoin lähteä mieltään pahoittamaan. Selvästi e-urheilu herättää ihmisissä suuria tunteita, itselleni se vaan ei avaudu.
Kyllä se taitaa jääkiekko samoin herättää tunteita ihmisissä. Sanotaan nyt vaikka, että e-urheilua jaksan seurata, mutta nämä perinteiset joukkueurheilulajit kuten jääkiekko menee osastolle evvk nykyään.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Sanotaan nyt vaikka, että e-urheilua jaksan seurata, mutta nämä perinteiset joukkueurheilulajit kuten jääkiekko menee osastolle evvk nykyään.
Tähänkö on tultu - ei vittu....

Mutta joo - "Makunsa kullakin...", sano koira, ku muniaan nuoli...
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Tähänkö on tultu - ei vittu....

Mutta joo - "Makunsa kullakin...", sano koira, ku muniaan nuoli...
Mitä siis helvettiä just luin ja vielä lätkäpalstalla. Tähän on tosiaan näköjään tultu. Melko surullista kaiken kaikkiaan.
Tarkotin siis tosiaan smugun kirjoitusta. Lainasin vain vastauksen, minkä kanssa olin niin samaa mieltä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Mitä siis helvettiä just luin ja vielä lätkäpalstalla. Tähän on tosiaan näköjään tultu. Melko surullista kaiken kaikkiaan.
Vähemmästäkin on tällä foorumilla menetetty kirjoitusoikeudet ikiajoiksi.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Ei avaudu myöskään, miksi aiheesta pitää tuolla tavoin lähteä mieltään pahoittamaan. Selvästi e-urheilu herättää ihmisissä suuria tunteita, itselleni se vaan ei avaudu.
Minulle ei avaudu se, että ironiaa ei ymmärretä. Juurikin olen sitä mieltä, että on ihan yhtä ok seurata e-sporttia, pallopelejä, Salattuja Elämiä tai vaikka kivien sammaloitumista. Anna kaikkien kukkien kukkia, ei se ole sinulta pois!
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
@Surukuku @Kit Carson @Jack DiBiase Tätä juuri tarkoitin, että kyllä se taitaa myös vaikkapa jääkiekko herättää niitä tunteita. En kanssa ymmärrä, että miksi se on jotenkin niin kamalaa ja paheksuttavaa, että tykkää e-urheilusta enemmän kuin perinteisestä urheilusta? Tai ylipäätään niin kuin @Kiekoton sanoi, että miksei kaikki voi vaan seurata, harrastaa ja katsella ihan mitä haluaa tai sitten olla ihan seuraamatta, harrastamatta tai katselematta? Niin kuin se olisi teiltä jotenkin pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös