ernestipotsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Singles' day, Black Friday, Cyber Monday, Bullshit Everyday....
Ei avaudu tällaiset teennäiset ostospäivät
Se on kato sitä Ämeriikän meininkiä. Ostakaa, ostakaa, ostakaa paskaa!Singles' day, Black Friday, Cyber Monday, Bullshit Everyday....
Miksi pitää ostaa paskaa? Jos on jotain tarpeellista hankittavaa niin eikö sitä voi hankkia esim. tänään tai black fridayna, JOS siihen siis oikeasti saa alennuksen. Eikä siis mitään keinotekoista "alennusta" joka on oikeasti aikalailla normaali hinta.Se on kato sitä Ämeriikän meininkiä. Ostakaa, ostakaa, ostakaa paskaa!
Singles day on muuten lähtöisin Kiinasta. Siellä opiskelijat halusivat ystävänpäivän sijasta juhlistaa sinkkuutta.Se on kato sitä Ämeriikän meininkiä.
Jotku köyhät tekee vaan yhden terassin, ihme touhua.Minulle ei avaudu, että kun taloa rakennetaan tai valitaan, niin halutaan että parveke tai terassi on auringon puolella. Sehän on se paskin puoli, kun aurinko paistaa koko ajan silmiin, ja joka tapauksessa hakeudutaan aina varjoon. Varjon puolella on parempi, kun aurinko ei paista silmiin ja parvekkeelta mahdollisesti avautuva maisema on auringon valaisema.
Samaa mieltä. Sensijaan, että kutsuu julkisuuden henkilöä hulluksi ja idiootiksi, on syytä kutsua hänen toimintaansa tai käytöstään hulluksi tai idioottimaiseksi.Ei oikein avaudu se, että millä ihmiset perustelee itselleen sen, että pystyvät heittelemään julkisuuden henkilöille mielenterveydellisiä diagnooseja.
Mä olen ajatellut asian niin että jos fyysinen suoritus ratkaisee, se on urheilua. Eli näin ollen ammuntakin on urheilua. Sen sijaan shakki ei ole urheilua, koska sen fyysisen osuuden, eli nappulan siirron voi vaikka joku tehdä puolestasi niin että kerrot mihin se siirretään. Silti sinä olet edelleen se joka pelaa, ei se siirtäjä.Edelleen e-urheilun kutsuminen urheiluksi. Sama koskee esim. hevosurheilua, ampumaurheilua tai autourheilua. Näitä voidaan mielestäni kutsua vaikka kilpapelaamiseksi, hevoskilpailailemiseksi ja kilpa-ajoksi. Toisin sanoen mielestäni urheilu on sellaista, jossa kilpaillaan fyysisillä avuilla ilman moottoroituja, eläviä, tai elektronisia apuja tai ampuma-aseita (pl. esim. ampumahiihto). Raja on joo vähän häilyvä, mutta tämä on tosin vain minun mielipide dissaamatta em. lajeja, joiden nimittäminen urheiluksi ei avaudu minulle.
Erityisesti silloin se kannattaa sijoittaa oikein.Jotku köyhät tekee vaan yhden terassin, ihme touhua.
Aurinkolasit ja auringon tuoma lämpö.Minulle ei avaudu, että kun taloa rakennetaan tai valitaan, niin halutaan että parveke tai terassi on auringon puolella. Sehän on se paskin puoli, kun aurinko paistaa koko ajan silmiin, ja joka tapauksessa hakeudutaan aina varjoon. Varjon puolella on parempi, kun aurinko ei paista silmiin ja parvekkeelta mahdollisesti avautuva maisema on auringon valaisema.
Ympäri talon tietysti, yhdellä pärjää kun tekee riittävän ison.Jotku köyhät tekee vaan yhden terassin, ihme touhua.
Samaa mieltä. Sensijaan, että kutsuu julkisuuden henkilöä hulluksi ja idiootiksi, on syytä kutsua hänen toimintaansa tai käytöstään hulluksi tai idioottimaiseksi.
Kerran tämmöseen törmäsin TKL:n bussissa. Yks voimakkaimpia myätähäpeekohtauksia mitä ikinä. Vedin taskumatin ykkösellä tyhjäks, aloin sitten bussijumpata samalla kun jorasin käsidesiräppiä.Bussijumppa.
Siis HSL:n ruuhkapussissa tulee ruudulta bussijumppa, jossa esijumppaaja heiluttelee mitä käteen sattuu, kuten pulloa tai puukkoa tai mitä sitä onkaan mukana kaikilla. Siinä sitten pitäisi kaikkien jumpata mukana. En muuten ole nähnyt vielä yhdenkään yrittävän - ja parempi niin.
Olin paikanpäällä HIFK:n isännöimässä talviklassikossa vuonna 2012. Jollain mainoskatkolla PR-henkilö aloitti musiikin tahdissa jumppaamaan yleisön kanssa. -HIFK-kannattajien puolisko Stadikasta lähti hyvin laajalti mukaan meininkiin, mutta toisella puolella istuneet Jokeri-kannattajat eivät ja vain hytisimme pakkasessa.Kerran tämmöseen törmäsin TKL:n bussissa. Yks voimakkaimpia myätähäpeekohtauksia mitä ikinä. Vedin taskumatin ykkösellä tyhjäks, aloin sitten bussijumpata samalla kun jorasin käsidesiräppiä.
Ei ristus... Tsemmpasko se viä ilosesti että "NONII, JA KAIKKI MUKAAN!"?Olin paikanpäällä HIFK:n isännöimässä talviklassikossa vuonna 2012. Jollain mainoskatkolla PR-henkilö aloitti musiikin tahdissa jumppaamaan yleisön kanssa. -HIFK-kannattajien puolisko Stadikasta lähti hyvin laajalti mukaan meininkiin, mutta toisella puolella istuneet Jokeri-kannattajat eivät ja vain hytisimme pakkasessa.
Ei mua yllätä, että suomenruotsalaiset lähtevät paremmin yhteislauluun tai jumppaan mukaan kuin itähelsinkiläiset.Olin paikanpäällä HIFK:n isännöimässä talviklassikossa vuonna 2012. Jollain mainoskatkolla PR-henkilö aloitti musiikin tahdissa jumppaamaan yleisön kanssa. -HIFK-kannattajien puolisko Stadikasta lähti hyvin laajalti mukaan meininkiin, mutta toisella puolella istuneet Jokeri-kannattajat eivät ja vain hytisimme pakkasessa.
Meikän posse ei hörpi skumppaa,Kerran tämmöseen törmäsin TKL:n bussissa. Yks voimakkaimpia myätähäpeekohtauksia mitä ikinä. Vedin taskumatin ykkösellä tyhjäks, aloin sitten bussijumpata samalla kun jorasin käsidesiräppiä.
Ahh, ahh, jiieee, TzoniBii, orkkis Dziii, kakskytkaksksks, jöy! Kädetilmaaan!Meikän posse ei hörpi skumppaa,
ne käsidesin voimalla bussissa jumppaa
Ne räppiä diggaa ei mitään humppaa
ja dösäkuskin niskaan röökinsä stumppaa
Jos joku vielä tykimmin riimiä räppää
taskumatista mä kiskon pikkasen häppää
ja sitte kyllä puskee sellasta läppää
et taviksetki picsejä instaan näppää
Kebab on annoksen (osa)nimi. Se annos voi olla tehty vaikka sitten munakoisosta."Munakoisokebab" Mitä ihmeen kebabbia se on jos se on munakoisoa? Lihaa kebab ennen on ollut.
Kyllä kebab on nimenomaan lihaa. Toki voi olla lammasta, nautaa tai kanaa, mutta lihaa se on. Lisukkeet sitten erikseen.Kebab on annoksen (osa)nimi. Se annos voi olla tehty vaikka sitten munakoisosta.