Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 245 910
  • 7 345
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Minulle ei avaudu, että kun taloa rakennetaan tai valitaan, niin halutaan että parveke tai terassi on auringon puolella. Sehän on se paskin puoli, kun aurinko paistaa koko ajan silmiin, ja joka tapauksessa hakeudutaan aina varjoon. Varjon puolella on parempi, kun aurinko ei paista silmiin ja parvekkeelta mahdollisesti avautuva maisema on auringon valaisema.
Jotku köyhät tekee vaan yhden terassin, ihme touhua.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ei oikein avaudu se, että millä ihmiset perustelee itselleen sen, että pystyvät heittelemään julkisuuden henkilöille mielenterveydellisiä diagnooseja.
Samaa mieltä. Sensijaan, että kutsuu julkisuuden henkilöä hulluksi ja idiootiksi, on syytä kutsua hänen toimintaansa tai käytöstään hulluksi tai idioottimaiseksi.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Edelleen e-urheilun kutsuminen urheiluksi. Sama koskee esim. hevosurheilua, ampumaurheilua tai autourheilua. Näitä voidaan mielestäni kutsua vaikka kilpapelaamiseksi, hevoskilpailailemiseksi ja kilpa-ajoksi. Toisin sanoen mielestäni urheilu on sellaista, jossa kilpaillaan fyysisillä avuilla ilman moottoroituja, eläviä, tai elektronisia apuja tai ampuma-aseita (pl. esim. ampumahiihto). Raja on joo vähän häilyvä, mutta tämä on tosin vain minun mielipide dissaamatta em. lajeja, joiden nimittäminen urheiluksi ei avaudu minulle.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Edelleen e-urheilun kutsuminen urheiluksi. Sama koskee esim. hevosurheilua, ampumaurheilua tai autourheilua. Näitä voidaan mielestäni kutsua vaikka kilpapelaamiseksi, hevoskilpailailemiseksi ja kilpa-ajoksi. Toisin sanoen mielestäni urheilu on sellaista, jossa kilpaillaan fyysisillä avuilla ilman moottoroituja, eläviä, tai elektronisia apuja tai ampuma-aseita (pl. esim. ampumahiihto). Raja on joo vähän häilyvä, mutta tämä on tosin vain minun mielipide dissaamatta em. lajeja, joiden nimittäminen urheiluksi ei avaudu minulle.
Mä olen ajatellut asian niin että jos fyysinen suoritus ratkaisee, se on urheilua. Eli näin ollen ammuntakin on urheilua. Sen sijaan shakki ei ole urheilua, koska sen fyysisen osuuden, eli nappulan siirron voi vaikka joku tehdä puolestasi niin että kerrot mihin se siirretään. Silti sinä olet edelleen se joka pelaa, ei se siirtäjä.

Jos taas määritelmää lähdetään hakemaan siitä, miten fyysinen tai rankka suorituksen pitää olla, määrittely menee aika vaikeaksi.

Mitään tarkkarajaista virallista määritelmää urheilulle ei ole. Joten varmaan molemmat ollaan oikeassa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulle ei avaudu, että kun taloa rakennetaan tai valitaan, niin halutaan että parveke tai terassi on auringon puolella. Sehän on se paskin puoli, kun aurinko paistaa koko ajan silmiin, ja joka tapauksessa hakeudutaan aina varjoon. Varjon puolella on parempi, kun aurinko ei paista silmiin ja parvekkeelta mahdollisesti avautuva maisema on auringon valaisema.
Aurinkolasit ja auringon tuoma lämpö.

Mulla on terassi lounaaseen ja jos haluan varjoon lasken markiisin alas painamalla nappia.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Bussijumppa.
Siis HSL:n ruuhkapussissa tulee ruudulta bussijumppa, jossa esijumppaaja heiluttelee mitä käteen sattuu, kuten pulloa tai puukkoa tai mitä sitä onkaan mukana kaikilla. Siinä sitten pitäisi kaikkien jumpata mukana. En muuten ole nähnyt vielä yhdenkään yrittävän - ja parempi niin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Samaa mieltä. Sensijaan, että kutsuu julkisuuden henkilöä hulluksi ja idiootiksi, on syytä kutsua hänen toimintaansa tai käytöstään hulluksi tai idioottimaiseksi.

Samoin aivovammaiseksi haukkuminen. Ei, ei kannata noin mennä toista morkkaamaan, kun on myös heitä, joilla on vesim. kaatumisista tulleita oikeita aivovammoja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Bussijumppa.
Siis HSL:n ruuhkapussissa tulee ruudulta bussijumppa, jossa esijumppaaja heiluttelee mitä käteen sattuu, kuten pulloa tai puukkoa tai mitä sitä onkaan mukana kaikilla. Siinä sitten pitäisi kaikkien jumpata mukana. En muuten ole nähnyt vielä yhdenkään yrittävän - ja parempi niin.
Kerran tämmöseen törmäsin TKL:n bussissa. Yks voimakkaimpia myätähäpeekohtauksia mitä ikinä. Vedin taskumatin ykkösellä tyhjäks, aloin sitten bussijumpata samalla kun jorasin käsidesiräppiä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kerran tämmöseen törmäsin TKL:n bussissa. Yks voimakkaimpia myätähäpeekohtauksia mitä ikinä. Vedin taskumatin ykkösellä tyhjäks, aloin sitten bussijumpata samalla kun jorasin käsidesiräppiä.
Olin paikanpäällä HIFK:n isännöimässä talviklassikossa vuonna 2012. Jollain mainoskatkolla PR-henkilö aloitti musiikin tahdissa jumppaamaan yleisön kanssa. -HIFK-kannattajien puolisko Stadikasta lähti hyvin laajalti mukaan meininkiin, mutta toisella puolella istuneet Jokeri-kannattajat eivät ja vain hytisimme pakkasessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olin paikanpäällä HIFK:n isännöimässä talviklassikossa vuonna 2012. Jollain mainoskatkolla PR-henkilö aloitti musiikin tahdissa jumppaamaan yleisön kanssa. -HIFK-kannattajien puolisko Stadikasta lähti hyvin laajalti mukaan meininkiin, mutta toisella puolella istuneet Jokeri-kannattajat eivät ja vain hytisimme pakkasessa.
Ei ristus... Tsemmpasko se viä ilosesti että "NONII, JA KAIKKI MUKAAN!"?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin paikanpäällä HIFK:n isännöimässä talviklassikossa vuonna 2012. Jollain mainoskatkolla PR-henkilö aloitti musiikin tahdissa jumppaamaan yleisön kanssa. -HIFK-kannattajien puolisko Stadikasta lähti hyvin laajalti mukaan meininkiin, mutta toisella puolella istuneet Jokeri-kannattajat eivät ja vain hytisimme pakkasessa.
Ei mua yllätä, että suomenruotsalaiset lähtevät paremmin yhteislauluun tai jumppaan mukaan kuin itähelsinkiläiset.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kerran tämmöseen törmäsin TKL:n bussissa. Yks voimakkaimpia myätähäpeekohtauksia mitä ikinä. Vedin taskumatin ykkösellä tyhjäks, aloin sitten bussijumpata samalla kun jorasin käsidesiräppiä.
Meikän posse ei hörpi skumppaa,
ne käsidesin voimalla bussissa jumppaa
Ne räppiä diggaa ei mitään humppaa
ja dösäkuskin niskaan röökinsä stumppaa

Jos joku vielä tykimmin riimiä räppää
taskumatista mä kiskon pikkasen häppää
ja sitte kyllä puskee sellasta läppää
et taviksetki picsejä instaan näppää
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Meikän posse ei hörpi skumppaa,
ne käsidesin voimalla bussissa jumppaa
Ne räppiä diggaa ei mitään humppaa
ja dösäkuskin niskaan röökinsä stumppaa

Jos joku vielä tykimmin riimiä räppää
taskumatista mä kiskon pikkasen häppää
ja sitte kyllä puskee sellasta läppää
et taviksetki picsejä instaan näppää
Ahh, ahh, jiieee, TzoniBii, orkkis Dziii, kakskytkaksksks, jöy! Kädetilmaaan!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kebab on annoksen (osa)nimi. Se annos voi olla tehty vaikka sitten munakoisosta.
Kyllä kebab on nimenomaan lihaa. Toki voi olla lammasta, nautaa tai kanaa, mutta lihaa se on. Lisukkeet sitten erikseen.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Nää kaikenmaailman vuorikiipeilijät ja yksinpurjehtijat, jotka ettii ”omia rajojaan”. Tekemällä asioita, jotka on tehty monen monituista kertaa. Sitten kun menee vituralleen, ni hirvee määrä ihmisii, kalustoo, rahaa yms masinoidaan pelastushommiin. Pysykää kotona.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nää kaikenmaailman vuorikiipeilijät ja yksinpurjehtijat, jotka ettii ”omia rajojaan”. Tekemällä asioita, jotka on tehty monen monituista kertaa. Sitten kun menee vituralleen, ni hirvee määrä ihmisii, kalustoo, rahaa yms masinoidaan pelastushommiin. Pysykää kotona.
Voisi sanoa, että ihan hakemalla hakevat itselleen ongelmia.

Terveiset täältä lämpimän peiton alta!
 

Glove

Jäsen
Miksi vapaapäivänäkin herää samaan aikaan kuin työpäivänä kun voisi kerrankin nukkua vähän pitempään? Lisäksi viikolla ei meinaa edes jaksaa herätä ja nyt on aika pirteä olo.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Ei oikein avaudu ihmisten kiinnostus Aleksi Valavuoren touhuja kohtaan. Täällä Jatkoajassakin Valavuoren ketjuun on kirjoitettu 10 000 viestiä ja ketjua luettu 2 miljoonaa kertaa. Yksikin nimeltämainitsematon kirjoittajakin näyttää olevan kirjoittanut 581 viestistään 320 viestiä eli 55% kaikista Jatkoajan viesteistään, pelkästään Valavuoren ketjuun. Ja tälläkin hetkellä Jatkoajan foorumin kuukauden tykätyimmistä viesteistä top-3:ssa on Valavuori -aiheiset viestit sijoilla 1. ja 3. Mikä se viihdearvo on tuollaisen puuhastelijan touhuja seuratessa? Ei ole avautunut minulle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miksi vapaapäivänäkin herää samaan aikaan kuin työpäivänä kun voisi kerrankin nukkua vähän pitempään?
Mulla on tähän kaksi sanaa...
Sisäinen kello
Sehän onkin sitten toinen juttu miksi se joskus toimii paremmin vapaalla kuin arkena.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei oikein avaudu ihmisten kiinnostus Aleksi Valavuoren touhuja kohtaan. ...
Tätä minäkin olen välillä miettinyt. Tuo ketju on saavuttanut sellaiset mittasuhteet, että alkaa vähän jo ihmetyttää.
Tunnustan, että olen väliilä lueskellutkin sitä ja naureskellut parhaimmille heitoille, mutta vanha totuus "Any publicity is good publicity" pitää tämänkin häiskän kohdalla paikkansa, enemmän kuin hyvin, eli hänet kyllä voisi unohtaa ainakin tällä palstalla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Naisten ajatuksenjuaksu. Kun lähettiin päivällä kylille niin, niin joku oli piirtäny lumeen ison sydämen mun auton takaikkunaan. No tiätty kysely päälle että kelle ämmälle oon taas lirkutellu yms. kun tommosia ilmestyy autoon. Ei se ny mitään keuhkonnu, mutta semmosen kuvan sain että mun vika. Ei vittu. Eihän se toki joku ohi kulkenu random kakara oo voinu olla tms.
Just kohta lähen pyärähtään pihalla. Piirrän sen auton takalasiin niin ison kullin kun siihen mahtuu, hähhähhäää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös