Täytyypä snoa, ettein nämä sano minulle mitään. Ehkä hyvä niin.En haluaisi linkata tällaiseen, mutta teen nyt kerran poikkeuksen (en ollut kuullut minäkään aiemmin): Tässä ovat Creator Awards -vaikuttajagaalan voittajat!
Täytyypä snoa, ettein nämä sano minulle mitään. Ehkä hyvä niin.En haluaisi linkata tällaiseen, mutta teen nyt kerran poikkeuksen (en ollut kuullut minäkään aiemmin): Tässä ovat Creator Awards -vaikuttajagaalan voittajat!
Taas joku_vitun friikkisirkus - on mitä ilmeisimmin näitä "kissanhännännosto"-juttuja...En haluaisi linkata tällaiseen, mutta teen nyt kerran poikkeuksen (en ollut kuullut minäkään aiemmin): Tässä ovat Creator Awards -vaikuttajagaalan voittajat!
Muutaman nimen tunnistin, mutta hyvin harvoja videoita ynnä muita tallenteita olen noilta nähnyt. Huskon persettä olen kyllä ihaillut, mutta niin on moni muukin.En haluaisi linkata tällaiseen, mutta teen nyt kerran poikkeuksen (en ollut kuullut minäkään aiemmin): Tässä ovat Creator Awards -vaikuttajagaalan voittajat!
Lainasin toisesta ketjusta tällaisen tatuointeihin liittyvän viestin.Avautui, että Helsingin yliopistolla eläinoikeutta opettava/tutkiva Tero Kivinen on vienyt tatuointi-innostuksensa hieman "pidemmälle" parin viime vuoden aikana.
En ole ottanut tatuointia (vielä), mutta olen tehnyt itselleni lupauksen, että heti, kun Calgary Flames voittaa toisen Stanley Cupin, aion ottaa tatuoinnin. Tuon lupauksen tein joukkueen hävittyä Tampa Baylle Stanley Cup-finaaleissa vuonna 2004. Näillä näkymin saattaa vierähtää useampi vuosi ennen kuin iholleni tulee tatuointimustetta.Miksi sinä tai tuttusi on ottanut leiman/leimoja?
Kysyn, koska tatskat ja niiden yleisyys ei aukene minulle.
Parikymmentä löytyy, koska mä olen halunnut.Miksi sinä tai tuttusi on ottanut leiman/leimoja?
Kysyn, koska tatskat ja niiden yleisyys ei aukene minulle.
Se on tämä mielensäpahoittaminen muotia nykyään vähän joka asiassa. Kai sitä saisi itsekin olla pahalla mielellä koko ajan jos alkaisi joka asiasta mielensäpahoittamaan. Mutta ei vaan jaksa, yritän välttää turhaa negaillua.Ei avaudu, miksi joku suomalainen pahoittaa mielensä, jos joku jenkkipelaaja menee ensi kaudella pelaamaan Venäjälle.
Miten sinun näkemyksesi mukaan erottaa mielenpahoituksen esim. kritiikistä tai ei-avautumisesta?Ei avaudu, miksi joku suomalainen pahoittaa mielensä, jos joku jenkkipelaaja menee ensi kaudella pelaamaan Venäjälle.
Minähän kirjoitinkin, että yritän välttää. En kirjoittanut, että se aina onnistuisi.Sinänsä jännä, koska omaan silmään on osunut teikäläisen mielensäpahoittamista maailman muuttumista kohtaan useammassakin viestissä.
Tyhmyydestä kärsii koko ruumis.Et miksi aikuiset (ja nuoret) ajelevat mopoilla ja motskareilla sortseissa ja t-paidassa?
Tai joku pikkulapsi on aikuisen takana kyytiläisenä sortseissa ja t-paidassa.
Onkohan kukaan heistä koskaan nähnyt, mitä tapahtuu iholle, ku ottaa lipat vaikka nyt vaan 20 km/h:n nopeudessa ja pamahtaa asfalttiin? Jos ei oo nähnyt, niin googlaamalla löytyy.
Vaikka ite ois kuinka helvetin hyvä kuski, niin aina joku muuttuja voi tulla eteen tms.
Tyhmästä päästä kärsii koko vartalo. Sen sanonnan muistan.Tyhmyydestä kärsii koko ruumis.
Enpä muista juurikaan ajaneeni moottoripyörällä t-paidassa ja shortseissa - mopoa mulla ei koskaan ollutkaan. Joskus nuorempana tuli kyllä tehtyä lyhyitä koeajoja tai kauppareissuja vain t-paita yläruumiin verhona, mutta silloinkin pusakka-mallinen nahkatakki oli yleensä helppo kaveri lyhilläkin lenkeillä.Et miksi aikuiset (ja nuoret) ajelevat mopoilla ja motskareilla sortseissa ja t-paidassa?
Tai joku pikkulapsi on aikuisen takana kyytiläisenä sortseissa ja t-paidassa.
Onkohan kukaan heistä koskaan nähnyt, mitä tapahtuu iholle, ku ottaa lipat vaikka nyt vaan 20 km/h:n nopeudessa ja pamahtaa asfalttiin? Jos ei oo nähnyt, niin googlaamalla löytyy.
Vaikka ite ois kuinka helvetin hyvä kuski, niin aina joku muuttuja voi tulla eteen tms.
Onpa itsekin tullut joskus pukeuduttua ajaessa vähemmän turvallisesti. Onneksi ainakaan toistaiseksi ei ole sattunut mitään.Joskus helteellä olen kyllä ajanut farkut jalassa reissussakin, kun en vain jaksanut sietää epämilyttävää ajohousujen liimautumista ihoon.
Joo, sellaiset olisivat varmaan auttaneet kovasti, mutta enpähän tajunnut hankkia....
Yllä mainittuun liimautumisongelmaan keksin ratkaisuksi verkkokalsarit. Ostin siis verkkokankaasta tehdyt pitkät kalsarit ja ovat olleet aika hyvä ratkaisu tuohon.
Nyt ei lähdetä yhtään tönimään, asiallista keskustelua siellä ja vielä enemmän asiallisia kirjoittajia. Antaa miesten harrastaa!Miten jengi jaksaa spämmiä James Bondin ketjua noin 25 sivun edestä vuorokauden sisään. Eihän tuota keskustelua lähe lukemaan läpi erkkikään.
Ja kun vielä samaiset leffat pyörivät telkassa vähintään pari kertaa vuodessa?Miten jengi jaksaa spämmiä James Bondin ketjua noin 25 sivun edestä vuorokauden sisään. Eihän tuota keskustelua lähe lukemaan läpi erkkikään.
Tämä tulee vielä olemaan ikuisuuskysymys.Miksi ihmeessä maailmassa käytetään vieläkin niin järjetöntä systeemiä kuin brittiläinen yksikköjärjestelmä? Varsinkin kun on olemassa tämä meidän helppo systeemi, jossa kilometri on 1000 metriä ja metri on 1000 mm jne.
Minun mielestä on paljon vaikeampi muistaa, että maili on 8 furlongia = 80 chainia = 1 760 jaardia = 5 280 jalkaa = 63 360 tuumaa = 633600 linjaa. Saati sitten laskea muunnoksia näistä.
Miksi ihmeessä maailmassa käytetään vieläkin niin järjetöntä systeemiä kuin brittiläinen yksikköjärjestelmä? Varsinkin kun on olemassa tämä meidän helppo systeemi, jossa kilometri on 1000 metriä ja metri on 1000 mm jne.
Minun mielestä on paljon vaikeampi muistaa, että maili on 8 furlongia = 80 chainia = 1 760 jaardia = 5 280 jalkaa = 63 360 tuumaa = 633600 linjaa. Saati sitten laskea muunnoksia näistä.
Miten niin tulee? Se on sitä ollut jo pitkään. Säädettiinhän Fordin aikana laki, jossa suositeltiin metrijärjestelmää kaupankäyntiin, mutta hommahan vesittyi kun se ei ollut pakollinen.Tämä tulee vielä olemaan ikuisuuskysymys.
Ihmishenkiä ei kuitenkaan ole taidettu menettää eri mittayksiköiden takia? Ekana tulee mieleen Gimli glider -tapaus, jossa lentokoneesta loppui polttoaine kun tankkauksessa oli kämmätty paunojen, kilojen ja litrojen knssa. Polttoaine loppui kesken lennon, mutta kone saatiin ehjänä maahan, eikä kukaan edes loukkaantunut.Miten niin tulee? Se on sitä ollut jo pitkään. Säädettiinhän Fordin aikana laki, jossa suositeltiin metrijärjestelmää kaupankäyntiin, mutta hommahan vesittyi kun se ei ollut pakollinen.
Ei ne jäärät ikinä vaihda. Olisihan se toki aika hinnakastakin, mutta niin on ne mokatkin mitä muuntamisesta tulee.
Tosin on siellä yksi sadan kilsan pätkä tietä, missä käytetään kilometrejä.