Onkohan Leon jo ihan kypsä?Onko väliä käytkö ykkösellä vai kakkosella? Sinänsä mikroaaltotunnistin varmaan ihan oikea tuote rappuun, mutta nyt on tosiaan turhan herkällä tai väärässä paikassa.
Onkohan Leon jo ihan kypsä?Onko väliä käytkö ykkösellä vai kakkosella? Sinänsä mikroaaltotunnistin varmaan ihan oikea tuote rappuun, mutta nyt on tosiaan turhan herkällä tai väärässä paikassa.
Jos reunoilta on, niin keskeltä 100% varmasti kylmä.Onkohan Leon jo ihan kypsä?
Eikai sun ulkonäkö vaikuta siihen onko valot päällä vai ei.Itsehhän olen niin hyvännäköinen ja rappu muutenkin niin valoisa etten niitä laita päälle juuri ikinä.
Itsehhän olen niin hyvännäköinen ja rappu muutenkin niin valoisa etten niitä laita päälle juuri ikinä.
Eikai sun ulkonäkö vaikuta siihen onko valot päällä vai ei.
Eikös sen yleensä näe ihmisestä jo päälle päin, jos hänellä ei ole valot päällä.Eikai sun ulkonäkö vaikuta siihen onko valot päällä vai ei.
Olet asian ytimessä.Olen kuullut kyllä puhuttavan ihmisistä, jotka tuovat valon huoneeseen. Ehkä se ei olekaan vaan sanonta.
Jos on kehittänyt lämpösäteilyyn perustuvan näkökyvyn? +10 asteessa varmaan jo riittävästi kontrastia pintojen ja ilman lämpötiloissa että pystyy suunnistamaan onnistuneesti.Edellä olevaan liittyen, minulle ei avautunut, miten se lämpötila (+10) vaikuttaa siihen valojen tarpeeseen tai tarpeettomuuteen. @Partakus
Voisko olla että tuossa lämpötilassa tuskin on pää niin jäässä ettei tajuaisi pärjäävän ilman valaistusta.Edellä olevaan liittyen, minulle ei avautunut, miten se lämpötila (+10) vaikuttaa siihen valojen tarpeeseen tai tarpeettomuuteen. @Partakus
Eikös sen yleensä näe ihmisestä jo päälle päin, jos hänellä ei ole valot päällä.
Mullekin soittivat yhtenä päivänä kyydin, vaikka sanoin että ei tarvetta.Noi maaltamuuttaneet soittelee heti ambulanssia paikalle. Ihan kuin olis joku hätä. Soi Pieksämäen asemalla blues.
Ilmeisesti tuo parin vuoden takainen kappale "Penelope" oli oikeasti hitti, mutta aivan aidosti ensi kuuntelulla arvelin että meillä on nyt käsillä uuden sukupolven Janos Valmunen, eli kaikki tietää että se on paskaa, mutta osa teeskentelee että näin ei ole.
Juu ei, kuustoista sekuntia pystyin kuuntelemaan.Yritin kuunnella tuota biisiä jo toisen kerran viimeisen kolmen kuukauden sisällä, mutta ei vaan pysty. Liian hapokasta. Erikoista, että tuollaisella vinkunalla voi saada rahaa ja naisia. William aka Ville Virtanen (ei kuitenkaan Daruden Ville Virtanen tai näyttelijä Ville Virtanen) on päässyt nauttimaan lyhyen ajan sisällä kahden nuoren fitness-typykän (Sonja Aiellon sekä Erna Huskon) seurasta. Tosin veikkaan, että suurimpana plussana vaakakupissa on painanut kundin varakkuus ennemmin kuin hänen musiikillinen antinsa.
Se on tuo patatukka mikä vetää tyttöjä puoleensa.Yritin kuunnella tuota biisiä jo toisen kerran viimeisen kolmen kuukauden sisällä, mutta ei vaan pysty. Liian hapokasta. Erikoista, että tuollaisella vinkunalla voi saada rahaa ja naisia. William aka Ville Virtanen (ei kuitenkaan Daruden Ville Virtanen tai näyttelijä Ville Virtanen) on päässyt nauttimaan lyhyen ajan sisällä kahden nuoren fitness-typykän (Sonja Aiellon sekä Erna Huskon) seurasta. Tosin veikkaan, että suurimpana plussana vaakakupissa on painanut kundin varakkuus ennemmin kuin hänen musiikillinen antinsa.
Luin että patukka. No varmaan sekä että.Se on tuo patatukka mikä vetää tyttöjä puoleensa.
Kuten minäkin. Ja mietin että miten @Ilmari Ahde tietää Williamin patukan koon.Luin että patukka.
Mikäs se tämmöinen on, en ole koskaan kuullutkaan?Creator awards. Tiedän että nykyajan höpötystä, mutta ei ole itselleni tullut ikinä edes mieleen katsoa moisia. Sentään jonkun nimen tuosta iltaroskan jutusta tunnistin.
En haluaisi linkata tällaiseen, mutta teen nyt kerran poikkeuksen (en ollut kuullut minäkään aiemmin): Tässä ovat Creator Awards -vaikuttajagaalan voittajat!Mikäs se tämmöinen on, en ole koskaan kuullutkaan?