Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 712 684
  • 33 924

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jumalauta kun avautuu juttuja! En tunne, enkä edes tiedä, yhtäkään Tampa-fania. En oikeassa elämässä enkä edes sosiaalisessa mediassa. Jotenkin outoa, kun ketään ei kiinnosta Tampan Stanley Cup ja Dallas-pullatkin katosivat kuin pieru saharaan JFK ja Heiskashuuteluineen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Palstasisar @Iisoppi fanittaa intterveppsin "This day in history / Tapahtui tällä päivämäärällä" saitteja ihan selkeästi. Eipä sillä, kyllä niitä tulee itekkin joskus pälyiltyä. Tilasin muuten Tieteen Kuvalehden "Historiaversion". Niissäkin noita vastaavia juttuja oli joskus kun irtonumeroita ostin. Eka lehtitilaus sitten Pro Hockey -lehden jonka lopetin joskus omille muutettuani noin 20v. sitten.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ilves on ainoa panafrikkalaisia värejä käyttävä SM-liigaseura. Käyttävät vihreää, mustaa ja keltaista. Myös Jokerit on nykyväritykseltään panafrikkalainen: käyttävät punaista, mustaa ja keltaista.
Ässät on hyvin NSDAP -henkinen värejensä puolesta. Punainen, musta, valkoinen. Jengissä huseeraa vieläpä Bormann (vai oliko se kirjotettu väärin muotoon Borgman...). Miten kääntyy poriksi "meine ehre heißt treue"?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ässät on hyvin NSDAP -henkinen värejensä puolesta. Punainen, musta, valkoinen. Jengissä huseeraa vieläpä Bormann (vai oliko se kirjotettu väärin muotoon Borgman...). Miten kääntyy poriksi "meine ehre heißt treue"?

Entisistä valmentajista Mikael Kotkaniemi ja Karri Kivi kuulostavat ihan hahmoilta Korkeajännityksen suomalaiset SS-miehet -lehdestä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Entisistä valmentajista Mikael Kotkaniemi ja Karri Kivi kuulostavat ihan hahmoilta Korkeajännityksen suomalaiset SS-miehet -lehdestä.
Haha! Menis ihan perus sakunatseistakin kun kääntää nimet.
Michael Adlerkap ja Karl-Heinz Stein! Obersturmführerit Einsatzgruppesta!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Where Eagles Dare, Mikael Kotkaniemi?

Kova kuin Kivi, Karri Kivi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt alkaa muuten parin ketjun ohella salaliittoteoriat elämään mitä tulee Ässiin! Miättikää ny! Noi edelliset on kiistatonta faktaa. Ja kun nyt tongin asiaa, niin huomasin että Ässät (SS) on kasvattanu muun muassa sellaiset natsit kuin Severi (SS) Sillanpää ja Sakari (SS) Salminen! Vaadin puolueettoman tutkinnan!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Nyt alkaa muuten parin ketjun ohella salaliittoteoriat elämään mitä tulee Ässiin! Miättikää ny! Noi edelliset on kiistatonta faktaa. Ja kun nyt tongin asiaa, niin huomasin että Ässät (SS) on kasvattanu muun muassa sellaiset natsit kuin Severi (SS) Sillanpää ja Sakari (SS) Salminen! Vaadin puolueettoman tutkinnan!
ÄSSÄT, ei tarvitse montaa kirjainta muuttaa ja paikka vaihtaa, niin siitähän tulee... Adolf Hitler! Jumalauta, pysäyttäkää painokoneet!!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko tää Jatkoajan eka ikiliikkuja joka on syntynyt kännissä ja läpällä? Noin tuhat on syntyny ja kuallu ihan selvinpäin ja tosissaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tiättekö muuten mitä saksalais-englantilainen manaaja kailotti kun koitti häivyttää noidan naapurinsa kämpiltä?

Aus, Witch!

Anteeksi. Johnny hiljenee ja siirtyy vaimon viereen...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Palstasisar @Iisoppi fanittaa intterveppsin "This day in history / Tapahtui tällä päivämäärällä" saitteja ihan selkeästi.
No tuleehan noita Wikipedian sivustoja silloin tällöin lueskeltua ja nostan tänne esille asioita jotka ovat minusta jotenkin mielenkiintoisia.

Tilasin muuten Tieteen Kuvalehden "Historiaversion". Niissäkin noita vastaavia juttuja oli joskus kun irtonumeroita ostin.
Hyvä lehti... Minulle tulee tuo tällä hetkellä mutta se loppuu kohta. On sen verran kallis lehti että tilaan satunnaisesti kun tulee tarjous vastaan (olen näet vähän pihi). Ja muuten käyn lukemassa kirjastossa tai lainaan kotiin. Tai tämänkertaisen tilauspätkän sain kyllä lahjaksi.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Avautui että Erika Vikman on samaa vuosikertaa kuin minä.

Tähän liittyen haluan vain sanoa, että itse en voisi ikinä missään tilanteessa kuvitella romanttista suhdetta noin isovanhempieni ikäisen naisen kanssa, en vaikka kyseessä olisi millainen sugar mama.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avautui että Erika Vikman on samaa vuosikertaa kuin minä.

Tähän liittyen haluan vain sanoa, että itse en voisi ikinä missään tilanteessa kuvitella romanttista suhdetta noin isovanhempieni ikäisen naisen kanssa, en vaikka kyseessä olisi millainen sugar mama.
Dannyhan vaihtoi Erikan jo nuorempaan. Sä oot jo ikäloppu.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Junnut ei tiedä naisen ihanne mittoja... Ne on 99-42-92... Eli 99 miljuunaa tilillä, 42ast kuumetta ja ikää 92 vuotta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös