Minä vaadin puolueellisen tutkinnan! Ainakin @dana77 ja @Toejoen Veikko selvittämään tilannetta!Vaadin puolueettoman tutkinnan!
Kas kun et huomannut vielä tätä:
Ässät
Luetaan niitä viästejä, kloppi!niin huomasin että Ässät (SS)
ÄSSÄT, ei tarvitse montaa kirjainta muuttaa ja paikka vaihtaa, niin siitähän tulee... Adolf Hitler! Jumalauta, pysäyttäkää painokoneet!!Nyt alkaa muuten parin ketjun ohella salaliittoteoriat elämään mitä tulee Ässiin! Miättikää ny! Noi edelliset on kiistatonta faktaa. Ja kun nyt tongin asiaa, niin huomasin että Ässät (SS) on kasvattanu muun muassa sellaiset natsit kuin Severi (SS) Sillanpää ja Sakari (SS) Salminen! Vaadin puolueettoman tutkinnan!
No tuleehan noita Wikipedian sivustoja silloin tällöin lueskeltua ja nostan tänne esille asioita jotka ovat minusta jotenkin mielenkiintoisia.Palstasisar @Iisoppi fanittaa intterveppsin "This day in history / Tapahtui tällä päivämäärällä" saitteja ihan selkeästi.
Hyvä lehti... Minulle tulee tuo tällä hetkellä mutta se loppuu kohta. On sen verran kallis lehti että tilaan satunnaisesti kun tulee tarjous vastaan (olen näet vähän pihi). Ja muuten käyn lukemassa kirjastossa tai lainaan kotiin. Tai tämänkertaisen tilauspätkän sain kyllä lahjaksi.Tilasin muuten Tieteen Kuvalehden "Historiaversion". Niissäkin noita vastaavia juttuja oli joskus kun irtonumeroita ostin.
Natsikullalla pääsee näköjään pitkälle!Kyllä mä sen tiesin että Sveitsissä on fyffeä ja kallista mutta kyllä toi uutinen hätkähdytti. Nyt vois sanoa että siellä kannustetaan työntekoon oikein kunnolla.
Sveitsi | Työntekijöille 3 800 euron vähimmäispalkka Sveitsin Genevessä: Sveitsi | Työntekijöille 3 800 euron vähimmäispalkka Sveitsin Genevessä
(linkki Hesarìin)
Vieläkö Jallua julkaistaan?Duunista tuttu muija lehden kannessa. Tai no monihan välillä jossain on. Mut en lue akkojen lehtiä!
Dannyhan vaihtoi Erikan jo nuorempaan. Sä oot jo ikäloppu.Avautui että Erika Vikman on samaa vuosikertaa kuin minä.
Tähän liittyen haluan vain sanoa, että itse en voisi ikinä missään tilanteessa kuvitella romanttista suhdetta noin isovanhempieni ikäisen naisen kanssa, en vaikka kyseessä olisi millainen sugar mama.
Tiiän. En olisi kylläkään halunnut tietää, mutta en ole voinut tältä tiedolta valitettavasti välttyäkään kun se on pyörinyt otsikoissa.Dannyhan vaihtoi Erikan jo nuorempaan. Sä oot jo ikäloppu.
Mulla on delannut tuttuja jostain siitä asti kun ne oli vähän alle 40 säännöllisin väliajoin. Aluksi harvemmin, nykyään kerran kuussa kuulee jonkun vaihtaneen hiippakuntaa. Jos aloittaa säännöllisen dokaamisen teininä, niin noin 40 on se ikä, jolloin alkaa ekat kaatumaan ellei sitä ennen ole itsaria tai jotain onnettomuutta käynyt. Toki jotkut dokaa putkeen 70 vuotta, mutta se on harvinaisempaa.Kaks tuttua delannut. Oi joi. Mut mitä sit häh?
10 sek eilen ja välttyäkseni kuvasta Alibin kannessa suljin television.Ihmiset ihan oikeasti katsovat vielä Big Brotheria. Uskomatonta.