Avautui muutama viikko sitten, että Kamala Harriksen nimi on oikeasti Kamala Harris. Luulin tuon Kamalan olevan joku lempinimi tai median keskimä haukkumanimike, mutta eipä ollutkaan. Koko tyypistä en ollut anyway ennen vaaleja kuullutkaan.
Noste on kappaletta ympäröivän väliaineen staattisen paineen kappaleeseen kohdistama voima. Noste johtuu hydrostaattisen paineen erosta kappaleen eri puolilla. Esimerkkejä nosteen vaikutuksesta ovat kuumailmapallon nouseminen ylöspäin, veneen kelluminen veden pinnalla sekä ilmakehän pystyvirtaukset, jotka muodostavat sääilmiöitä kumpupilvistä ukkosiin. Nosteessa on kyse staattisen paineen vaikutuksesta, eli voima ei ole peräisin kappaleen tai sitä ympäröivän väliaineen liikkeestä. Siten noste on eri asia kuin esimerkiksi siiven tuottama nostovoima, joka syntyy siiven taittaessa sen ympärillä virtaavan ilman kulkusuuntaa.Osaako joku selittää mulle miksi risteilyalukset kelluu? Luulisi että tuollainen miljoonaa kiloa painava rautakasa painuisi heti pohjaan.
Osaako joku selittää mulle miksi risteilyalukset kelluu? Luulisi että tuollainen miljoonaa kiloa painava rautakasa painuisi heti pohjaan.
Oishan toi hianoo kun meilläkin olisi politiikan huipulla näiden Sanna Marinien, Katri Kulmunien ja Paavo Väyrysten lisäksi ihan vaan tuttavallisemmin esim. Raaka-Erkki, Hullu-Mauri tai Läski-Salonen. Oskar Elmgren, eli Pano-Jeppe, oli joku vuosi sitten kyllä ehdokkaana joissain vaaleissa.Avautui muutama viikko sitten, että Kamala Harriksen nimi on oikeasti Kamala Harris. Luulin tuon Kamalan olevan joku lempinimi tai median keskimä haukkumanimike, mutta eipä ollutkaan. Koko tyypistä en ollut anyway ennen vaaleja kuullutkaan.
Tuurilla ne laivatkin seilaaOsaako joku selittää mulle miksi risteilyalukset kelluu? Luulisi että tuollainen miljoonaa kiloa painava rautakasa painuisi heti pohjaan.
No siks tiätty kun ne on valmistettu kelluvasta laivateräksestä. Aivan samoin kuin lenkoneet ja helilentimet on valmistettu lentävästä lentoraudasta ja ilma-alumentistä.Osaako joku selittää mulle miksi risteilyalukset kelluu? Luulisi että tuollainen miljoonaa kiloa painava rautakasa painuisi heti pohjaan.
Avautui muutama viikko sitten, että Kamala Harriksen nimi on oikeasti Kamala Harris. Luulin tuon Kamalan olevan joku lempinimi tai median keskimä haukkumanimike, mutta eipä ollutkaan. Koko tyypistä en ollut anyway ennen vaaleja kuullutkaan.
Ennen miehet oli rautaa ja laivat puuta. Nykyään miehet on puuta ja laivat laivantekoainesta.Älä usko make ihan mitä vaan. Laivat tehdään laivaraudasta, se on kelluvaa.
Milloin palstasta tuli baari? Ennen jaettiin vain pelikieltoja.Palstalla on jaettu neljä porttikieltoa viiden viime päivän aikana.
Avautui että Yoko Ono, Tom Cruise ja Seppo Räty kuuluivat NWA:n oogeihin. Jou.
Sepon vieressä on Val Kilmer, ei Tomppa. Jou mään, Tsikago!
Nytkö se jo teki paluun? Hävisin vedon itselleni.Punamusta on paluunsa jälkeen postannut palstalle noin 30 kertaa ja kaikki viestit 24 tunnin haarukkaan.
Kyllä se itselle oli selvää, että paluu tapahtuu melko nopeasti..Nytkö se jo teki paluun? Hävisin vedon itselleni.
Ehdottomasti näin. Jos jotain asiaa ei osaa tehdä/ei tiedä miten toimia aina kannattaa kysyä miten toimia. Jos opettelee ensin tekemään asiat väärin on siitä paljon vaikeampi päästä eroon, kuin kysyä ja opetella tekemään asia heti oikein. Etenkin jos on uusi työntekijä tai uusi asia opeteltavana. Kyllä itse ainakin esimiehenä arvostan toimintatapaa, jossa tullaan kysymään miten tehdä kuin että tehdään väärin kysymättä mitään.Joskus voi tulla esitettyä turhia kysymyksiä ja huomioita mutta heti jos hoksaa jotain ja alkaa fundeeramaan jotain työhön liittyvää niin kannattaa siitä sanoa ääneen.