Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 731 070
  • 33 987

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Korona nyt ei niinkään kiinnosta, mutta onhan tämä nyt ihan typerää. Kaikilla olisi aina mukavampaa asioida kaupoissa kun pysyttäisiin vähintään metrin päästä toisista.
Amen. Vituttaa ihmiset joiden on pakko tulla hengittämään niskaan. Ihan kuin se jono etenisi jotenkin nopeammin. Samahan se on liikenteessäkin.
 
K

Kiekkokatsoja

Urheilija Pulli on hyödyntänyt korona hiljaisajan urheilussa.
Mieleen tulee, että onkohan korona aikana testaus joka lajissa ollut vähänä?
No tuloksien kesä.
 
K

Kiekkokatsoja

Nuita Turhapuroja tulee telkusta jälleen.
Toisaalta vaikka eilen ja tänään tuli mustavalkoista telkku juttuu,, niin.. Paljon hyvää on.
Hitto soikoon nää kaikki on nähty jo 5-8x, mutta aina herää jotain uutta.
Olivat kotimaisen viihteessä aikaa edellä, ja nykysin mua kiinnostaa edesmenneiden näytteliöiden suoritus.
Hassua että aina huomaa jotain lisää, näinkin perushuumorissa.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Antero Mertarannan selostukset 96 EM kisoista ovat aivan fantastista kuunneltavaa.
Juntit pitävät Antsaa jonain leijonaselostajana, mutta parhaimmillaan hän oli nimenomaan jalkapallossa ja yleisurheilussa.

Muistoisa ovat myös 94 ja 98 MM selostukset.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että suomen kieleen sopisi mainiosti sana "suupaloida". Sitä voi käyttää, kun pannaan tarjolle sopivan kokoisiksi suupaloiksi valmisteltua ruokaa.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Avautui, että suomen kieleen sopisi mainiosti sana "suupaloida". Sitä voi käyttää, kun pannaan tarjolle sopivan kokoisiksi suupaloiksi valmisteltua ruokaa.
Viron kielessä on hauska sana "suupisted". Suomeksi se on mielestäni pikkupurtavaa tai kääntäjän mukaan välipala. Jälkimmäisestä käännöksestä olen hieman eri mieltä.
 
K

Kiekkokatsoja

Avautui, että ylen velkaleikkuritestillä, sain säästettyä valtion kuluja riittävästi.
Testissä tulisi saada säästöön vähintään 7 miljardia. Mun diktaattorin ottein, säästäisimme 8.1 miljardia.
Kokeile itse, saatko summan kerättyä. Tässä linkki.

Muutoksien ajat on edessä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihana söpöliini Anniina Valtonen on 30v. Oisin veikannut pikkasen päälle parikymppiseksi. Nyt ei setämiehellekkään tuu niin likanen olo fantsuillessa.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ihana söpöliini Anniina Valtonen on 30v. Oisin veikannut pikkasen päälle parikymppiseksi. Nyt ei setämiehellekkään tuu niin likanen olo fantsuillessa.
Taas piti googlata kenestä on kyse, ja varsin soma neitohan hän on. Avautukohan mulle tässä vaiheessa Johnnyn mieltymys meteorologeihin, mielestäni olet heikäläisiä aiemminkin palstalla himoinnut? En siis tietenkään moiti tällaista toimintaa millään muotoa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Taas piti googlata kenestä on kyse, ja varsin soma neitohan hän on. Avautukohan mulle tässä vaiheessa Johnnyn mieltymys meteorologeihin, mielestäni olet heikäläisiä aiemminkin palstalla himoinnut? En siis tietenkään moiti tällaista toimintaa millään muotoa.
Kyyyllähän Kotakorven Kepakin on ihan jees. Pekka Pouta on varmasti hieno mies, mutta ei niin haluttava.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kyyyllähän Kotakorven Kepakin on ihan jees. Pekka Pouta on varmasti hieno mies, mutta ei niin haluttava.
Hevanderia äijä ainakin kuuntelee. Kuulemma on alkanut käymään Yliopistolla kun pitäisi valmistua joskus
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihana söpöliini Anniina Valtonen on 30v. Oisin veikannut pikkasen päälle parikymppiseksi. Nyt ei setämiehellekkään tuu niin likanen olo fantsuillessa.
Taitaa olla syysvauva tulossa
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hevanderia äijä ainakin kuuntelee. Kuulemma on alkanut käymään Yliopistolla kun pitäisi valmistua joskus

Valmistujaisjuhliin on kuulemma haastettu kaikki, jotka on joskus nähnyt Pekan telkkarissa. Tulee olemaan sellaiset pirskeet, jottei ole ennen nähty, eikä nähdä sen jälkeen. Viruslinko vailla vertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös