Minulle oikeastaan avautui tämän puniksen viestin myötä se, että vaikka herran @abianos kanssa meillä on useampi yhteinen vähintään somen kautta kaveri niin hän ei taida kovin monelle silti avautua elämän käänteistään nyt palstatauolla (toki jos lopettaa nyt tauon niin hänhän avautuu kyllä julkisesti lähes kaikesta).Mukavaa nähdä sinuakin täällä. Jätkä on hengissä! Avautui nyt :)
Ja salmiakki valkosta.
Haluaisitko kuitenkin kuunnella vielä sanasen Jeesuksesta?Ei saatana, nyt tulee liikaa tietoa yhdelle illalle
Haluaisitko kuitenkin kuunnella vielä sanasen Jeesuksesta?
Olisi kyllä, mutta hänellä elämäntilanteet vaihtuvat niin uskomattomalla vauhdilla, että mahdoton käsittää ellei henkilöä tunne.Punamusta kirjoitti:Olisi kyllä makeaa mikäli saisimme abin takaisin tänne.
Turvavälit on hiljalleen lyhentynyt kaupoissa yms. ja ei näytä enää olevan ihan justiinsa...
Sä nii muistat tään. Kerra kirjoti, aina muistetaa. Mä niiku diggaan sun omistautumist... Sillee hyväll tavall.Pulikat
Mää muistan paljon kaikkee esim. tältä palstalta. Sitten mitä on töissä juteltu, mitä on kaverit puhellu millon missäkin ja mistäkin jne. Mutta sitten unohdan avaimet ja luurit tämän tästä ties minne. Ja muutenkin oon aivan helvetin hajamielinen...Sä nii muistat tään. Kerra kirjoti, aina muistetaa. Mä niiku diggaan sun omistautumist... Sillee hyväll tavall.
Amen. Vituttaa ihmiset joiden on pakko tulla hengittämään niskaan. Ihan kuin se jono etenisi jotenkin nopeammin. Samahan se on liikenteessäkin.Korona nyt ei niinkään kiinnosta, mutta onhan tämä nyt ihan typerää. Kaikilla olisi aina mukavampaa asioida kaupoissa kun pysyttäisiin vähintään metrin päästä toisista.
Juntit pitävät Antsaa jonain leijonaselostajana, mutta parhaimmillaan hän oli nimenomaan jalkapallossa ja yleisurheilussa.
Et sentään Sillanpäällä.Joo sillan alla vedin pari kaljaa. Ihan viihtyisää. Kodikasta.
Ei jösses, onko mailanmittaaja nyt ikuisesti @vastaantulija? Nyt on totuteltava taas uuteen palstalaisen nimimerkin muutokseen.
Moneenko vastaan olet tullut?Näin on, mutta luvassa on kuitenkin samaa paskaa eri pakkauksessa.