Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 721 698
  • 33 941

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
33 kassillista tyhjiä tölkkejä. Missä pikkupojat. Juopoille ei kelpaa diili.

nykyajan lapsethan ei mitään pulloja palauttele. On ajat muuttunut siitä, kun itse 80-luvulla kädet mudassa etSI metsistä jotain likaisia spugejen pulloja, mitä ei oikein kiskan täditkään halunneet ottaa vastaan. Nykyisin kaikilla on pleikkarit ja kännykät ja kun ehdotat hymy huulilla muksulle, et haluutko viedä pullot, niin saat vastaukseksi happaman ja hämmentyneen katseen: minkä ihmeen takia?

mutta onko juoppojenkin elintaso noussut niin paljon, että on varaa purra ruokkivaA kättä?
 

Nick Neim

Jäsen
Millä ihmeellä ne uudet kaljat sieltä kaupasta saa haettua, jos vanhoja ei viekään takaisin? Niillähän ne uudet aina saa ostettua.

Nimimerkillä Onko minua nyt koijattu
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ennen oli helpompaa, kun marssi pikkuskidinä pullokassien/-korien kanssa jonnekin Tuote-Valintaan tai yms., latoi pullot ja korit johonkin palautusnurkkaan ja kertoi kauppiaalle palautusten määrän olleen hieman isompi, mitä oikeasti oli. Joskus onnistu, joskus ei. Nykyään palautusautomaatit ei anna paljon saumoja kusetuksille. Tai varmaan joku onnistuu tossakin jussittamaan, mutta aika paljon saa nähdä vaivaa muutaman euron vuoks.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ennen oli helpompaa, kun marssi pikkuskidinä pullokassien/-korien kanssa jonnekin Tuote-Valintaan tai yms., latoi pullot ja korit johonkin7 palautusnurkkaan ja kertoi kauppiaalle palautusten määrän olleen hieman isompi, mitä oikeasti oli. Joskus onnistu, joskus ei. Nykyään palautusautomaatit ei anna paljon saumoja kusetuksille. Tai varmaan joku onnistuu tossakin jussittamaan, mutta aika paljon saa nähdä vaivaa muutaman euron vuoks.
Pikku-Kari veteli aina naruista. Siis naru koriin ja sopivaan tahtiin eestaas liikettä. Koria jollei ollu hallussa, niin Pikku-Kari haki sen sieltä korien palautus tunnelista. Yleensä kuitin sai rahastusta varten, ja kokonsa vuoksi pääsi karkuun tarvittaessa.

Pikku-Karista tarinaa riittäis, ja mitä ois aikaan saanutkaan, jos ois saanu huoleĺla koittaa. RIP.

Ollappa vielä oikeita lähikauppiaita.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Pikku-Kari veteli aina naruista. Siis naru koriin ja sopivaan tahtiin eestaas liikettä. Koria jollei ollu hallussa, niin Pikku-Kari haki sen sieltä korien palautus tunnelista. Yleensä kuitin sai rahastusta varten, ja kokonsa vuoksi pääsi karkuun tarvittaessa.

Pikku-Karista tarinaa riittäis, ja mitä ois aikaan saanutkaan, jos ois saanu huoleĺla koittaa. RIP.

Ollappa vielä oikeita lähikauppiaita.
Heh, muistuipa tästä mieleen jostain 90-luvun puolelta kotikylältä tapaus jossa pari ovelaa koijaria olivat havainneet keinon tehdä vähän tiliä kun kyläkaupan sivuovi oli auki. Kierrättivät samoja muutamaa panttipulloja täynnä ollutta kaljakoria automaatin läpi aika moneen kertaan mutta ahneus koitui kohtaloksi kun muistaakseni kauppias tajusi ruveta ihmettelemään että mistä pirusta niitä koreja voi vaan piisata. Olikohan panttimaksu kori+pullot jotain 30 markkaa yhteensä että ihan nopeasti tuommoisella touhulla kyllä olisi kaljarahat tienannut.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Todennäköisesti jostain seksuaalisesta on kyse, jos kerran perääsi ovat tulleet.

Kyllä niissä yhteydenotoissa raiskausfantasioita on, mutta koskevat minua haavoittuvaisempia henkilöitä. Veikkaan erästä täällä palstallakin seurailevaa tyyppiä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Mikäli eteenpäin ollut tarpeeksi iso ero, niin olen vain laittanut kämmenen rajaksi omille ja takanapäin tulleelle. Sama toimii edessäolevan kanssa, mikäli meinaa liian lähekkäin mennä. Jaa, ne välimatkat, eteenpäin osaan pitää ja jos taakse likelle tulee niin alkaa heilumaan repun kanssa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mukavaa nähdä sinuakin täällä. Jätkä on hengissä! Avautui nyt :)
Minulle oikeastaan avautui tämän puniksen viestin myötä se, että vaikka herran @abianos kanssa meillä on useampi yhteinen vähintään somen kautta kaveri niin hän ei taida kovin monelle silti avautua elämän käänteistään nyt palstatauolla (toki jos lopettaa nyt tauon niin hänhän avautuu kyllä julkisesti lähes kaikesta).
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Punamusta kirjoitti:
Olisi kyllä makeaa mikäli saisimme abin takaisin tänne.
Olisi kyllä, mutta hänellä elämäntilanteet vaihtuvat niin uskomattomalla vauhdilla, että mahdoton käsittää ellei henkilöä tunne.
 
K

Kiekkokatsoja

Se että oli outoa lukea uutista nettipäivityksestä-
-Luki, otsikko, jos windows esittää päivittää, päivitä se heti. Sen loputtua luki otsikko, varo windows päivitystä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sä nii muistat tään. Kerra kirjoti, aina muistetaa. Mä niiku diggaan sun omistautumist... Sillee hyväll tavall.
Mää muistan paljon kaikkee esim. tältä palstalta. Sitten mitä on töissä juteltu, mitä on kaverit puhellu millon missäkin ja mistäkin jne. Mutta sitten unohdan avaimet ja luurit tämän tästä ties minne. Ja muutenkin oon aivan helvetin hajamielinen...
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että maailma olisi aika toisenlainen, mikäli merenkulku olisi jäänyt kehittymättä ja Amerikka olisi löytynyt vasta 500-600 vuotta myöhemmin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetkinen. Jotkuthan pulttaa telkkarin kiinni seinään. Ja ylös vielä. Sehän on hyvä idea. Mietin vaan montako telkkaria muuten menis vuodessa paskaksi kun kännissä kävelee päin. Ei tarvii olla kovassakaan kännissä kun kämppä muuttuu esteradaksi. Sellaisessa viime viikonlopun baariinmenokunnossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös