Juurikin näin. Itse itseäni lainaten:
" Avautui siis, että JKH-ominaisuus pitää elossa henkitoreissaan räpiköivää JA-kiinnostustani. ".
Tarkoituksenani ei ollut arvostella kenenkään muun mielenkiinnon kohteita, viimeöinen vanhojen viestien nostotulva vaan toimi oivana esimerkkinä em. ominaisuuden käyttökelpoisuudesta. Ei minua kiinnosta myöskään auton rassaus, trumpetin soitto eikä Netflix-sarjat ja siksipä olen poistanut nekin näkyvistäni - monien monien muiden ketjujen tavoin. Enkä pyri tällä(kään) asettamaan itseäni muita korkeampaan asemaan tai vähättelemään muiden kiinnostuksen kohteita; halusin ainoastaan kehaista palstan suht tuoretta, lukukokemusta huomattavasti kohentavaa ominaisuutta. Jokainen käyttäkööt tai olkoot käyttämättä JKH-nappia, mikä parhaalta tuntuu. Itse kuitenkin annan sille voimakkaan peukun ylöspäin.
Eräs melko tuoreeltaan minulle avautunut asia on nimimerkki
@mikko600 . Olen ollut palstan jäsenenä melkein sen alkuhämäristä asti ja mieleen on painunut em. kirjoittaja kaltaisenani wanhana partana. Vaikken sen tarkemmin kirjoituksiaan olen koskaan seurannutkaan, niin aina nimensä nähdessäni tulee mieleen kuva perin sympaattisesta hahmosta. Henkilö, joka kannattaa Newcastlea ja Kiekko-Espoota, ei voi olla läpeensä paha. Ainakaan gloryhunttauksesta ja virran mukana ajelehtimisesta häntä ei voi tuomita! Ja siis tämän nimen olen nähnyt sivun oikeassa reunassa varmaan satoja kertoja vuosien saatossa.
Mutta siis se mikä hänessä minulle vast'ikään avautui oli nimimerkkinsä kirjoitusasu. Jos n. kuukausi takaperin minulta olisi tiedusteltu JA:n Newcastlea ja Kiekko-Espoota symppaavan kirjoittajan nimimerkkiä, niin olisin mennyt insta all-in vaihtoehdon mikko6000 puolesta. Siis olen aina lukenut nimensä "mikkokuustonnia" ja voisin melkein vannoa, että jossain vaiheessa nimestä on pudonnut yksi nolla pois...