vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Moneenko vastaan olet tullut?
Kerron joskus kun tulet taas mieleen
Moneenko vastaan olet tullut?
Voi mennä aikaa kun ei ole yhtään Mieleä...Kerron joskus kun tulet taas mieleen
Viron kielessä on hauska sana "suupisted". Suomeksi se on mielestäni pikkupurtavaa tai kääntäjän mukaan välipala. Jälkimmäisestä käännöksestä olen hieman eri mieltä.Avautui, että suomen kieleen sopisi mainiosti sana "suupaloida". Sitä voi käyttää, kun pannaan tarjolle sopivan kokoisiksi suupaloiksi valmisteltua ruokaa.
Taas piti googlata kenestä on kyse, ja varsin soma neitohan hän on. Avautukohan mulle tässä vaiheessa Johnnyn mieltymys meteorologeihin, mielestäni olet heikäläisiä aiemminkin palstalla himoinnut? En siis tietenkään moiti tällaista toimintaa millään muotoa.Ihana söpöliini Anniina Valtonen on 30v. Oisin veikannut pikkasen päälle parikymppiseksi. Nyt ei setämiehellekkään tuu niin likanen olo fantsuillessa.
Kyyyllähän Kotakorven Kepakin on ihan jees. Pekka Pouta on varmasti hieno mies, mutta ei niin haluttava.Taas piti googlata kenestä on kyse, ja varsin soma neitohan hän on. Avautukohan mulle tässä vaiheessa Johnnyn mieltymys meteorologeihin, mielestäni olet heikäläisiä aiemminkin palstalla himoinnut? En siis tietenkään moiti tällaista toimintaa millään muotoa.
Hevanderia äijä ainakin kuuntelee. Kuulemma on alkanut käymään Yliopistolla kun pitäisi valmistua joskusKyyyllähän Kotakorven Kepakin on ihan jees. Pekka Pouta on varmasti hieno mies, mutta ei niin haluttava.
Juu, Pekkahan on hevimiehiä.Hevanderia äijä ainakin kuuntelee. Kuulemma on alkanut käymään Yliopistolla kun pitäisi valmistua joskus
Taitaa olla syysvauva tulossaIhana söpöliini Anniina Valtonen on 30v. Oisin veikannut pikkasen päälle parikymppiseksi. Nyt ei setämiehellekkään tuu niin likanen olo fantsuillessa.
Hevanderia äijä ainakin kuuntelee. Kuulemma on alkanut käymään Yliopistolla kun pitäisi valmistua joskus
Samaa olen katsellut. Kyllä siellä bleisereiden takana taitaa joku kasvaa...Taitaa olla syysvauva tulossa
On kyllä hämmentävää katsoa muiden vastauksia. 58% on sitä mieltä, että ansiotulojen verotusta on nostettava paljon. Itse laskisin, että saadaan rahaa liikkeelle. Yhtään vaihtoehtoa ei liittynyt rakenteisiin kuten vaikka valtion tehtäviin. Demaritoimittajat taas vauhdissa.Avautui, että ylen velkaleikkuritestillä, sain säästettyä valtion kuluja riittävästi.
Testissä tulisi saada säästöön vähintään 7 miljardia. Mun diktaattorin ottein, säästäisimme 8.1 miljardia.
Kokeile itse, saatko summan kerättyä. Tässä linkki.
Koe itse poliitikon tuska – Ylen velkaleikkurilla voit päättää miten taloudesta tiristetään 7 miljardia: Valitsetko verot vai leikkaukset?
Ylen Koronan jäljet -sarja alkaa. Avausjutussa voit asettua poliitikon saappaisiin ja ratkaista Suomen velkakriisin.yle.fi
Muutoksien ajat on edessä.
Ja perustason ambulanssilentokonesiirto 8195 €.Suomessa potilaan tehohoito maksaa noin 3000e vuorokausi.
Suomessa potilaan tehohoito maksaa noin 3000e vuorokausi.
Ainakin OYS:n hinnasto löytyy netistä. Joku vuosi sitten kun makasin pitempään sairaalassa tuli tutkittua paljonko se hoito veronmaksajille maksoi.Ihan mielenkiinnosta, mistä olet tiedon saanut? En siis epäile asiaa, mutta kiinnostaa ja sitten voisi tehdä empiiristä vertailua Jenkkien vastaavaan.
Edit: vai onko tästä ollut jotain juttua iltapäivälehdissä viime aikoina tmv? No en jaksa laiskana googlata...
Sieltä löytyy, sivulta 5 - hinta riippuu tietenkin hoitotarpeesta.Ihan mielenkiinnosta, mistä olet tiedon saanut? En siis epäile asiaa, mutta kiinnostaa ja sitten voisi tehdä empiiristä vertailua Jenkkien vastaavaan.
Edit: vai onko tästä ollut jotain juttua iltapäivälehdissä viime aikoina tmv? No en jaksa laiskana googlata...
Oli tänään nettiuutisissa. Ylen sivusto, ja koronauutiset. Julkaistu klo 10.45.Ihan mielenkiinnosta, mistä olet tiedon saanut? En siis epäile asiaa, mutta kiinnostaa ja sitten voisi tehdä empiiristä vertailua Jenkkien vastaavaan.
Mitämitä? Ei tänään päivällä ainakaan Mansesterissa vielä ollut. Mutta hienoa!