Minä oon viettänyt öitä amerikkalaisessa Pariisissa, Roomassa ja Memphisissä. Olen melko etevä jannu siis! Rooma sijaitsi vieläpä Georgiassa, mutta siis ei siinä maassa minne Putin välillä lähettää tankkeja, vaan osavaltiossa. Oon kyllä alkuperäisissäkin versioissa ollu, paitsi en Memphisissä. Siellä Amerikan Memphisissä oli kyllä kanssa joki ja pyramidi, ja kuolleita kuninkaita vaikkei ne ollukaan missään laaksossa, yksi kunkuista makasi haudassa Gracelandissa, yksi oli jonnekin motelliin ammuttu ja sit yks vissiin Big Brotherissa kisaillut kuningas oli kanssa Memphisistä kotoisin.
Washingtonissakin oon nukkunu, mutta sitä ei saisi sanoa että olen ollut Washingtonissa jos meinaa sitä pääkaupunkia, koska sitten se amerikaksi tarkoittaa sitä jotain osavaltiota jossain huitsin vitussa, eikä sitä maan pääkaupunkia. Kaupungista jos puhuu niin pitää sanoa Washingtonin perään DC. Muuten on juntti ja vitun tyhmä. Minun on siis aina jätettävä se DC pois koska muuten esittäisin olevani jotain mitä en ole.
On ne kyllä olleet pönttöjä nuo amerikan asuttajat kun eivät tuon nokkelampia nimiä ole keksineet. Vai mitä jos nyt tästä Mars-planeetta vaikka asutettaisiin, niin tulisikohan sinnekin sitten kyliä joiden nimi on Pariisi tai Rooma tai New New York tai Espoo?
Varmaa on ainakin se että kyllä niissä Marsinkin kaupungeissa asuisi pelkkiä mulkkuja, ja siellä Marsin maaseudulla olisi kaikki viksut.