Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 698 957
  • 33 886

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voin insinöörin ominaisuudessa todistaa, että ihme kyllä @Turha Kaukalo on oikeassa, ja kuten arvata saattoi, @jussi_j on väärässä. Juuri olen tässä muutellut kaikenlaisia härpätyksiä meidän firman uutta ilmettä vastaavaksi, ja kyllä, ylhäältä määrätty oletusfontti on nykyään nimenomaan Verdana. Jussi on dinosaurus eikä elä ajan siivellä. Turha Kaukalo on hipsteri joka tietää mikä on hip ja cool, mutta että myös insinööripiireissä, se on suuri yllätys.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jussi on dinosaurus eikä elä ajan siivellä. Turha Kaukalo on hipsteri joka tietää mikä on hip ja cool, mutta että myös insinööripiireissä, se on suuri yllätys.

Minä tiedän mitä lippoa ja koska ja mistä. Lähdenkin tästä marssimaan ellei ala sataa vettä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Varmaan joku koneinsinööri tai paksusähkö. Itse IT-insinöörin ominaisuudessa olen oikeassa.

Jaa niin et sä oo mikään oikea insinööri edes, no se selittää Courierit. Verdana kertoo kuningasinsinöörit!

Voi vittu miksi mä yritän ylpeillä insinööriydelläni, ja vieläpä tehdä niin jollain käyttämäni fontin nimellä? Miksi? Ei vittu, tämä on kivi pohja.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Twitterissä #Russia-aihetunnisteella ensimmäisenä ehdotuksena tulee Donald Trumpin tili. Melko läpinäkyvää mielipidevaikuttamista. Joltakulta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Baarimikkokin valitteli että loppukuusta on hiljaista kun jengillä ei ole rahaa. Siis miks ne ei ota hyllystä. Ja jos hyllyssä ei ole niin pistää arkusta hyllyyn.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suolakurkkuja ei kasva luonnossa. Voi luoja, että voi ihminen olla tyhmä.
No viddu. Maailma on ihmeellinen. Esim. muurahaiskarhuja voi tavata luonnossa mutta en oo koskaan nähny elävää sikanautaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koronavirus on ilmastohemmojen keksimä virus, joka keksittiin, jotta ylikansoittuminen saadaan hillintään ja ilmastonmuutos hidastuu, kun heikoimmat kuolevat. Tämä tulee viemään arvioni mukaan noin 2 miljardia ihmistä hautaan.

Tämä avautui.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hä? Tarkotatsä sitä "narua" mikä yhdistää esinahan ja terskan, tai munan, tai jotain. Tiiättekö jätkät miltä tuntuu kun se repeää?
En, mutta se tekee giggityä kun mimmi hinkkaa kielilävistystä sitä vasten.

Ookko joskus fäpänny niin vimmalla että se on revenny?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miehelläkin on klitoris. Siinä heti terskan takana.
Toi oli uutta. Mut miehillä on klitan vastine, eli eturauhanen. Siihen pääsee parhaiten käsiksi kakkosen kautta. Tekee muuten gutaa, on tekijänä kuka tahansa (kun en kategorisoi).
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aijaa. Mulla joskus esinahka ei pysynyt munan kasvun mukana, nii tiukoissa paikoissa alkoi repeilemään. Ai saatana. No sit se esinahka löystyi ajan mittaan ja nyt menee ihan hyvin!
Harkittikko koskaan tehä judet, eli kuoria johtoa?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jep, mut onneks venailin ja se löystyi käytössä. Onhan se parasta, ku saa vetää kunnolla liikkuvat taakse
No vittu, älä. Oon aina niinku Chuck Norris joka lataa pumppuhaulikon. Teen aina mielessäni semmosen "KlockKlock" -äänen, ja sit vetäsen pari kertaa lapaan niinku lämmikkeeks.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No vittu, älä. Oon aina niinku Chuck Norris joka lataa pumppuhaulikon. Teen aina mielessäni semmosen "KlockKlock" -äänen, ja sit vetäsen pari kertaa lapaan niinku lämmikkeeks.
Mä välillä leikin Ramboa kylpyammeessa. Teen aaltoja, eli olevinaan on myrsky. Sit nostan vähän lannetta, ja "Rambo" nousee tykit kainaloissaan vedestä, jonka jälkeen alkaa tykitys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös