Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 699 468
  • 33 886

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Turun naapurikunta Lieto ei kanna kaupunki-statusta, vaikka asukasmääriltään voittaa monta satakuntalaista kaupunkia mennen tullen. No, ehkä Lieto voi olla tuosta ylpeä. Miksi vertasin juuri Satakuntaan, se ei avautunut.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Turun naapurikunta Lieto ei kanna kaupunki-statusta, vaikka asukasmääriltään voittaa monta satakuntalaista kaupunkia mennen tullen. No, ehkä Lieto voi olla tuosta ylpeä. Miksi vertasin juuri Satakuntaan, se ei avautunut.
Noi kaikki raisiot, kaarinat, aurat, paraiset, piikkiöt jne voisivat liittyä Turkuun. Saataisiin esim jotkut oulut, tampereet ja vantaat asukasmäärissä sinne mihin ne kuuluisi, eli Turun taakse.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Noi kaikki raisiot, kaarinat, aurat, paraiset, piikkiöt jne voisivat liittyä Turkuun. Saataisiin esim jotkut oulut, tampereet ja vantaat asukasmäärissä sinne mihin ne kuuluisi, eli Turun taakse.

Tirsk, totta. Tosin säälisin oikeasti esim. Naantalia tuossa kohtaa. Eikä sillä, hieno paikkakunta Lietokin on, omalla tavallaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Risella-riisipussit on nykyään paperia. Kyllä nyt maailma pelastuu...
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Risella-riisipussit on nykyään paperia. Kyllä nyt maailma pelastuu...
Vähän aikaa sitten tiedotettiin valmistajan luopuvan ilmastosyistä O’boy-kaakaojuomajauheen perinteisistä pahvipakkauksista ja siirtyvän ympäristöystävällisiin vähän tilaa vietiin pusseihin. Suomen markkinoille uudet pakkaukset eivät ole käsittääkseni vielä saapuneet.

Edit. Tarkistin Prismasta. Kyllä ne uudet kaakaopussit jo hyllyissä näyttävät olevan.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeksi kun olin tässä baarissa niin paskansin ohi pöntön. Käyks teillekin välillä kännissä niin? Kotona tietty useammin kuin baareissa tai no en tiedä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katson pitkästä aikaa liigakiekkoa, Kärpät-HIFK. Tämähän on ihan viihdyttävää kiekkoa. Hyvin viihtyy tätä katsoessa. Engren (HIFK:n maalivahti) on tässä pelissä pessyt virkaveljensä Annusen (Kärppien maalivahti) 100-0. Maalivahdeista tuli mieleen, että lupasin vaimolle imuroida tänään. Kohta heitän koirat pihalle ja sitten siivoan ennenkuin vaimo tulee kotiin. Voin sitten hyvällä omalla tunnolla illalla katsoa futista ja pyytää vaimoa toimimaan baarimikkona pelkät stringit ja korkkarit päällä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Avautui, että Espoon Otaniemessä on nykyään lukio.
Meikämaalainen, landelainen mieltää vieläkin lukion jotenkin paikkakuntalaiseksi ja mietin Otaniemen väestöpohjaa.
Ja ymmärsin, että sitähän voi hakea lukioihin ympäri maan. Ehkä olisi voinut 80luvun alussakin, mutta en ollut taiteellisesti orientoitunut saati laskettelija.
Hemmetin hyvä bisnes-idea tuo lukio, pätevänpuoleisia opettajia löytynee helposti, koska synergia Korkeakouluun: duuneja parisuhteisille löytyy kilometrin säteessä.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Avautui, että Espoon Otaniemessä on nykyään lukio.
Meikämaalainen, landelainen mieltää vieläkin lukion jotenkin paikkakuntalaiseksi ja mietin Otaniemen väestöpohjaa.
Ja ymmärsin, että sitähän voi hakea lukioihin ympäri maan. Ehkä olisi voinut 80luvun alussakin, mutta en ollut taiteellisesti orientoitunut saati laskettelija.
Hemmetin hyvä bisnes-idea tuo lukio, pätevänpuoleisia opettajia löytynee helposti, koska synergia Korkeakouluun: duuneja parisuhteisille löytyy kilometrin säteessä.
Siellä on ainakin kaksi lukiota, ja se mikä siitä tekee mielenkiintoisen on se, että toinen niistä on Haukilahden lukio.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Lyhyt viesti: kääk, Haukilahti?
Kouluko homehtui jälleen kerran, piti siirtyä..
Joo väistössä siellä, mutta Espoon tapauksessa on puolusteltava kaupungin toimintaa siinä, että siellä sentään herkästi lähdetään väistöön eikä aleta piilottelemaan ongelmia. Pidän medialta aika huonona siirtona nostaa usein juuri Espoo tikun nokkaan, kun puhutaan sisäilmaongelmista, kun mittarina pidetään väistössä olevien koululaisten määrää. Totuus kuitenkin on, että rakennuskanta on samaa paskaa joka paikassa, ja ainakin jossain asialle tehdään jotain.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Venäjä -ketjussa tehdään vahvaa paluuta palstalle, uuden nimimerkin suojissa toki.
Shhhhhh..hiljaa nyt, ennen kuin modet huomaa, Putlerjugend Strikes Back on parasta viihdettä ennen kuin Lukko aloittaa playoffit.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Neljä tuntia vaan näköjään tulee arkisin nukuttua.
Mie vedin lukioikäisestä tuonne kolmevitoseksi asti noin neljällä tunnilla. Nyt tuntuu, että pitäisi nukkua neljätoista. Laskeskelin huvikseni, että 20 vuoden aikana mulle kertyi 39200 tuntia univelkaa. Ilmankos väsyttää koko ajan.

Teini-ikäinen Iggy Pop oli vielä kunnollinen nuori mies.

Lukee wikipediassa.
James Osterberg, Ann Arbour, Michigan. Paukutteli rumpuja perheensä asuntovaunukodin olohuoneessa.

Patrik Laine on syntynyt hyvänä päivänä. Toivottavasti silloin ei tullut räntää taivaan täydeltä Ja oli isänsä viemässä laitokselle. Mun faija oli duunimatkalla, mut itsepäisenä päätin et nyt kuule tullaan. Oli Kiirastorstai Ja mutsi sitten sen pari korttelia käveli räntäsateessa Naistenklinikalle.
Muistan kun esikoiseni syntyi. 15.3.1994. Kävelin synnytyslaitokselta himaan. Aurinko paistoi, lunta oli vain auratuissa kasoissa.

Minulle avsutui tässä, että olen syntynyt samana päivänä (eri vuonna tosin), kuin Axl Rose, Ronald Reagan ja Bob Marley. Aika paljon syntynyt suuria maailmantähtiä samana päivänä.

Lähinnä kotimaassamme tunnettuja syntyi myös useampi. Ville Husso, Matti Kyllönen ja Otto Leskinen näin esimerkkeinö toimiakseen. Hauskaa Googletella oma syntymäpäivä.
Minun kanssani samana päivänä ei ole syntynyt noin merkittäviä hahmoja. Marley? Toukokuun lopulla? Mulla on Marko Palo, Bryan Ferry ja Olivia Newton-John...

Mulle ei sovi alkoholi. Ei tippaakaan. En osaa käyttää sitä. Pakko kai hakee jotain apua.
Jatka vaan kokeilua, kyllä se vielä sopii.

Uruguay tuki Suomea talvisodassa lähettämällä rahaa ja säilykelihaa. Muchos grasias amigos.
Homer Simpsonhan lausui Uruguayn You Are Gay. Hehe.

Viimeksi kun olin tässä baarissa niin paskansin ohi pöntön. Käyks teillekin välillä kännissä niin? Kotona tietty useammin kuin baareissa tai no en tiedä.
Kyllä mie olen joskus seisaaltani kussut ohi pöntön, mutta miten voi paskantaa ohi pöntön? Jos siihen istuu, miten voi mennä ohi?
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Venäjä -ketjussa tehdään vahvaa paluuta palstalle, uuden nimimerkin suojissa toki.

Jos uuden nimimerkin ensiesiintyminen tapahtuu venäjä tai jumalaketjuissa niin voi jo laittaa sekundaarin käyntiin koska pelikieltoa napsuu.

Melkosen tasasesti tuota ryhmää tuntuu lappavan sisään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Iso-Britaniassa on kaupunki nimeltään Boston. Yhdistän tuon kaupungin nimen aina Yhdysvaltoihin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Iso-Britaniassa on kaupunki nimeltään Boston. Yhdistän tuon kaupungin nimen aina Yhdysvaltoihin.
Ja jenkeissä taitaa olla Manchester niminen kaupunki. Ei nuo anglot oikein osaa mitään paikkoja nimetä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja jenkeissä taitaa olla Manchester niminen kaupunki. Ei nuo anglot oikein osaa mitään paikkoja nimetä.
Englannissa on York ja Yhdysvalloissa New York.

Sitä ihmettelen, että miksi Leicester lausutaan lester. Ja miksi Reading on reding eikä riiding Ja miksi Byfuglien lausutaan baflin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös