Pariisi ja Berliini myös.Ja Ateena ja Pietari.
Pariisi ja Berliini myös.Ja Ateena ja Pietari.
Ohan näitä. Uudelle mantereelle on tullut väkee jos jostakin. Ja kyliä siä piisaa.Ja Ateena ja Pietari.
Manitoba ei oo USAssa... Ai saattana että tällä pilkulla on hyvä pinppi. Voisin nussia koko päivän.No vittu saatana: Reykjavik löytyy Manitobasta. Katoin vaan USAsta enkä vitun Pohjois-Amerikasta. Onko Meksikokin sitä?
Manitoba ei oo USAssa... Ai saattana että tällä pilkulla on hyvä pinppi. Voisin nussia koko päivän.
Luin kait väärin sitten. Saat anteeks. Saanko mäkin?Nussit nyt vähän ohi.
Luin kait väärin sitten. Saat anteeks. Saanko mäkin?
Mä nussin muuten tahallani joskus ohite. Kun tekee mieli pyllyä niin se on takaapäin helppo sujauttaa tuhmaansilmään ja valehdella vahinkoksi. Mää oon aika velmu.
Ja Ateena ja Pietari.
Pariisi ja Berliini myös.
Manitoba ei oo USAssa... Ai saattana että tällä pilkulla on hyvä pinppi. Voisin nussia koko päivän.
Pöh. Noi nyt löytyy Tervakoskeltakin. Ja lisäksi vielä Moskovakin. Ja kaiken kruunuksi Turenki sijaitsee lähellä Tervakoskea! Tähän ei jenkit pysty, kanukeista puhumattakaan.Pariisi ja Berliini myös.
Nyt avautui sellainen, että New York tunnettiin ennen nimellä New Amsterdam. Ei ne uudisasukkaat kovin nokkelia nimenkeksijöitä olleet.Kun nyt tultiin tähän uuteen maailmaan niin nimetään nämä paikat tutuilla nimillä... Hei tämä voisi vaikka olla uusi York...
Myös Oulu, Wisconsin.Pariisi ja Berliini myös.
Onkohan siellä puolen osavaltion Kärpät?Myös Oulu, Wisconsin.
Onhan siellä myös Bismarck niminen kaupunki. Peräti Pohjois-Dakotan pääkaupunki.
Lahdessa taasen on Venetsia joka on tuttu Saarioisten pizzamainoksesta. Mainoksesta jossa uutta pitsaa ei menty maistattamaan Italiaan vaan Venetsiaan. Ehkä niin oli parempi kun ei se Saarioisen lätty olisi varmaan Italiassa uponnut niin kuin Lahdessa.Jos lähtisi Lontooseen.
Lontoo (Pietarsaari) – Wikipedia
fi.m.wikipedia.org
Hyvinkään Sveitsi on toki myös tunnettu.
Eikö noi kannata antaa kassaneidille ja ottaa vastaan kolikoita?Taas on viiteen eri kauppaan pullokuitteja. Miten aina näin?
Minä myös pilkun kimppuun. Olen ihan satavarma, että Yhdysvalloista tai Pohjois-Amerikasta ei löydy kaupunkia nimeltä Ateena, Pietari, Pariisi tai Berliini. Useampikin (ainakin) Paris- tai Berlin-niminen paikka näyttäisi kyllä olevan.
Sori, oli ihan pakko.
Nyt avautui sellainen, että New York tunnettiin ennen nimellä New Amsterdam. Ei ne uudisasukkaat kovin nokkelia nimenkeksijöitä olleet.
Ei Pohjois-Amerikasta, mutta Virossa näyttää olevan Pariisi.Minä myös pilkun kimppuun. Olen ihan satavarma, että Yhdysvalloista tai Pohjois-Amerikasta ei löydy kaupunkia nimeltä Ateena, Pietari, Pariisi tai Berliini. Useampikin (ainakin) Paris- tai Berlin-niminen paikka näyttäisi kyllä olevan.
Sori, oli ihan pakko.