Se, eli kesäpäivänseisaus, on itse asiassa vasta tänään. Niinhän toki tuossa viestissäsi sanatarkasti totesitkin, mutta väärän vuorokauden puolella.Tänään on vuoden pisin päivä.
Martta ja Alma. Ihan hyvin.Avautui, että kaikkien niiden naisten, joita olen pannut, nimi loppu A-kirjaimeen...
Avautui, että kaikkien niiden naisten, joita olen pannut, nimi loppu A-kirjaimeen...
Martta ja Alma. Ihan hyvin.
Tämä onkin mielenkiintoinen aihe. Avaanpa sen itselleni saman tien. Olen seurustellut pitkäaikaisesti eli vähintään 6-12kk naisten kanssa, joiden etunimi loppuu joko A-, I- tai U-kirjaimeen. Yhden kanssa olen parhaillaan aviossa. Runebergilaista ilmaisua käyttääkseni olen lisäksi pannut vokaalipuolelta E- ja O-tyttöjä, konsonanttipuolelta N ja T ovat tulleet tutuiksi pintaa syvemmältä.Avautui, että kaikkien niiden naisten, joita olen pannut, nimi loppu A-kirjaimeen...
Avautui, että kaikkien niiden naisten, joita olen pannut, nimi loppu A-kirjaimeen...
Itse olen nussinut 12:ta Facebook ystävää ja kun naispuoleisia kavereita on 66 ja siitä kun puottaa sukulaiset pois, niin jää 53, joten prosentti on jota kuinkin 22% o_O! Kellään kovempi saldo?
Itse olen nussinut 12:ta Facebook ystävää?
Mikä vittu on facebookystävä? Mikä vittu on facebook? Avautui juuri nyt, että näköjään maailmassa on todella säälittäviä tapauksia, siis henkilöinä. Seuraavaksi joku varmaan lyö tiskiin äärimmäisen supertuloksen: Olen antanut 178:lle facebookkontaktille kaverikortin.
Kannattaisiko nyt suorittaa se yläkoulu loppuun, ja sitten katsella eteenpäin.
Kopiot toki yrittävät parhaansa, mutta schollin speedot ovat vain liian isot täytettäviksi.Avautui, että schollin pelikielto on nostanut esiin uusia wannebe-scholleja, jotka ovat oikeastaan vain halpoja kopioita.
schollin speedot ovat vain liian isot täytettäviksi.
Et taida tajuta huumorista yhtään mitään? Tosikko!
Edt.