Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 763 705
  • 34 067

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vaikka asuin aikoinaan kuuden vuoden Hyrylässä, en koskaan tullut käyneeksi Riihikalliossa. Tänään päätin tehdä tämän uskaliaan päätöksen ja näin ollen minulle avautui, että kyseinen lähiö ei olekaan niin karmea kuin olin sallinut itseni kuvitella. Tosin, koko Hyrylähän on nykyään täysin erinäköinen paikka kuin 90-luvulla, joten vertailukohta tuon aikakauden Riihikallioon puuttuu.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alumiinifolio, suola ja lämmin vesi todellakin puhdistaa hopeaesineet. Hirveä työ ollut ennen astioiden puhdistuksessa kunnes nyt kokeilin tuota vähän helpompaa konstia.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Tuli tänään oltua isomman kokon äärellä koskaan. Meinaan Torinon keskipisteessä Piazza Castellon aukiolla tälläisen näin.

Eli avautui, että kokko täälläkin päin palaa.
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Avautui, että sitä käsisuihkua voi kakalla käydessä käyttää perseen puhdistamiseen, eikä tarvitse raapia pelkällä vessapaperilla. En ole ikinä tullut ajatelleeksikaan ko. asiaa. Eilenkin tuli varmaan 10 minuuttia sudittua peräaukkoa ja tuhlattua noin rullallinen paperia yhden paskakäynnin jälkeen. Hämmentynyt olo, että olen elänyt koko elämäni ilman että olisin ollut tietoinen tästä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naiset käyttävät kyseisestä suihkusta vieraskielistä nimeä bidee.

Tunnetaan myös nimellä pillusuihku. Ja kyllä, tuota voi myös käyttää kakkapyllyn pesuun. Ei mene rahaa vessapaperiin niin paljon ja tulee myös varmasti puhdasta.

Madventuresia lainatakseni. Jos kaadut naamallesi paskaan, niin pyyhitkö naamasi paperilla vai pesetkö sen? Niinpä.
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Madventuresia lainatakseni. Jos kaadut naamallesi paskaan, niin pyyhitkö naamasi paperilla vai pesetkö sen? Niinpä.
Vähän ontuva vertaus, koska naamaa pestessä luultavasti käytetään kättä apuna, mutta anusta pestessä pärjäillään pelkällä vedellä.

Voisiko muuten persekarvojen ajaminen auttaa siinä, että paskakäynneistä tulisi hygieenisempiä? Ehkä näille vessa-asioille (ml. esim. ujopissa) voisi avata oman ketjunsakin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän ontuva vertaus, koska naamaa pestessä luultavasti käytetään kättä apuna, mutta anusta pestessä pärjäillään pelkällä vedellä.

Toisaalta vertausta tasoittaa se, että suihkusta tulee takapuoleen vettä sellaisella voimalla, ettei siihen välttämättä kättä tarvitse avuksi. Ja mikä toisaalta estää käyttämästä kättä.

Voisiko muuten persekarvojen ajaminen auttaa siinä, että paskakäynneistä tulisi hygieenisempiä? Ehkä näille vessa-asioille (ml. esim. ujopissa) voisi avata oman ketjunsakin.

Voisikohan siitä olla pyyhkimisessä apua, jos valelisi takapuolensa ennen kakkaamista rasvalla. Vai sotkisikohan se ainoastaan lisää. Paperi ainakin luistaisi ja rasva estäisi hiertymät. Tosin tuon jälkeen varmaan joutuisi kuitenkin pesemään perseensä.

Karvojen ajamisesta kannattaa kysyä Harrison Fordilta. Hän kuulemma ainakin joskus oli takaa-ajeltu.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Wayne Rooneyn hiustensiirron tekijän ja Erkka V. Lehtolan hammaslääkärin on oltava joko sama henkilö tai ainakin läheistä sukua toisilleen.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Olen joskus itse kokeillut, mutta ei ole toiminut. Miten tarkkaan ottaen toimit?

Minä en ole kokeillut suolalla, mutta ruokasoodalla kokeilin ja hyvin lähti pinttymät pois. Laitoin isohkon astian pohjalle ensin tuon alumiinifolion, jonka päälle laitoin pari teelusikallista ruokasoodaa. Tämän jälkeen kaadoin vedenkeittimessä keittämäni veden astiaan ja pöytähopeat perään. Lusikat yms. muut hopeat oli vedessä varmaan jonkun vartin verran. Taisin vielä astiapyyhkeellä lopuksi hinkata lusikoita, jotta isoimmat pinttymät sai pois. Muistaakseni pari kertaa toistin tuon operaation.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Naiset käyttävät kyseisestä suihkusta vieraskielistä nimeä bidee.
Puhutaanko nyt siis muodollisesti epäpätevästä vähemmistövaltuutetusta, Evasta etunimeltään?

Avautui Italian uusi, sensaatiomainen ryhmitys: ne perinteiset yhdeksän kuolevaa joutsenta + uutena yksi ultimaattinen sekopää.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Avautui, että Lontoon uusi olmypiastadion(kuva 1, kuva 2) ei ole millään tavalla vaikuttava ilmestys 2010-luvun stadioniksi.

Äskettäin tuli dokumentti tuon rakentamisesta. Ajatuksena on ollut rakentaa sellainen "koottava" stadion. Olumppialaisten jälkeen ei ole tarvetta 60 000 (?) paikkaiselle pyhätölle, niin tuosta käsittääkseni puretaan pois muutama kymmenen tuhatta katsomopaikkaa ja vähän laitoja. Siitä ehkä tuollainen kevyehkö ja karu rakenne. Ei maailman hienoin rakennelma kyllä ole.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että sitä käsisuihkua voi kakalla käydessä käyttää perseen puhdistamiseen, eikä tarvitse raapia pelkällä vessapaperilla. En ole ikinä tullut ajatelleeksikaan ko. asiaa. Eilenkin tuli varmaan 10 minuuttia sudittua peräaukkoa ja tuhlattua noin rullallinen paperia yhden paskakäynnin jälkeen. Hämmentynyt olo, että olen elänyt koko elämäni ilman että olisin ollut tietoinen tästä.

Tähän aiheeseen sopiva renkutus on tässä. VAROITUS!! Jää soimaan päähän vittumaisesti!

(Linkki vie Youtubeen)
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen joskus itse kokeillut, mutta ei ole toiminut. Miten tarkkaan ottaen toimit?

Laitoin jäätelörasiaan folion, hanasta kuumaa vettä ja merisuolaa purkista. Sitten lusikat ja haarukat muutaman kappaleen erissä sekaan. Pinttyneimpiä jouduin liottamaan varmaan vain n. 5 minuuttia. Toki ei ne hirveän likaisia ollut alkujaankaan mutta todella helposti ja nopeasti puhdistuivat. Ja liesituuletin sitten kans heti päälle ja sen alla koko operaatio, haju on aikas paska. Vetysulfidi kait on sen hajun aiheuttaja.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Avautui, että kamomillatee on aivan järkyttävän makuista. Mutta eipä ole enää kun lurautti jallua sekaan. Eli avautui myös se, että niin pahaa juomaa olekaan jota jallu ei pelastaisi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että kamomillatee on aivan järkyttävän makuista.
Sattumoisin muuten tänään join neljä kupillista kamomillateetä, vaikka yleensä kyllä juon vihreää teetä. Mut en oo mikään homppeli..

Eikös kamomillan sanota auttavan vaivaan kuin vaivaan, tai ainakin joskus sanottiin, tai en mä tiedä. Karpalomehu on kanssa mulle yksi juoma, josta saan tarvittavat terveysaineet. Plus kaljasta sitten viljatuotteet ja täysmehuista hedelmäjutut. Joskus harvoin juon piimääkin. Mä oon katos miettinyt nää jutut. Muuten sitten voikin vedellä mäkkilinjalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös