Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 847 624
  • 34 477

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmetellyt, että miksi YLE jaksaa pyörittää noita väsyneitä UMK-finalistien finaalitaltiointeja kakkosella lähes joka ilta.....

Avautui itselle, että en ole huomannut katsovani UMK-finaalien uusintoja. Toisaalta avautui myös, että en tiedä mikä on UMK. Valaiseeko joku?
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Mitäs tuosta. Canal+ Urheilulta tulee tänäänkin lätkän MM-kisoja. Kuten kaikkina päivinä kisoista lähtien. Tuskin maltan olla ottamatta jatkoa loppukeväästä otetulle tarjoustilaukselle. Ja nyt vielä täyteen hintaan!

Joo minäkin tuolle nauroin eilen. Sulkisivat koko saakelin kanavan jos sieltä pitää näyttää jotain kuukauden vanohja Ruotsi-Tanska vääntöjä kymmenettä kertaa peräkkäin että saa ohjelma-ajan täytettyä. Tänäänkin siellä parhaaseen katseluaikaan 18.00-00.00 kolme huikeaa ottelua! Valko-Venäjä-Kazakstan, Latvia-Italia ja Suomi-Sveitsi. Hui jännittää, mitenköhän tämäniltaisessa Suomen pelissä käy?
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Avautui itselle, että en ole huomannut katsovani UMK-finaalien uusintoja. Toisaalta avautui myös, että en tiedä mikä on UMK. Valaiseeko joku?

Niin kyseessä siis Uuden Musiikin Kilpailu, johon sai lähettää demon ja niistä demoista raati valitsi jonkin verran kilpailijoita itse kisaan. Ja näistä kilpailijoista voittaja siis pääsi edustamaan Suomea Euroviisuihin. Tämä ei kyllä laisinkaan varmaa tietoa, kun en edes kyseistä kisaa katsonut mutta kai se jokseenkin näin meni.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että Evilin ei kannata väitellä yleisurheilusta.
Kannattaapas, ja aion sitä jatkaa jos sattuu huvittamaan.

Ne, joiden mielestä olin väärässä, voivat muistuttaa asiasta syksyllä, kunhan EM-kisojen ja olympialaisten keihäskisat on käyty. Silloin Suomella taatusti on tältä vuodelta muutama keihäsmitali ja pistesijoja plakkarissa, koska minulle (jonka ei kannata väitellä yleisurheilusta) aukottomasti todistettiin, että Suomen keihäänheiton taso on korkea.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ne, joiden mielestä olin väärässä, voivat muistuttaa asiasta syksyllä, kunhan EM-kisojen ja olympialaisten keihäskisat on käyty. Silloin Suomella taatusti on tältä vuodelta muutama keihäsmitali ja pistesijoja plakkarissa, koska minulle (jonka ei kannata väitellä yleisurheilusta) aukottomasti todistettiin, että Suomen keihäänheiton taso on korkea.

Olet 100% väärässä kaikista keihäänheittoon liittyvissä kommenteissasi, tuli mitaleja tai ei. "Hieman" asiantuntevammat kirjoittavat ovat yksi toisensa jälkeen tarjonnut sinulle faktoja tiskiin, mutta kun vastassa on katkeroitunut kaikesta vänkääjä, joka ei ymmärrä yelisurheilusta mitään, niin eipä siinä mikään auta.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Silloin Suomella taatusti on tältä vuodelta muutama keihäsmitali ja pistesijoja plakkarissa, koska minulle (jonka ei kannata väitellä yleisurheilusta) aukottomasti todistettiin, että Suomen keihäänheiton taso on korkea.
Sinä väitit, että Suomen keihästaso oli kymmenen vuotta sitten korkeampi kuin nyt. Minä osoitin, että ei todellakaan ole. Silloin ei tullut mitalin mitalia, ja tänä vuonna porukka on jo kesän tässä vaiheessa heittänyt joukolla pitemmälle kuin keihäsmieshistö vuonna 2002. Tähän sinulla ei ole mitään kommentoitavaa, mutta sen sijaan väität, että minä puhun varmasta mitalista. Minä puhun tasosta.

Oositin myös, että mitali ei ole ollut mikään itsestäänselvyys Suomelle arvokisoissa ennen Pitkämäen aikakautta, mutta Pitkämäen aikakautena lähellä sitä. Tätäkään et susostu myöntämään, vaan päinvastoin vänkäät käsittämättömiä satuja myyttisestä keihästasosta. Olet oppinut nämä asiat ILTAPÄIVÄLEHDISTÄ, joista olet keihästietämyksesti ammentanut.

Ai niin. HIFK:lla on ollut tapana pelata vähintään finaalissa, yleensä voittaa SM-liigan mestaruus. Viime vuosina menestystä ei ole tullut. Tänäkään vuonna ei tullut mitalia, ja tulevaisuus näyttää todella surkealta. Miksi HIFK on pudonnut jääkiekon huipulta?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ne, joiden mielestä olin väärässä, voivat muistuttaa asiasta syksyllä, kunhan EM-kisojen ja olympialaisten keihäskisat on käyty. Silloin Suomella taatusti on tältä vuodelta muutama keihäsmitali ja pistesijoja plakkarissa, koska minulle (jonka ei kannata väitellä yleisurheilusta) aukottomasti todistettiin, että Suomen keihäänheiton taso on korkea.

No ei tässä mitaleja vielä jaella, mutta ei kannata uskoa suurta guruasi Rätyä joka asiassa, joka on suomalaisen urheilun suurin paskapuhuja ja yksinäinen kylähullu. Harmi vain ettet ole yksin ja aika moni uskoo Rädyn puheita, vaikka ne on todistettu olevan Johan Af-Granin tasoiksi epämääräisiksi ilmavirroiksi. Vaikka keihäs on suomessa kova juttu, niin yleinen keskusteluntaso on todella luokatomalla tasolla, kiitos Rätyjen ja muutaman muun.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Helpoin tapa laihtua on hankkia lapamato.

1: menet sinne vitun indokiinaan
2: vaeltelet metsissä
3: etsit eläimen raatoa ja syöt sen lihaa
4: tulet takaisin metsästä
5: menet kotiin ja laihdut

Olen kuullut että jotkut laittomat tohtorit ovat laittaneet ylipainoiset potilaansa syömään lapamadon munia tms mutta siitä on tullut komplekseja kun matoa ei saadakkaan enää pois ja mahalaukkua on syöty sieltä täältä. Mutta ei sillä väliä, mikään 350kg herrasmies todellakaan näytä välittävän terveydestään muutenkaan.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Avautui, että opiskelijat pitävät sitä aikaa lomana, kun alkaa työt.

Tajusin itse tuon pari viikkoa sitten. Loma tässä menossa ja vaan kuudesti viikossa herätys 4.30. Olen kyllä niin rentoutunut silloin kun koulu jälleen jatkuu, saa vihdoinkin levätä!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tajusin, että eihän ne asiakaspalvelijat mitään tarjouksia kerro jos itse soittaa. Kun ottaa esille, että "minulle luvattiin aikaisemmin puoleen hintaan esimmäiset 4kk jos teen vuoden diilin", niin johan tärppää. Näin tänään DNA:n kanssa.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Tajusin itse tuon pari viikkoa sitten. Loma tässä menossa ja vaan kuudesti viikossa herätys 4.30. Olen kyllä niin rentoutunut silloin kun koulu jälleen jatkuu, saa vihdoinkin levätä!
Joo se on totta. Muuten olis mukavaa työtä tehdä, mutta aivan liian aikaiset herätykset. Syksyä odotellessa...
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo se on totta. Muuten olis mukavaa työtä tehdä, mutta aivan liian aikaiset herätykset. Syksyä odotellessa...

Täällä on onnellinen. Työt alkaa 9.30 ja huomattavasti mukavampaa kuin koulun penkissä istuminen!

Minulle sitten varmaan avautui, että olen onnekas kun olen päässyt työhön, johon tarvitsee herätä myöhemmin kuin kouluun.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Viimeistään näiden kisojen aikana on avautunut, että Espanjan maajoukkueen futis on helvetin tylsää katsottavaa.

Avautui, että suosikkijoukkueeni pelaavat muiden mielestä tylsää peliä. Devils on änärissä ollut pitkään muiden mielestä pelkkää trappia pelaava joukkue, Espanjan peli on näemmä muuttunut tylsäksi ja Lukkoakin valmentaa ensi kaudella robottikiekko-Dufva. No, futiksessa seurajoukkuetasolla sentään Real Madrid pelannee ei-niin-tylsää peliä?
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Tajusin, että eihän ne asiakaspalvelijat mitään tarjouksia kerro jos itse soittaa. Kun ottaa esille, että "minulle luvattiin aikaisemmin puoleen hintaan esimmäiset 4kk jos teen vuoden diilin", niin johan tärppää. Näin tänään DNA:n kanssa.

Minulle avautui, että DNA:lla on oikeasti vieläkin asiakkaita. Luulin, että tuo pulju on jo kuollut ja kuopattu kännykkäliittymien osalta. Itse en tunne varmaan ainuttakaan ihmistä, jolla olisi enää tänäpäivänä DNA:n puhelinliittymä.. Saunalahti, Elisa ja Sonera vie tällä hetkellä aika pitkälti näitä markkinoita.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kun en tuota potkista niin paljon seuraa, niin se avautui että, John Terry taitaa olla melkoinen mulkku mieheksi. Siis sen lisäksi, että ulkoisestikin on isänsä jorman näköinen. Se pelikaverin vaimon saattamisen raskaaksi on toki tullut vastaan, mutta melko kovan CV:n jannu on ehtinyt muutenkin hankkia:

CV kirjoitti:
- myymälävarkaus anopin kanssa.
- olisi päästänyt toimittajat 10000 punnalla seuransa yleisöltä kiellettyihin tiloihin.
- portsaria pullolla päähän.
- invapaikalla parkkeeraus.
- petti vaimoaan useiden naisten kanssa.
- faija jäi kiinni kokaiinikaupoista.
- kusi tuoppiin keskellä baaria ja heitti sen lattialle.
- känniörvellystä syyskuun 11:sta 2001 amerikkalaisten turistien edessä.
- rasistisia kommentteja mustille pelaajille.

Jännä huomata, että joskus ulkonäkö ei todellakaan petä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksi olla mukava jos on sata miljoonaa takataskussa?
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Alkaa avautumaan, että ei taida tässä maailmassa olla uskollisia naisia.... Itsellenne valehtelette, jos niin uskotte.
 
Saunalahti, Elisa ja Sonera vie tällä hetkellä aika pitkälti näitä markkinoita.
Avautui, että mummoni on ehkä ainoa tuntemani ihminen joka käyttää Soneran liittymää (niistä joiden liittymän tiedän). Ei saunalahtikaan kuitenkaan niin hyvä ole että vaihtoehdoille ei olisi kysyntää. Minulla on pari DNA-liittymää, enpä ole näin tyytyväinen ollut koskaan puhelinliittymään. Juhannus maaseudulla on nautinnollinen kun puhelinkin lähtee verkoille,hehe.

E: Elisa ei taida enää myydä yksityisille matkapuhelinliittymiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös