Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 765 714
  • 34 067

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Alkaa avautumaan, että ei taida tässä maailmassa olla uskollisia naisia.... Itsellenne valehtelette, jos niin uskotte.
 
Saunalahti, Elisa ja Sonera vie tällä hetkellä aika pitkälti näitä markkinoita.
Avautui, että mummoni on ehkä ainoa tuntemani ihminen joka käyttää Soneran liittymää (niistä joiden liittymän tiedän). Ei saunalahtikaan kuitenkaan niin hyvä ole että vaihtoehdoille ei olisi kysyntää. Minulla on pari DNA-liittymää, enpä ole näin tyytyväinen ollut koskaan puhelinliittymään. Juhannus maaseudulla on nautinnollinen kun puhelinkin lähtee verkoille,hehe.

E: Elisa ei taida enää myydä yksityisille matkapuhelinliittymiä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo itsekään en tiedä Sonera-liittymiä omistavia ihmisiä oikeastaan ollenkaan. Elisa/Saunalahti taas on tuttu, mutta ei ole DNA:ta voittanutta! Taitaa olla halvimmat puheaikapaketit (18.90€/kk, 500min/txt).
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Joo itsekään en tiedä Sonera-liittymiä omistavia ihmisiä oikeastaan ollenkaan.

Se on katsos niin, että Sonera myy halpikset Tele Finlandina ja Elisa rahvaan liittymät Saunalahtena. DNA taitaa myydä yritys- ja rahvasliittymät molemmat samalla nimellä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Oliko kiinni jääminen Johnin syytä, vai miten tämä luetaan hänen CV:seensä

Ei kai se olekaan, mutta kuten sanottua, ihan hyvä lisä ansioluetteloon joka tapauksessa.

Terry Snr was seen arranging to pass three grams of drug to an undercover reporter in return for £120 and telling him: "This is just between me and you. Don't tell him that I'm John Terry's dad."

Miksi olla mukava jos on sata miljoonaa takataskussa?

Niin ei kai tuota kukaan vaadi, kunhan vain avautui. Tosin osa noista töhöilyistä taitaa olla ajalta ennen miljuuniakin. Eipä siinä, kukin tavallaan.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Säät kuulemma viilenee ensi viikolla. Kyllähän näitä helteitä kestikin. Onneksi ei ehditty viedä talvivaatteita kellariin...
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Tänään on vuoden pisin päivä.
Se, eli kesäpäivänseisaus, on itse asiassa vasta tänään. Niinhän toki tuossa viestissäsi sanatarkasti totesitkin, mutta väärän vuorokauden puolella.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Avautui, että ns. komediasarjassa nimeltä Kätevä emäntä on aivan uskomattoman väsyneitä sketsejä. Miten helvetissä noilla jutuilla pääsee edes tv2:en ohjelmistoon?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Avautui, että kaikkien niiden naisten, joita olen pannut, nimi loppu A-kirjaimeen...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Avautui, että kaikkien niiden naisten, joita olen pannut, nimi loppu A-kirjaimeen...
Tämä onkin mielenkiintoinen aihe. Avaanpa sen itselleni saman tien. Olen seurustellut pitkäaikaisesti eli vähintään 6-12kk naisten kanssa, joiden etunimi loppuu joko A-, I- tai U-kirjaimeen. Yhden kanssa olen parhaillaan aviossa. Runebergilaista ilmaisua käyttääkseni olen lisäksi pannut vokaalipuolelta E- ja O-tyttöjä, konsonanttipuolelta N ja T ovat tulleet tutuiksi pintaa syvemmältä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että kaikkien niiden naisten, joita olen pannut, nimi loppu A-kirjaimeen...

Itse olen nussinut 12:ta Facebook ystävää ja kun naispuoleisia kavereita on 66 ja siitä kun puottaa sukulaiset pois, niin jää 53, joten prosentti on jota kuinkin 22% o_O! Kellään kovempi saldo?
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Itse olen nussinut 12:ta Facebook ystävää ja kun naispuoleisia kavereita on 66 ja siitä kun puottaa sukulaiset pois, niin jää 53, joten prosentti on jota kuinkin 22% o_O! Kellään kovempi saldo?

Mulla lukemat 180 naispuolista, joista 40 kanssa olen ollut sillai. Eli kun otetaan ne sukulaiset pois, niin prosenttuaalisesti semmonen 25%.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen nussinut 12:ta Facebook ystävää?

Mikä vittu on facebookystävä? Mikä vittu on facebook? Avautui juuri nyt, että näköjään maailmassa on todella säälittäviä tapauksia, siis henkilöinä. Seuraavaksi joku varmaan lyö tiskiin äärimmäisen supertuloksen: Olen antanut 178:lle facebookkontaktille kaverikortin.

Kannattaisiko nyt suorittaa se yläkoulu loppuun, ja sitten katsella eteenpäin.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä vittu on facebookystävä? Mikä vittu on facebook? Avautui juuri nyt, että näköjään maailmassa on todella säälittäviä tapauksia, siis henkilöinä. Seuraavaksi joku varmaan lyö tiskiin äärimmäisen supertuloksen: Olen antanut 178:lle facebookkontaktille kaverikortin.

Kannattaisiko nyt suorittaa se yläkoulu loppuun, ja sitten katsella eteenpäin.

Et taida tajuta huumorista yhtään mitään? Tosikko!

Edt. Tajusin juuri, että ukkometso ei ole tainnut koskaan päässyt naisen kauneimmalle alueelle, mulkkunsa kanssa. Noh, jospa se joskus lykästäisi.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Avautui, että schollin pelikielto on nostanut esiin uusia wannebe-scholleja, jotka ovat oikeastaan vain halpoja kopioita.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
schollin speedot ovat vain liian isot täytettäviksi.

Ennemminkin liian pienet, koska eihän ne mitkään homohousut™ todellakaan olleet. Ja ne on Niket kaiken lisäksi.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Et taida tajuta huumorista yhtään mitään? Tosikko!

Edt.

EdT, eller Edt det är samma som Eau de Toilet, kanske några men använder det också! Voi, voi, voi tätä herkkyyttä. Avautui, että joidenkin on ihan hyvä vaan mennä sen amiskaverin corollalla abc:lle kahville.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olet ukkometso kyllä uskomaton kaveri! No kannattaja joukkuetta kun katsoo, niin yllätyinkö? Jos nuo on Sinun argumentit, niin kannattaisiko suunnata katse saunaan ja ottaa kunnon löylyt?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös