Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 767 039
  • 34 067
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Avautui juuri, että olen tällä hetkellä kaupungissa josta moni intin käynyt on kotoisin. Kylän nimihän on Tarragona ja täältä ne "ohi on"-tarroja liimailevat täytyy olla kotoisin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pertti Kurikan Nimipäivät on suunnilleen aidoin livebändi, minkä olen nähnyt. Loistava!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on? Ihmisen tärkeisiin toimintoihin tarvitaan verta, jota on samankokoisissa ihmisissä suunnilleen saman verran. Anatomisista syistä johtuen sitä riittää meillä bemarikuskeilla enemmän yläpään toimintoihin, kun alapäähän ei valu jopon keuliessa kerralla litratolkulla niin että taju on lähteä, niinkuin joillakuilla etelämmäisillä roduilla tutkimuksen mukaan näyttäisi käyvän.
Se on kyllä totta että isomulkkuiset on tyhmimpiä. Se kyrvän koko verottaa aivojen poimuista osan, ilmeisesti. Automerkkien yhteyttä asiaan en tiedä.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Avautui tänään, että Suosählyn SM -kisat eivät olekaan mitkään ihan sunnuntailäiskijäiset. Hampaat irvessä ja veren maku suussa siellä painettiin suurimmassa osassa peleistä, jos vaan liikkeelle pääsi. Jopa tunteetkin välillä kuumenivat.

Itse en ollut pelaamassa, enkä varmaan tule koskaan pelaamaankaan, mutta vierestä seurattuna oli kyllä varsin hullua touhua.

Ihmetyttää kuinka tosissaan ihmiset pystyvät ottamaan lajin, jossa jatkuvasti kahlataan lantiota myöten turpeessa, ja vauhtiakin on parhaimmillaan/pahimmillaan jopa vähemmän kun nykypäivän Kovalaisen Heikillä. Nähtävästi monet voi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vanhoja ketjuja lukiessa avautui, että 1936 on jupster,....

Hyvä tietää. jupsterin kanssa tuli käytyä mielenkiintoisia keskusteluja maahanmuuttopolitiikasta ja opin paljon häneltä vaikka en samalla puolella ollutkaan. Arvostettava kirjoittelija, joka hallitsee tarvittaessa sopivan piikittelyn taidon.

vlad.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Minulle avautui, että Jatkoajan (mielestään) kovin sanaseppo ja panomies, selittelee toimiaan DK:ssa ja on vahvasti sitä mieltä että kaikki ovat häntä vastaan. Epävarmuus -> käytöksen korostaminen...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minulle avautui, että Jatkoajan (mielestään) kovin sanaseppo ja panomies, selittelee toimiaan DK:ssa ja on vahvasti sitä mieltä että kaikki ovat häntä vastaan. Epävarmuus -> käytöksen korostaminen...

Jäljelle jää kysymys, ketä heistä mahdat tarkoittaa? Niitä on siellä useampiakin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Twin Peaksin aikoihin varsin kuuma pakkaus, Lara Flynn Boyle, on tätä nykyä järkyttävä muovinaama epäonnistuneine turpaleikkauksineen. Esiintyi äskettäin 'Kovan lain' jaksossa ja hyi saatana sentään. Taisi ehtiä jossain välissä painiskella myös anoreksian kanssa.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Avautui, että South Parkista tuttu City(Shitty) Wok on oikeasti olemassa: City Wok. Tonne täytyy kyllä pirauttaa joku päivä ihan vaan mielenkiinnosta miten sieltä vastataan ja tiedustella jos sieltä saisi shitty chickeniä tms kotiinkuljetuksella Suomeen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
En tiedä liittyykö tuohon obin tapaukseen, mutta itselleni lopulta avautui, tai paremminkin varmistui, erään "kansansuosikin" herkkähipiäisyys. Syvä Uuh...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui sellainen asia, että konkurssiin menneen jalkapalloseuran Tampere Unitedin toimitusjohtajana ollut Deniz Bavautdin on lähtöisin Raumalta ja pelannut 70-luvun alussa Lukossa SM-sarjaa.
 
Viimeksi muokattu:

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Avautui, että Wildin logossa on maiseman lisäksi petoeläin. Eihän siihen onneksi mennytkään kuin 11 vuotta.
Mjötah... mulle sitten avautu että siinä on petoeläimen lisäksi maisema. Piti ihan näppäillä ''minnesota wild'' Google kuvahakuun ja tarkistaa. Aina sitä oppii uutta.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Avautui, että Wildin logossa on maiseman lisäksi petoeläin. Eihän siihen onneksi mennytkään kuin 11 vuotta.

Sama täällä. Eilen viestiäsi lukiessani meinasin jo kirjoittaa, että missäs helvetissä näet siinä logossa petoeläimen. Täytyi tuokin googlen kuvahausta tarkastaa.
 

Ameno

Jäsen
Mjötah... mulle sitten avautu että siinä on petoeläimen lisäksi maisema. Piti ihan näppäillä ''minnesota wild'' Google kuvahakuun ja tarkistaa. Aina sitä oppii uutta.

Tähän sama. Itsekin kävin Google-kuvahaussa tarkistamassa, niin joo näyttää siinä maisemakin olevan. Näin jälkeenpäin kun ajattelee, niin olihan tuo väritys vähän outo pelkästään petoeläimelle.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että Wildin logossa on maiseman lisäksi petoeläin. Eihän siihen onneksi mennytkään kuin 11 vuotta.

Itsehän olen tuota logoa jo pari minuuttia tiiraillut, enkä ole kyseistä petoa vielä löytänyt. Ko. asian avautumista odotellessa.

Sivuprofiili, vasemman alakulman valkoinen kiekura on suu.

Tähti on silmä ja kuu on korva, jne.

Tässä on pakko olla menossa joku väsynyt hassuttelu. Millään muulla tämä ei ole selitettävissä.

Minulle avautui, että Tampereen Ilveksen logossa on keltaisen värin lisäksi petoeläin.
 

Nick Neim

Jäsen
Ylläolevaan keskusteluun viitaten, itellekin toi Minnesota aukesi vasta vähän aikaa sitten. Muistaakseni viestitinkin siitä.

Mutta aiheeseen liittyen, hirveän harva ainakaan omasta kaveripiiristäni tajuaa esim. Detroitin logoa, että se pyöreä osa on autonrengas. Tai Devilsin logossa olevan kirjaimet n ja j, jotkut jopa väittävät siinä olevan d:n. Kyllähän sekin sieltä löytyy jos vähän käyttää mielikuvitusta. Samoin miellän Flyersin logosta löytyvän p-kirjaimen, vaikka moni kaveri väittää ettei sitä siinä ole.

E: Ja jotkut luulevat Canadiensin logossa olevan h-kirjaimen tarkoittavan Habsia, vaikka asia ei todellakaan näin ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös