Ajattelin ensin että siehän koiranleuka olet, kun noista Adolf- ja Stalin-paidoista just juteltiin ja sie nokitat Ville Niemisellä, mutta sitten vasta tajusin että lätkäjoukkueiden paidoistahan tuossa oli puhe aiemmin. Eli tämä nyt avautui että voisi viestejä vilkuilla vähän enemmänkin.Tässä esimerkki Ville Niemisen ja Andrew Raycroftin paidoista (vm. 2004-2005), joissa on vain "iso sininen kilpi" valkoisella pohjalla:
Juurikin siitä, että joukkue sekä kaupunki kirjoitetaan C:llä, eikä G:llä :)
Avautui, että asiantuntijoiden mukaan Prince olisi helvetin hyvä kitaristi.
Olen antanut itselleni kerrottavan, että kyseinen artisti olisi jollain levyllänsä hoidellut kaikki instrumentit.
Kyseenalaistin hieman, kun olen kuvan hepusta nähnyt, mutta ehkä palanen totta..
Wikipedia kirjoitti:Vuonna 1978 Prince solmi levytyssopimuksen Warner Brosin kanssa. Prince lähetti demonsa useille levy-yhtiöille ja kaikki olivat kiinnostuneita, mutta vain Warner suostui siihen, että yhtiölle tuntematon mies tuottaa levynsä itse ja soittaa levyllä kaikki instrumentit. Tarina kertoo, että haastatellessaan Princeä ensimmäisen demon tiimoilta Warnerin pomot eivät meinanneet uskoa, että Prince on tehnyt sen kokonaan itse. He kehuivat aluksi Princeä laulajana ja halusivat tietää, ketkä muusikot soittavat demolla. Vastaus kuului: "Prince". Haastettelijat toistivat kysymyksensä, kun eivät tajunneet, ettei demolla ole muuta bändiä Princen lisäksi. Lopulta Prince sai levy-yhtiön käsittämään, että hän soittaa demolla itse kaiken. Tämän jälkeen Warner halusi saman tien tehdä sopimuksen.
Avautui, että asiantuntijoiden mukaan Prince olisi helvetin hyvä kitaristi.
Ja jos Charlie Murphylta kysytään, niin Prince on myös helvetin kova jätkä pelaamaan palloa.
Ja jos Charlie Murphylta kysytään, niin Prince on myös helvetin kova jätkä pelaamaan palloa.
Tuohan nyt on aina ollut ihan näkyvissä, mutta hyvä että hiffasit edes nyt. Useimmat ei tajua sitä koskaan.Vähitellen on avautunut se asia, että Suomessa on paljon ihmisiä, jotka voivat todella huonosti ja nyt puhutaan nimenomaan henkisestä pahoinvoinnista. Sellaisiakin ihmisiä, joilla elämän perusedellytykset ovat ulkopuolisen silmin kunnossa, niin sisältä on paljastunut varsin synkkiä tarinoita.
Minun mielestäni tuon biiisin funktio ei muutu tippaakaan, oli se sitten kummin päin tahansa.Biisi tekee enemmän järkeä, kun tuon hokasin.
Siinä yhdessä Lapinlahden Lintujen biisissä ei taidetakaan laulaa näin:
Kun tuoli kaatuu, alta löytyy ihminen lattialta
vaan näin:
Kun tuoli kaatuu alta, löytyy ihminen lattialta