Vaakunanaama
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Maastaveto pyramidisarjana murtaa ihmismielen.
Paskan marjat. Hyvältä se tuntuu!
Maastaveto pyramidisarjana murtaa ihmismielen.
Tänään paikallisessa marketissa käydessäni päätin ostaa 8-päkin olutta sen perinteisen laatikon sijaan sillä ajatuksella, että paljousalennukset ovat menneen talven lumia. No kassalla, ostokset maksettuani huomaan maksaneeni 8-päkistä n. 11€. Yksittäisen tölkin hinta oli kaljahyllyllä ilmoitettu 0,82€. Tästä valittamaan ensin kassapojalle, sen jälkeen infoon. Infossa tyttö ei osaa auttaa,soittaa jollekin olutpuolen tyypille, hän ei voi auttaa. Saan henkilön puh. numeron, joka on huomenna tavoitettavissa.
Kotiin päästyäni googlaamaan kyseistä asiaa netistä.
Lopputulos: Kauppa saa myydä 8-päkkiään korkeammalla hintaa, kuin mitä 8 irtotölkkiä maksaa.
Minun olisi siis pitänyt kassalla repiä 8-päkkini palasiksi, saadakseni sen n. 6,5€:lla
...Pelkästään tuosta lakimuutoksesta tämä pakkausten repiminen ei johdu, vaan pääsyynä on ihmisten tyhmyys...
Niin eikö se laki nykyään mene niin että alkoholijuomissa ei saa olla mitään paljousalennuksia?
Avautui, että maailma tosiaan loppuu 2012. Kaikki merkit on annettu:
-Suomen Euroviisuvoitto
-Suomen maailmanmestaruus
-HIFK:n mestaruus
Ja nyt viimeisimpänä:
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Vedonlyönti
Linkki vie koirapojan viestiin Vedonlyönti-ketjussa.
Noh, noh, kyllä siellä nyt vitsaillaan. Pitää olla tarkkana etten pelaa noita kaikkia, sitten alkaisi loppu olemaan lähellä, harmittaisi ainakin. Unohdit Janne Holménin ja Jukka Keskisalon juoksumenestyksen, niistä on yhtä pitkästi aikaa kuin minun edellisestä asiallisesta vetovoitosta.
...
Ja minä ainakin ostan olueni nykyään lähes aina 0,33 litran Sandels-tölkeissä. Jollei ole yksittäisiä tölkkejä tarjolla, niin sitten avaan laatikon...
Avautui, että kakskymppinen neuvoo ja "tietää" millainen kolmekymppisen elämä pitäisi olla.
Tästä lähtien pitää varmaan jokaisen viestin perään laittaa "tämä on tutzban mielipide, eikä välttämättä edusta kaikkien ihmisten näkemyksiä". Luulin vain, että tuo olisi kaikille entuudestaan selvää, mutta väärässä olin.
Avautui, että kakskymppinen neuvoo ja "tietää" millainen kolmekymppisen elämä pitäisi olla. t. Yli nelikymppinen ja elän välillä kuin teini.
En nyt välttämättä viittaa tällä kehenkään tiettyyn henkilöön, mutta mielestäni tällainen "paheksuva nuori" -ilmiö on kovin huvittava ilmiö.
No niin vanhukset, keskustelupalstalla olla nimettömiä ja iättömiä. Sitä paitsi te olette vanhoja kalkkiksia, joiden kannattaa kuunnella nuorempien neuvoja herkällä korvalla.
Avautui, että kirjoittamasi ensimmäinen lause kumoaa tuon toisen lauseen.