Noosebleed 68686
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, NY Rangers
Vanhoja ketjuja lukiessa avautui, että 1936 on jupster, ja Axbor Nocturne on Hifk since 1993. Kaikkea sitä.
Vanhoja ketjuja lukiessa avautui, että 1936 on jupster,....
Minulle avautui, että Jatkoajan (mielestään) kovin sanaseppo ja panomies, selittelee toimiaan DK:ssa ja on vahvasti sitä mieltä että kaikki ovat häntä vastaan. Epävarmuus -> käytöksen korostaminen...
Mjötah... mulle sitten avautu että siinä on petoeläimen lisäksi maisema. Piti ihan näppäillä ''minnesota wild'' Google kuvahakuun ja tarkistaa. Aina sitä oppii uutta.Avautui, että Wildin logossa on maiseman lisäksi petoeläin. Eihän siihen onneksi mennytkään kuin 11 vuotta.
Avautui, että Wildin logossa on maiseman lisäksi petoeläin. Eihän siihen onneksi mennytkään kuin 11 vuotta.
Mjötah... mulle sitten avautu että siinä on petoeläimen lisäksi maisema. Piti ihan näppäillä ''minnesota wild'' Google kuvahakuun ja tarkistaa. Aina sitä oppii uutta.
Itsehän olen tuota logoa jo pari minuuttia tiiraillut, enkä ole kyseistä petoa vielä löytänyt. Ko. asian avautumista odotellessa.
Sivuprofiili, vasemman alakulman valkoinen kiekura on suu.
Avautui, että Wildin logossa on maiseman lisäksi petoeläin. Eihän siihen onneksi mennytkään kuin 11 vuotta.
Itsehän olen tuota logoa jo pari minuuttia tiiraillut, enkä ole kyseistä petoa vielä löytänyt. Ko. asian avautumista odotellessa.
Sivuprofiili, vasemman alakulman valkoinen kiekura on suu.
Tähti on silmä ja kuu on korva, jne.
Jos Flyersin logossa ei näe p-kirjainta, on näetyn ymmärtäminen hieman heikkoa. Kahtokeehan!Samoin miellän Flyersin logosta löytyvän p-kirjaimen, vaikka moni kaveri väittää ettei sitä siinä ole.
Onko muka joku karhulaji väritykseltään punavihreäkeltainen?