Mutta aiheeseen liittyen, hirveän harva ainakaan omasta kaveripiiristäni tajuaa esim. Detroitin logoa, että se pyöreä osa on autonrengas. Tai Devilsin logossa olevan kirjaimet n ja j, jotkut jopa väittävät siinä olevan d:n. Kyllähän sekin sieltä löytyy jos vähän käyttää mielikuvitusta. Samoin miellän Flyersin logosta löytyvän p-kirjaimen, vaikka moni kaveri väittää ettei sitä siinä ole.
Ovatko samat kaverisi jo löytäneet Porin Ässien logosta pataässän ja Helsingin Jokereiden logosta silmää iskevän jokerihahmon?
Täytyy silti myöntää myös oma sokeuteni, en ollut minäkään tuota Wildin logossa olevaa maisemaa ennen eilistä huomannut. Tuo sapelihammastiikerin pään sivuprofiili on siinä kyllä minulle aina näkynyt. Karhua en siitä saa tekemälläkään.
Hip hei, nyt minäkin hahmotin kyseisen otuksen. Aluksi koitin etsiä karhua, kun siitä joku aiemmin mainitsi, mutta enemmänhän tuo näyttää HIFK:n kaltaiselta kissapedolta.Tuo sapelihammastiikerin pään sivuprofiili on siinä kyllä minulle aina näkynyt.
Täytyy silti myöntää myös oma sokeuteni, en ollut minäkään tuota Wildin logossa olevaa maisemaa ennen eilistä huomannut. Tuo sapelihammastiikerin pään sivuprofiili on siinä kyllä minulle aina näkynyt. Karhua en siitä saa tekemälläkään.
Näin just. Kaikki tietävät että sapelihammastiikerit asuvat Tenneseessä, eikä missään Minnesotassa. Naurattava ajatuskin että niitä Minnesotassa olisi!Mitäpä luulet, että onko Minnesotan osavaltiossa enemmän karhuja vai sapelihammastiikereitä?
Ovatko samat kaverisi jo löytäneet Porin Ässien logosta pataässän ja Helsingin Jokereiden logosta silmää iskevän jokerihahmon?
Näin just. Kaikki tietävät että sapelihammastiikerit asuvat Tenneseessä, eikä missään Minnesotassa. Naurattava ajatuskin että niitä Minnesotassa olisi!
jaa, Mietsuslav olikin saman asian huomioinut. Ja Pingviinit asuvat Pittsburghissa.
Juurikin siitä, että joukkue sekä kaupunki kirjoitetaan C:llä, eikä G:llä :)Minulle avautui, että Galgary Flamesin logossa on liekehtivä C. Mistä se C tulee, ei harmainta aavistusta.
Eivät ole, mutta he löysivät Rauman Lukon joukkueen logosta ketun. Ja poikaparat järkyttyivät.
Pittsburghin ja Nashvillen logot yhdistyvät jengin nimeen (tässä ketjussa avautuneet asiat huomioiden tätäkään asiaa ei voi pitää liian itsestäänselvyytenä).
Vaan lieneekö kukaan pistänyt merkille että Rauman Lukon logosta EI löydy lukkoa missään muodossa?
Eli ns. munalukko?Saattaahan sillä ketulla olla siveysvyö lukossa, kun ei ole paljoa kliimaksia näkynyt.
No ainakin yksi Satan pelaa, eli Devils nimenä on oikeutettu. Mapon linkittämän otuksen lisäksi; tiesin tuon mutta olin unohtanut, en siis muistanut tietäväni.Onko olemassa jääkiekkoilevia pingviinejä? Onko olemassa musta-vihreitä haita jotka käyttävät ravinnokseen jääkiekkomailoja? Onko olemassa surrealistisia jääkiekkoilevia kojootteja?
Juurikin siitä, että joukkue sekä kaupunki kirjoitetaan C:llä, eikä G:llä :)
Jep. Kaverilla on t-paita jossa on Stalinin kuva ja teksti jossa jotain tyyliin "Bad Day, I'm Sorry" tms. Jos tekstin pitäisi mutta kuvaksi vaihtaisi Aatun niin voisi häkki heilua, vaikka historiansa tutkineet osannevat verrata herrojen hirmutekoja. Ei Isä Aurinkoinen ainakaan kovin kauaksi jää, oli mittari mikä vain.Samalla myös vanhempi avautuminen, eli on ihan ok kantaa kassia jossa on Maon kuva, mutta jos käyttää jos käyttää Hitlerin kuvaa ei-huumoritarkoituksessa, niin se taitaa olla jopa poliisijuttu.