Sehän on vähän semmoinen Amerikan Kouvola.Ja kyllä, Ohion osavaltio on nykyään meemi.
Sehän on vähän semmoinen Amerikan Kouvola.Ja kyllä, Ohion osavaltio on nykyään meemi.
Jos mä olisin esim. opettaja niin pyrkisin pitämään itseni kärryillä kaikista tämmösistä ja käyttäisin niitä jatkuvasti tunneilla. Pitäis oppilaiden nopeasti lopettaa käyttö ku legit cringe unc opettaja sanoo skibidi vähintään kerran viidessä minuutissa.Oot kyl unc hemo myöhässä näistä nykytermeistä kuten skibidi, rizz, ohio, mogging, looksmaxxing...
Instagramissa tuli pari päivää sitten tällainen postaus vastaan. :)Jos mä olisin esim. opettaja niin pyrkisin pitämään itseni kärryillä kaikista tämmösistä ja käyttäisin niitä jatkuvasti tunneilla. Pitäis oppilaiden nopeasti lopettaa käyttö ku legit cringe unc opettaja sanoo skibidi vähintään kerran viidessä minuutissa.
Saattaisi olla yhtä noloa kuin isän tai äidin pyrkimykset käyttää samoja ilmauksia kuin lapsensa.Jos mä olisin esim. opettaja niin pyrkisin pitämään itseni kärryillä kaikista tämmösistä ja käyttäisin niitä jatkuvasti tunneilla. Pitäis oppilaiden nopeasti lopettaa käyttö ku legit cringe unc opettaja sanoo skibidi vähintään kerran viidessä minuutissa.
Sulla on vaan L rizz bro, -1000 auraen taida saada maailman kuumimpia naisia uskomaan ja käyttäytymään sen mukaan, että olen heidän unelmiensa täyttymys ja kaikkien seksuaalisten fantasioiden kohde, vaikka sellaiseksi itse identifioituisin.
Ja mitä tähän kaikkeen sanoo Chris Therien?Kuuntelis tätä kun Therion melkein sama asia kuin therian eikä noi osaa lukea jos maukuu vaa tunnilla.
Jonnet ei muista kun LOL-sana oli kuuminta hottia.Oot kyl unc hemo myöhässä näistä nykytermeistä kuten skibidi, rizz, ohio, mogging, looksmaxxing...
Ysiluokkalainen tyttäreni käski minua hiljenemään melko pikaisesti muutaman skibidin jälkeen. Mutta eipä ole muidenkaan lasteni suusta tuon jälkeen kuulunut skibidiä tässä taloudessa.Saattaisi olla yhtä noloa kuin isän tai äidin pyrkimykset käyttää samoja ilmauksia kuin lapsensa.
Ysiluokkalainen tyttäreni käski minua hiljenemään melko pikaisesti muutaman skibidin jälkeen. Mutta eipä ole muidenkaan lasteni suusta tuon jälkeen kuulunut skibidiä tässä taloudessa.
Jonnet ei muista kun sanottiin asiat suoraan ja cool oli pelkästään siistiä kun joku tunki karkkipussillisen karkkia kerralla suuhun.Jonnet ei muista kun LOL-sana oli kuuminta hottia.
Onneksi kotoa löytyi tämän koodin osaajia. Olis jäänyt muuten ymmärtämättä. :DSheeeesh fr fr no cap oot kyl legit ykä.
Jonnet ei muista että jonnet ei muista.Jonnet ei muista kun LOL-sana oli kuuminta hottia.
Tuota on kyllä jännä muistella, kun lol ja lmao/lmfao olivat kuuminta hottia.Jonnet ei muista kun LOL-sana oli kuuminta hottia.
Joo, nyt jos aikuinen mies sanoisi jossain LOL, sen jälkeen häntä ei voisi ottaa enää vakavasti.Tuota on kyllä jännä muistella, kun lol ja lmao/lmfao olivat kuuminta hottia.
Täähän on hyvä taktiikka. Jos ei halua että joku ottaa vakavasti mitä sanon, niin aloitan keskustelun sanomalla lol.Joo, nyt jos aikuinen mies sanoisi jossain LOL, sen jälkeen häntä ei voisi ottaa enää vakavasti.
No LOL, arvasin että vastaat jotenkuten näin.Täähän on hyvä taktiikka. Jos ei halua että joku ottaa vakavasti mitä sanon, niin aloitan keskustelun sanomalla lol.
OMG! Täytyykin lopettaa lollottelu.Joo, nyt jos aikuinen mies sanoisi jossain LOL, sen jälkeen häntä ei voisi ottaa enää vakavasti.
Ysiluokkalainen tyttäreni käski minua hiljenemään melko pikaisesti muutaman skibidin jälkeen. Mutta eipä ole muidenkaan lasteni suusta tuon jälkeen kuulunut skibidiä tässä taloudessa.
Mun nuori työkaveri kysyi multa mitä xD tarkoittaa.Tuota on kyllä jännä muistella, kun lol ja lmao/lmfao olivat kuuminta hottia.