Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 845 620
  • 34 448

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ysiluokkalainen tyttäreni käski minua hiljenemään melko pikaisesti muutaman skibidin jälkeen. Mutta eipä ole muidenkaan lasteni suusta tuon jälkeen kuulunut skibidiä tässä taloudessa.

Oon instassa nähnyt sellaisen videopätkän jossa kahden teini-ikäisen tytön faija ajaa McDonaldsin (tai vastaavan) autokaistalle ja käyttää tilatessaan noita epämääräisiä sanoja. Samalla ne teinityttäret takapenkillä häpeävät silmät päästään ja yrittävät jopa päästä pakoon autosta.

Aion itse tehdä noin 10 vuoden päästä saman jos omat tyttäret (nyt 2- ja 6-vuotiaat) alkavat viljelemään tuolloin trendinä olevia epämääräisiä sanoja.

Täytyy myöntää etten tiedä yhtään mitä skibidit tai ohiot tarkoittaa. Vietin yli 20 vuotta sitten vuoden vaihtarina Ohiossa, mutta ei siltikään auta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai Lidlin sovelluksella saa tässä kuussa joka päivä jonkun tuotteen paistopisteeltä.

Pizzapalan otin eilisellä kupongilla ja samalla ostin vesipullon ja kaks banaania ja huomiselle kuponki.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tuota on kyllä jännä muistella, kun lol ja lmao/lmfao olivat kuuminta hottia.
Mun nuori työkaveri kysyi multa mitä xD tarkoittaa.

En kyllä silti lakkaa käyttämästä. Paljon kivemman näkönen ku ne uudet liikkuvat hymiöt.

Itkunauruhymiökin on kuulemma vanhaa. Pitäiskö alkaa käyttää T_T
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Aika hellyyttävää, kun palstan kovikset käyvät kukin vuorollaan heittämässä Ultra Brata alentavaa rapalaa ko. ketjuun... sitten lippis takaraivolle, kalja auki ja heiluttamaan lihasta tehtyjä karvanoppia Battle Beastin tahtiin. Kommarit!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kokkikartano, se pieni keravalainen ruokatehdas, kuuluu Snellmanin konserniin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matti Hagman onkin haudattu Hietsuun. Miten mä kuvittelin että Espooseen. Varmaan niistä lehtiartikkeleista, missä luki että hautajaiset oli Espoon Tuomiokirkossa. Oon jo pari vuotta suunnitellut tekeväni joskus retken sinne ja miettinyt että viitsinkö kävellä AB-alueen rajalta kolmisen kilometriä suuntaansa. Mutta Hietsu siis. Ja kyllähän sinne Espoon Tuomiokirkkoon nyt muutenkin voisi tehdä retken.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Täydessä Onnibussissa matkalla Turun kautta moikkaa äitiä Satakuntaan. Yleensä aina otan lipun tästä yläkerrasta edestä - vähän enempi jalkatilaa + voi katella maisemia.

Pitääpä muistaa, ettei jatkossa tähän kellonaikaan. Nyt on aurinko homottanut 1,5 tuntia ihan kunnolla, ja on suorastaan tuskallisen kuuma. Ilmastoinnista ei tietoakaan. Huhhuh. Shortsit joo, mutta musta T-paita. Sellainen lääkitys päällä, että hikeä pukkaa muutenkin, moro.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Söin tuossa muutaman kuukauden jotain marketin nivel nappia, ja nytten kun muutaman viikon ollut ilman niin kovin raskailta tuntuu taas rappuset ja kyykkimiset. Kaiketi tuosta oli tosiaan apua joten huomenna mentävä samaan kauppaan katsomaan löytyiskö tutun näköistä tuotetta hyllystä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
On muuten piinallisia nuo nivelkivut ja -jäykkyydet. Kuuluu mun perussairauteni akuuttivaiheen oireisiin, ja tuskallistaa oloa kovin. Tsemiä @Introexpertti
Pakkohan se on näitten kinttujen kanssa vaan pärjätä, mutta selkeesti haluan uskoa että tuo ravinne auttaa jäykkyyteen. Varmastikkin on sairaudet erikseen, mutta huonot polvet perineellekkin varsinkin levossa paineet välillä aika vittumaisia. Kyllähän noilla päivän töissä pomppii istahtemattakin, mutta levossahan sen sitten vasta huomaa...
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei kai kukaan enää mitään Primee juo, dorka.
Prismassa näyttää olevan ihan alekorin tavaraa nykyään niin siitä tällainen trendeistä pihalla oleva tietää, että ei ole kovin haluttua enää.
Tähän asiaan sain eilen vahvistuksen. Satuin sivusta kuulemaan kun viisi nuorta keskusteli mitä juomaa käyvät ostamassa. Yksi ehdotti Citymarkettia koska siellä on halpaa Primee. Vastaus muilta oli, että kuka vitun urpo juo nykyisin enää Primee. Eli käytännössä se on pullo joka määrää ei sen sisältö. Oli siellä sisällä sitten vaikka pahanmakuista norsun kusta niin silti sitä juodaan, jos vain pullon etiketti on sillä hetkellä se mitä pitää juoda.

Souti Park teki aikoinaan jakson juuri tästä Primen juomisen hienoudesta. Tosin siinä se oli Cred.


 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sama tuntuu koskevan näitä IPA hipstereitä, pakko juoda vaikka kuinka paskalta maistuisi.
Musta nyt ei saa hipsteriä millään mielikuvituksella. Juon IPAa kun ne on vaan niin hyviä. Mulla on sen sijaan käsitys, että hipsterit juovat nykyään soureja. Ne on pahoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös