"Mikä tää on tää Metallica, ku tää on ihan saman näköinen ku nää kaks muuta? Oot sä ostanut vahingossa saman levyn? Ku tähän mahtuis just se mitä äidiltä saatiin se taulu."Levykokoelma on naisen kanssa eläessä ainoa sisustuselementti mihin miehellä on mitään sananvaltaa. "Tuohon seinälle ei valitettavasti mahdu se live, love, laugh-taulu kun siinä on minun levyhylly."
Mulle se avautui jo aamulla varhain. Tajusin, että viikonlopusta tulee erittäin pitkä. Sen kunniaksi repäisin vauvan kanssa 26 kilometriä jalkaisin (no se pieni laiskamato vain olla möllötti kärryssä) ja palkitsin itseni kahdella (2!) oluella. Kieltäydyin lähtemästä puolison jonkun tutun levyjulkkarikeikalle paikalliseen, joten joutui menemään yksin. Eli säästin tässä selviä konkreettisia euroja, kun hain juhlajuomat paikallisesta koomarketista. Oli kivat puolitoista tuntia ihan bai maiself. Ai ettien että. Seuraava viikko pitääkin mennä ihan vesilinjalla, ettei läiky yli tämä työttömän loisen elämä.AUTS!!
Mulle "avautui" että on jo perjantai.
Mulle se avautui jo aamulla varhain. Tajusin, että viikonlopusta tulee erittäin pitkä. Sen kunniaksi repäisin vauvan kanssa 26 kilometriä jalkaisin (no se pieni laiskamato vain olla möllötti kärryssä) ja palkitsin itseni kahdella (2!) oluella. Kieltäydyin lähtemästä puolison jonkun tutun levyjulkkarikeikalle paikalliseen, joten joutui menemään yksin. Eli säästin tässä selviä konkreettisia euroja, kun hain juhlajuomat paikallisesta koomarketista. Oli kivat puolitoista tuntia ihan bai maiself. Ai ettien että. Seuraava viikko pitääkin mennä ihan vesilinjalla, ettei läiky yli tämä työttömän loisen elämä.
Tuossa kontekstissa lihavoimani lause ei ehkä ole ihan loppuun asti harkittu - ainakin se voi luoda lukijoissa mielikuvia, jotka tuskin olivat tarkoituksena.Reunasen homokohusta tuli mieleeni, kun 2009 Haminassa pomputin toista taistelijaa pikkuisen polvellani televisiotilassa ja sissien kouluttaja näki sen toimistoonsa. Hän huusi kahdesti "nyt loppuu se homostelu!"
Tuostahan olisi voinut yrittää lypsää vaikka mitä jo silloin.
Aikamoinen lenkki. Minulle pitkä lenkki on jo 7 kilometriä. Edes intissä en kävellyt kuin kerran jotain 15 km. Sen jälkeen, kun aloin käyttää askelmittaria, on paras päivälukema ollut 18000 askelta.Mulle se avautui jo aamulla varhain. Tajusin, että viikonlopusta tulee erittäin pitkä. Sen kunniaksi repäisin vauvan kanssa 26 kilometriä jalkaisin
Kyllä mä sinuna edes vähän häpeäisin. Jos ei nyt tuosta syystä, niin ainakin jostain. Myötähäpeäkin käy.Mä vedin vain 15,7 kilsaa eikä ollut edes kärryä mukana. Tunnen itseni. Laiskaksi. Illalla "avautui", että jalka on taas aika paskana, mutta sehän vain kuuluu asiaa, siihen, että mikään ei onnistu. Se ei siis avautunut, vaan "avautui".
Pisin rupeama tämän kanssa on 39,3 km yhteen päivään. Seuraavana päivänä meni enää 28,9 km. Tuon viikonlopun jälkeen olikin sitten molemmat polvet siinä kunnossa, ettei tarvinnut portaita kulkea etuperin alaspäin eikä ylipäänsä kävellä juuri 2km/h lujempaa. Paljasjalkakengät ja asfaltti eivät olleet kylmiltään paras kombinaatio.Aikamoinen lenkki. Minulle pitkä lenkki on jo 7 kilometriä. Edes intissä en kävellyt kuin kerran jotain 15 km. Sen jälkeen, kun aloin käyttää askelmittaria, on paras päivälukema ollut 18000 askelta.
Kyllä mä sinuna edes vähän häpeäisin. Jos ei nyt tuosta syystä, niin ainakin jostain. Myötähäpeäkin käy.
Tässä ollu vähän nilkkavammaa eikä ole voinut harrastaa suosikkiliikuntaa juoksua ja nyt rupes kyrsimään liikkumattomuus kovin. Aattelin sitten että kai sitä pitää jostain nurkasta kaivaa vanha kunnon kuntopyörä esiin ja ottaa sillä hiet. Sitten tuli toinen ajatus, että mitä jos ottaisi oikean pyörän ja menisi ulos ajamaan!
Mun mielestä hieno idea! Tästä vois saada vaikka TikTok-trendin, sellasen jutun että ihmiset istuis pyörän päällä polkemassa niinku ennenkin kuntosaleilla.... mutta ulkona, vaikka metsätiellä! Vois haistaa ja kuulla luonnon ja kaikkee sellasta. TikTok, täältä tullaan!
Ainakin kirjastoissa on sellaisia vaihtokärryjä/-hyllyjä, joihin voi viedä lukemansa kirjan ja saa myös ottaa siellä olevia kirjoja vapaasti. Tiedä sitten, kuinka uusia kirjoja siellä yleensä on.Erittäinen loistava idea! Olen itse miettinyt lukuharrastuksen aloittamista, mutta uudet kirjat näyttää olevan tosi kalliita. Mitä jos olis paikka, johon vois viedä kirjan kun on lukenut sen ja sitten sais ottaa uuden tilalle? Ei tarvis aina ostaa kun tulee joku mielenkiintoinen kirja. Olisko tässä ideaa vai onko kuolleena syntynyt ajatus?
Ei kai nyt sentään.Meillähän on sellainen paikka kuin kirjasto.Ei maksa mitään.
Olisko tässä ideaa vai onko kuolleena syntynyt ajatus?
Ilmeisesti melko elävänä syntynyt ajatus ja pitkään on jaksanutkin elon tiellä porskuttaa, kun nopealla googlauksella näyttää Aristoteles kehitelleen tämänlaisen systeemin jo muinaisessa Kreikassa joskus 2300 vuotta sitten.
Yllätti minut ainakin täysin.
- Liukuvoide
- Vibraattori
- Masturbaattori miehille
- Kissanhiekka
- Tuplamasturbaattori
Moottori On Takana, onko sillä kuplavolkkari?Naapurustossani vaikuttavan miehen auton venäläiset kilvet ovat vaihtuneet kotimaisiin. Haluan ajatella että kyseessä on yleinen käytäntö näistä maahamme oleskelemaan tulleista, sillä kilvissä luki: MOT-XXX.
Saija Hakola-Tikanoja (os. Hakola) on jo 62 -vuotias. Olin veikannut häntä reilusti yli 50 -vuotiaaksi, koska onhan siitä aikaa, kun hän Speden Speleihin ilmaantui, mutta silti tuo tieto pääsi minut yllättämään. Hienoa, että hänellä pyyhkii elämässään hyvin.