Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 706 119
  • 33 909

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mintunmakuinen Pepsi Max on helvetin pahaa. Tämä asia avautui minulle muutama minuutti sitten, mutta onneksi pullo on vain puoli litraa, joten pian tämä kärsimys on ohi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mintunmakuinen Pepsi Max on helvetin pahaa.
Jätin tuon maistamisen suosiolla väliin. Minusta minttu ei sovi kuin yskänkarkkiin (ja viinaan). Minttujäätelöt, minttusuklaat ja minttuiset juomat eivät ole minun juttuni.
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Jätin tuon maistamisen suosiolla väliin. Minusta minttu ei sovi kuin yskänkarkkiin (ja viinaan). Minttujäätelöt, minttusuklaat ja minttuiset juomat eivät ole minun juttuni.
Aika paljon on tarjolla uusia maku yhdistelmiä. Juomissa, suklaissa, jäätelöissä ym.
Osa sanoo mulle jo ennakkoon, että ei kiitos. Toki jos tarjotaan, niin maistaminen on ok.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Talvitakkeja roikkuu vielä naulakossa siinä missä talvikenkiä lojuu allansa, vaikka jo useampi viikko menny shortseilla ja sandaaleilla.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mintunmakuinen Pepsi Max on helvetin pahaa. Tämä asia avautui minulle muutama minuutti sitten, mutta onneksi pullo on vain puoli litraa, joten pian tämä kärsimys on ohi.
Hyvä tietää. Luotan palstan asiantuntemukseen.Maistamatta on ja maistamatta pysyy myös Pepsi Max cappucino.
P.S. Mangonmakuinen on toistaiseksi suosikkini.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hyvä tietää. Luotan palstan asiantuntemukseen.Maistamatta on ja maistamatta pysyy myös Pepsi Max cappucino.
P.S. Mangonmakuinen on toistaiseksi suosikkini.
Mango ja Cherry ovat näistä maku-Pepseistä omat suosikkini. Cappucinoa on muutaman kerran tullut kokeiltua ja onhan sekin aikamoista litkua.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ainoa juotava Pepsi Max on tämä mojiton makuinen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minttu oli kerran mun kainalossa.

Vasta muuten ostin kofeiinitonta kokista. Pitää katsoa tuleeko siitä pökkeröinen olo. Kalja vetää muutenkin kropan äärimmilleen. Harmi vaan kun toi on sokeritonta. En ole vielä maistanut. Yleensä en juo limsoja.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Mintunmakuinen Pepsi Max on helvetin pahaa. Tämä asia avautui minulle muutama minuutti sitten, mutta onneksi pullo on vain puoli litraa, joten pian tämä kärsimys on ohi.
Itse erehdyin ostamaan 6-packin, maistoin yhtä ja kaadoin loput viemäriin.
Loput annoin lapsenlapsille sillä ehdolla, että avaavat vasta kotona.
Ei ole tulleet sen jälkeen käymään…
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tuli eilen illalla semmoinen ahaa-elämys, kun veli @CuJo#31 n kanssa siinä musiikista keskustelimme. Hänen palstanimensähän tulee tietysti legendaarisen maalivahti Curtis Josephin nimestä ja pelinumerosta - right?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tuli eilen illalla semmoinen ahaa-elämys, kun veli @CuJo#31 n kanssa siinä musiikista keskustelimme. Hänen palstanimensähän tulee tietysti legendaarisen maalivahti Curtis Josephin nimestä ja pelinumerosta - right?
Osuit oikeaan. Toki yritin saada läpi nimimerkkiä CuJo (ilman pelinumeroa), mutta se oli jo varattu. Kyseinen käyttäjä on kirjoittanut palstalle tasan yhden viestin yli 20 vuotta sitten, mutta näillä mennään.

Tosiaan, kyseinen maalivahti on ollut ihan lapsesta saakka oma suosikkini kaikista NHL-pelaajista. Ja oli sitä uran loppuun saakka.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Osuit oikeaan. Toki yritin saada läpi nimimerkkiä CuJo (ilman pelinumeroa), mutta se oli jo varattu. Kyseinen käyttäjä on kirjoittanut palstalle tasan yhden viestin yli 20 vuotta sitten, mutta näillä mennään.

Tosiaan, kyseinen maalivahti on ollut ihan lapsesta saakka oma suosikkini kaikista NHL-pelaajista. Ja oli sitä uran loppuun saakka.
Minä tutustuin paremmin ko. herraan, kun olin mv-treenarina yhdessä junnujoukkueessa ja poikien ehdoton suosikki oli Cujo. Noh, pitihän mun sitten ottaa selvää heidän idolistaan ja tuli sitten seurattuakin hänen uraansa jonkin verran.
 

Glove

Jäsen
Cujo on myös amerikkalainen kauhuelokuva vuodelta 1983. Perustuu Stephen Kingin samannimiseen kirjaan. Kuuluu sarjaan "elokuvat, jotka katsoin liian nuorena." K16 näyttää olleen, mutta olin varmaan jotain 12 kun sen katsoin. Syytän serkkupoikaa, joka oli leffan jostain hommannut.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Cujo on myös amerikkalainen kauhuelokuva vuodelta 1983. Perustuu Stephen Kingin samannimiseen kirjaan. Kuuluu sarjaan "elokuvat, jotka katsoin liian nuorena." K16 näyttää olleen, mutta olin varmaan jotain 12 kun sen katsoin. Syytän serkkupoikaa, joka oli leffan jostain hommannut.
Juu, tästä kirjasta (ja elokuvasta) Curtis Joseph sai lempinimensä - siis nimessään sopivasti esiintyvien kirjainten lisäksi. Joseph taisi olla lukioiässä kun kyseinen vesikauhuinen koira oli esillä. Ja tietenkin ikoninen maskikin on saanut alkunsa tuosta lempinimestä.
 

Nick Neim

Jäsen
Cujo on myös amerikkalainen kauhuelokuva vuodelta 1983. Perustuu Stephen Kingin samannimiseen kirjaan. Kuuluu sarjaan "elokuvat, jotka katsoin liian nuorena." K16 näyttää olleen, mutta olin varmaan jotain 12 kun sen katsoin. Syytän serkkupoikaa, joka oli leffan jostain hommannut.
Käyttäjällä @Glove on siis jotain yhteistä Jennifer Anistonin kanssa.

Tai siis Rachelin
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Cujo on myös amerikkalainen kauhuelokuva vuodelta 1983. Perustuu Stephen Kingin samannimiseen kirjaan. Kuuluu sarjaan "elokuvat, jotka katsoin liian nuorena." K16 näyttää olleen, mutta olin varmaan jotain 12 kun sen katsoin. Syytän serkkupoikaa, joka oli leffan jostain hommannut.
Noin 10-vuotiaana olin katsonut lähes kaikki Suomessa julkaistut kauhuelokuvat, kun isoveli osti rippilahjarahoillaan VHS-soittimen ja hintaan kuului 100 elokuvan vuokra, eli käytännössä jokainen elokuva siitä paikasta ja naapurini täti taasen oli rautakirjalla töissä ja taisi olla se, joka katsoi elokuvat, laittoi ikärajat ja toi kaikki elokuvat veljenpojalleen ja kaikki ne me katsottiin.
Nykyään 46 vuoden ikäisenä en enää pelkää ihan hirveästi pimeää.
 

axe

Jäsen
Ite katsoin piänenä poikana Cujon lainattuna joltain myyttiseltä tyypiltä, jolla oli kaikki kauhuleffat, joista ei oltu muualla kuultukaan! Pitkään luulin että leffan suomenkielinen nimi oli Cujo - Tappajahauveli, mutta se olikin vain myyttisen tyypin itsekirjailema nimi kasetin kylkeen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei juuri tänään, vaikka juuri moista on taas nenän alla. Eli bratwursti ja valkosipulihapankaali yhdistelmä on jäätävän hyvää. Voisi syödä vaikka kuinka paljon.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lisää avautuneita asioita ja tämä avautui ihan tänään. Lähiöbotox on Suomen Bodycount ja todella pätevän oloista poppista. En ole koskaan aiemmin kuullut bändistä muuta kuin nimen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Viereisessä ovessa ollut nimenä jo jonkun aikaa "Minn". Eivät olleetkaan kuusaalaisia vaan kyllä nuo enemmän aasialaisilta näyttävät kun tänään siihen joku muutti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös