Minulle tuo asia avautui jo silloin, kun Saukkonen juonsi Hockey Nightia. Hän saisi juontaa ainoastaan urheilu-uutisia ja niitäkin vain pari kertaa vuodessa, sillä selostajaksi hän on vaan helvetin paska.Ai jumalauta, Mika Saukkonen on niin paska selostaja, että tuli aivan vittulinen päänsärky. Ja sitten pusketaan eetteriin Ville Niämistä ja Mäntti Akista - nyt on pakko ottaa brenkkua ettei sula aivot ja halkee pää.
Kyllä, paskuus on ollut tiedossa jo vuosikymmenet, mutta tää päänsärky siitä, että voi olla niin paska, pihalla ja ihan helvetin hukassa jokaisesta tilanteesta - se mulle avautui.Minulle tuo asia avautui jo silloin, kun Saukkonen juonsi Hockey Nightia. Hän saisi juontaa ainoastaan urheilu-uutisia ja niitäkin vain pari kertaa vuodessa, sillä selostajaksi hän on vaan helvetin paska.
Sauli Niinistön uusi työpaikka löytyy viemärityömaalta tai Alkon kassalta, kun nykyinen lähtee kohta alta? Aika samantasoinen juttu tuo olisi.Avautui, että menin sitten avaamaan varsinaisen Pandoran lippaan. Nimittäin, minä uskalsin kysymysmerkin kanssa laittaa Alepan kassan esille tuossa, kun Marinille arvuuteltiin uutta työpaikka; vanha ikään kuin lähti alta. En tietenkään usko, että hän sinne menisi, mutta siihen olisi ainakin työkokemusta... vaikka toki, olihan hänellä pyrkyä Hornet-kauppiaaksikin...
Nyt tuolla Löylyhuoneen puolella kiertää mielensäpahoittajien rinki ihmettelemässä syitä moiseen pyhäinhäväistykseen. Voin lohduttaa teitä, ettenhän minä nyt ihan tosissani ollut, ehkä jopa vähän huumorilla - sori siitä...
Notta - hyvät veljet ja siskot, pyyhkikää nokkanne ja kyyneleenne ja eikun kohti uusia elämän kovia haasteita...
Pieni on ero, niin kuin Iikkakin.Se onkin Iikka Kangasniemi eikä Ilkka Kangasniemi. Kaikki nämä vuoden luulin, että se oli Ilkka.
Se onkin Iikka Kangasniemi eikä Ilkka Kangasniemi. Kaikki nämä vuoden luulin, että se oli Ilkka.
Voi myös ottaa muistisäännöksi, että se oli Ilkka joka lauloi Teräsbetonia.Muistisääntö: Iikka Kivi, joka on määritelmällisesti pieni ihminen. Ei kun miten tämän muistisäännön kanssa, siis pieni ero Iikka vs. Ilkka, mutta joo. Otan vuoheni.
Voi myös ottaa muistisäännöksi, että se oli Ilkka joka lauloi Teräsbetonia.
Puhumattakaan Aleksis Kivestä.Sitten on Karri Kivi, mutta se on jo vähän eri juttu.
Puhumattakaan Aleksis Kivestä.
Jos ei saa olla Iikka niin saako silti olla itkuiikka?Joka Iikka saisi muuttaa nimensä Ilkaksi. Ei Iikka ole mikään oikea nimi.
Jos ei saa olla Iikka niin saako silti olla itkuiikka?
Mulla on siinä noin tunnin läpimenoaika siitä, kun päätän, että haluankin ajaa toisilla renkailla... tai siis vaimo haluaa...Avautui itse asiassa eilen illalla, että pitääkin varata aika renkaanvaihdolle ja tänään avautui - ei mitenkään yllättäen - ettei aikaa saa ihan heti. No vapuksi saa sentään kesäkumit alle.
Meillä tuo menee puoleen tuntiin jos veljen tallilla on tilaa. Siellä on isot tunkit, paineilmavehkeet (pultin kiertoon). Ja siellä on meitin renkaat talvi&kesäteloilla. Ja se avautui että ei me aina olla hitaita hämäläistä. Renkaat on jo vaihdettu tiistaina.Mulla on siinä noin tunnin läpimenoaika siitä, kun päätän, että haluankin ajaa toisilla renkailla...
Se on mulla melkein se tunti siitä, kun nousen sohvalta, raavin muniani, katselen sopivia kamppeita päälle, otan auton avaimet ja lähden koirien avustuksesta huolimatta autokatosta kohti. Sitten toinen auto tallista pois tieltä, että saan renkaat nosteltua seinältä ja pyöriteltyä hollille katoksen nurkille ja katsottua hieman, mikä mihinkin kulmaan tälle kautta soviteltaisiin. Sitten tunkki ja pulttipistooli esiin, on kyllä paineilmavehkeetkin, mutta tuo piskuinen akkupulttipistooli on kätevämpi ahtaassa, kun ei tarvitse sen letkun kanssa painia ja noitua, että mihin vitt... se taas jäi kiinni - siinä irrallaan renkaista on kyllä helppoa tarkistaa ilmanpaineet, joten kyllä paineilmaakin tarvitaan. Siitä sitten yksi kulma kerrallaan ylös ja eikun pultit auki, rengas pois ja toinen paikoilleen ja pultit takaisin, kiristän nykyisin pultit aina momenttiavaimella - paikallisen rengasliikkeen asentajan vinkki, kun siellä kävin laitattamassa kerran uudet renkaat vanteille. Kun auto on kierretty ja renkaat vaihdettu, viedään työkalut takaisin paikoilleen ja ajetaan toien auto talliin... ja niin... pitäisihän nuo poisotetut vielä pestäkin ennen talvi-/kesäsäilöön laittoa, mutta se on jo toisen rupeaman juttu, mutta silti pakollinen. Siitä sitten vielä ihmettelemään, mihin vitt... ne koirat tällä välin kerkesivät, kunnes löydän ne kuistilta makoilemasta ja sisällepääsyä odottamasta ja sinnehän sitä itsekin vaatteiden vaihtoon, munien raapimiseen, kahvin keittoon ja sohvalle takaisin kahvikupposen kanssa....Meillä tuo menee puoleen tuntiin jos veljen tallilla on tilaa. Siellä on isot tunkit, paineilmavehkeet (pultin kiertoon). Ja siellä on meitin renkaat talvi&kesäteloilla. Ja se avautui että ei me aina olla hitaita hämäläistä. Renkaat on jo vaihdettu tiistaina.
Joo, kyllä täällä lähti vähän Iisopilla mopo keulimaan. Puoli tuntia on nyt sellainen ihanne tilanne jolloin kaikki on vittu reilassa eikä kukaan häiritse...Se on mulla melkein se tunti siitä, kun nousen sohvalta, raavin muniani, katselen sopivia kamppeita päälle, otan auton avaimet ja lähden koirien avustuksesta huolimatta autokatosta kohti......
Niinpä... mutta ilman noita sosiaalisia velvollisuuksia teidänkin renkaanvaihtonne olisi aika kuiva tapahtuma, kuin jossain rengasliikkeessä, jossa ei vaihdon aikana ole muuta tekemistä kuin istuskella toimistossa ja arvuutella muiden asiakkaiden ulkonäköä alasti... ja yrittää olla nauramatta......
Eli hyvinkin meillä meni se kaksi tuntia tällä kertaa renkaiden vaihtoon kun mukaan laskee sosiaaliset velvollisuudet. Ja miksi ei laskettaisi. Ehdin jopa yhden nappulan hakea kotiin kaveriltaan. Tulihan koeajettua renkaat. Ei valittamista ollut. Joten loppujen lopuksi sinun tunti (munien kaivelun kanssa) on pientä meidän kahden tunnin visiittiin veljeni perheen luona kahvitteluineen ja lasten kuskaamisineen. Mutta mitäänhän ei ns. saa ilmaiseksi.
Meillä se riippuu Matin jonosta. Ja tänä vuonna onko Matilla mulle uudet renkaat. Pitääkin soittaa Matille heti kun Matti aukeaa ysiltä.Meillä tuo menee puoleen tuntiin jos veljen tallilla on tilaa. Siellä on isot tunkit, paineilmavehkeet (pultin kiertoon). Ja siellä on meitin renkaat talvi&kesäteloilla. Ja se avautui että ei me aina olla hitaita hämäläistä. Renkaat on jo vaihdettu tiistaina.