Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 717 703
  • 33 934

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avautui että muutamalle Ilveksen kannattajalle lorahtaa hiekkaa alushousuihin , jos jonkun muun joukkueen kannattaja mainitsee Pennasen tai Pendon nimen missään ketjussa. Ihan kuin olisi jatkuva päivystys aiheesta
Onkohan jo perustettu ketju "Älä töni Pendoa, Pendo on mun kaveri"?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui että ainakin Wikipedian mukaan Mauri Antero Nummisen, eli M.A:n, oikea virallinen etunimi ei ole Mauri, vaan Mies. Mies Mauri Antero Numminen.
Tunnen suurta häpeää yleistiedon puutteestani.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Törmäsin netissä Cheetos flamin hot-naksujen syntytarinaan.
Siksi oli pakko ostaa pussillinen ja nämä ovat loistavia.
Etenkin kun pussillinen kestää useamman päivän.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että aktivistien sopanviskomisperformanssit taidemuseoissa johtuvat siitä, että taideväki ei tunnetusti käytä kovia otteita tällaisten tekojen estämiseksi tai edes niistä rankaisemiseksi. Ei ole vaaraa, että nenä tulee kipeäksi.
Suuret yhtiöt ja ökyrikkaat yksityishenkilöt turvautuvat suuremmin kyselemättä riittäviin voimakeinoihin tällaista toimintaa vastaan, eivätkä epäröi viedä selkkauksia oikeuteen ja kiristää turvatoimia entisestään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei nyt mikään breaking news, mutta jos Lidlissä tai vaikka Prismassakin olis kahvipaketit eurolla niin revittäisi varmaan käsistä. Cittarissa juppeja ei näyttänyt kiinnostavan.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui jo itse asiassa viime talvena - ensimmäisenä talvena nykyisessä asunnossa, että takka on aivan mahtava kapistus olla kotona.

Kerrostaloissa eikä lapsuuden rivareissa koskaan ollut takkaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui jo itse asiassa viime talvena - ensimmäisenä talvena nykyisessä asunnossa, että takka on aivan mahtava kapistus olla kotona.
Tää on kyllä Jumalan tosi. Aivan ehdoton tunnelman luoja. Omista asunnoista ei oo löytyny ikinään, mutta onneks aina välillä voi lähtee mökille.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Koska viron kielen sana "riigikogu" on vähitellen ikään kuin hiipinyt ihon alle, tultiin tänään siihen pisteeseen, että oli pakko selvittää mikä on riikinkukko viroksi:

Suuri pettymys myös, ettei Lepakkomies ole viroksi Nahkhiirmees, vaan
Michael Jackson! no Batman se on.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vitun kroisos. Mä käyn vain yleisissä uimahalleissa saunassa joskus lämmittelemässä, munasillaan tottakai.
Aika härski tyyppi kun käy alasti saunassa.
Mää joskus kellittelen mökillä takan edessä munasillaan ja naukkailen väkijuomaa. Semmosen taljan päällä. Mää en tiä mitä eläintä sen taljan pitäs olla, mutta veikkaan joksku kiteeläiseks lehmäks. Enkä nyt tarkota sanoo jotta kellittelisin siis mujjani päällä siinä.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tajusin, että Within Temptation ja Evanescence ovat kaksi erillistä asiaa.

Tai siis, olinhan minä tästä tavallaan täysin perillä, mutta jotenkin aivoissa on nyt pitkälle toista vuosikymmentä ollut tiedostamaton taipumus pitää näitä yhtenä ja samana Ulkomaan Nightwishinä. Todella outo fiilis nyt, kun tuo omituinen yhdistäminen loppui ja muuttui ymmärrykseksi kahdesta täysin eri toimijasta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Avautui, että elokuva Pakojuna (1985) on suureellisessa ylinäyttelemisessään jotenkin hämmentävimpiä elokuvia. Sitä pitää jotenkin pökkelönä muttei saa silmiä irti ruudusta. Kattosin keväällä tai kesällä, nyt pyörinyt taas kanavilla.

Varmasti hyvä production value. Vetävä tarina. Nuorempia taikka vanhempia Eric Roberts, Jon Voight, Rebecca De Mornay. Ja melkeen joka näyttelijäsuoritus/kohtaus överiks.

Saattaa myös avautua etten ole kummonenkaan leffakriitikko koska tarkempi tutkiminen kertoo niin Voightin kuin Robertsin olleen Oscar-ehdokkaina rooleistaan. No, ehkä nää on aikaan sidottuja juttuja. Perspektiivit ja sitä rataa.

Runaway Train. Akira Kurosawan suunnittelema aihio ja piti alkaa kuvaamaan ensimmäisenä värifilminään. Painella Syracusen ja Rochesterin välisillä raiteilla lokakuusta 1966 alkaen. Siinä oli sitten kaikenlaista harmia, vissiin rahottajien puolesta. Känselöitiin, aloteltiin ja taas lopeteltiin. Aiheeseen palattiin Kurosawan scriptin omistaneen tuotantoyhtiön puolesta uudelleen vasta 1982, Francis Ford Coppolalta kysyttiin ohjausta ohjaaja-valinnan suhteen ja siittä se sitten lähti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se muuten jännää kun usein baariin mennessä käy mielummin kusella kulman takana tai puun juurella kuin että kävis vasta baarin sisällä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On se muuten jännää kun usein baariin mennessä käy mielummin kusella kulman takana tai puun juurella kuin että kävis vasta baarin sisällä.
Olen tähän asti luullut että kuset (ja paskot) pelkästään housuun, mutta et näköjään. Avautui siis se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös