Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
No niin älä jaksa olla tosikko, ootko sä joku Ted DiBiasen siskonpoika vai häh?Kova saavutus ja pelimiehen merkki tuo on...
No niin älä jaksa olla tosikko, ootko sä joku Ted DiBiasen siskonpoika vai häh?Kova saavutus ja pelimiehen merkki tuo on...
En vaan "Iron" Mike DiBiasen pojanpojanpojanpoika.No niin älä jaksa olla tosikko, ootko sä joku Ted DiBiasen siskonpoika vai häh?
Vähän samanlainen ilmiö kuin inttijutuista puhuminen. Tai sitten vankilareissuista.Avautui, että vissiin täällä Kierrätyskeskuksessa on alkanut jokin Jatkoajan Pahat Pojat -kokoontumisajo, vai mikä on homman nimi ja mistäs nyt tuulee?
En ole kuullut koskaan edes nimeä Yona, nyt luin sen ekaa kertaa. Johtunee siis siitä, että diggaan heviä. Joskus sillä on hyvätkin puolensa.Avautui "Vain Elämää"-ketjusta, että jäsen @Fiftie arvostaa taiteilija Yonaa, eikä ymmärrä kun Jatkoajan hevi diggarit ei, saati eivät ole koskaan kuulleetkaan ko artistista.
Oon myös jatkoajan hevi diggari!!Avautui "Vain Elämää"-ketjusta, että jäsen @Fiftie arvostaa taiteilija Yonaa, eikä ymmärrä kun Jatkoajan hevi diggarit ei, saati eivät ole koskaan kuulleetkaan ko artistista.
Hevi vai heavy diggari?Oon myös jatkoajan hevi diggari!!
Molempia!Hevi vai heavy diggari?
Ja hyvä ystävänsä Ben Dover.Heavy-Dick Gary
Eikös samanniminen kaveri pelaa Carolina Hurricanesissa? Monesti kuullut selostuksessa: "What a goal by Teivo Teivainen!"Tänään kuuntelin tunnin verran Antti Häkkäsen, Anna Kontulan sekä Teivo Teivaisen välistä debattia Kirjamessuilla ja varsinkin Kontulan puheita kuunnellessani minulle avautui jälleen kerran, etten tasan tarkkaan tule äänestämään häntä missään vaaleissa.
On toikin kyl kova, mut mää oon luullut, että legendaarinen Malmi hattrick ois samana iltana housuihin kuseminen, housuihin paskominen ja LOPUKSI vielä housuihin laukeaminen. En oo ihan varma vaatiiko viralliset säännöt tätä järjestystä ja tai saako housuja vaihtaa illan aikana.Jos Gordie Howe hattrick on maali, syöttö plus tappelu niin oisko vastaava täällä Malmin bileissä toi että poliisi, ambulanssi ja haastemies käy. Tosin ambulanssi kävi kahteen eri otteeseen niin tuli tehot 1+2.
Meillä Lahess oli vanhojen jatkoilla sellainen hattutemppu että poliisi, palokunta ja ambulanssi kävi. Ja perään tuli vielä laskut tilojen rikkomisesta ja sotkemisesta sekä turhasta palohälytyksestä.Jos Gordie Howe hattrick on maali, syöttö plus tappelu niin oisko vastaava täällä Malmin bileissä toi että poliisi, ambulanssi ja haastemies käy.
Mutta ei kikkelistä mitään. Tai no ei kikkeli...@Vanha Len on päässyt Fingerporiin ;)
Fingerpori - 28.10.2022 - Sarjakuvat | HS.fi
Ja myöhästyin. Olikin jo Fingerpori ketjussa huomoitu. No, toistohuumori on sitä parasta...
Jos Gordie Howe hattrick on maali, syöttö plus tappelu niin oisko vastaava täällä Malmin bileissä toi että poliisi, ambulanssi ja haastemies käy. Tosin ambulanssi kävi kahteen eri otteeseen niin tuli tehot 1+2.
Tämä pitää tapahtua about samaan aikaan noin +-10 sekuntia. Sitten voidaan laskea tosi Malmilaisen suoritukseksi.On toikin kyl kova, mut mää oon luullut, että legendaarinen Malmi hattrick ois samana iltana housuihin kuseminen, housuihin paskominen ja LOPUKSI vielä housuihin laukeaminen. En oo ihan varma vaatiiko viralliset säännöt tätä järjestystä ja tai saako housuja vaihtaa illan aikana.
Vaikka tiesinkin isän myötä "Spaghetti Western" -termin ja sen, että kyseiset leffat tehtiin Italiassa. Avautui nyt, että sekä Terence Hill ja Bud Spencer olivat täysin 100% Italian italialaisia, oikeilta nimiltään Mario Girotti ja Carlo Pedersoli.