Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 721 045
  • 33 940

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Jos Gordie Howe hattrick on maali, syöttö plus tappelu niin oisko vastaava täällä Malmin bileissä toi että poliisi, ambulanssi ja haastemies käy. Tosin ambulanssi kävi kahteen eri otteeseen niin tuli tehot 1+2.

Baseballissa hattrickiä ei tunneta mutta sieltä löytyy ns. "cycle" eli pelaaja onnistuu lyömään itsensä ottelun aikana kerran joka pesälle. Näistä yleensä triple, eli kolmospesälle pääsy omalla lyönnillä on hankalin suorittaa.

Lou Piniella -cycle taas tapahtui 16. huhtikuuta 1970, kun em. sankari poltettiin kerran joka pesälle ottelun aikana.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On toikin kyl kova, mut mää oon luullut, että legendaarinen Malmi hattrick ois samana iltana housuihin kuseminen, housuihin paskominen ja LOPUKSI vielä housuihin laukeaminen. En oo ihan varma vaatiiko viralliset säännöt tätä järjestystä ja tai saako housuja vaihtaa illan aikana.
Tämä pitää tapahtua about samaan aikaan noin +-10 sekuntia. Sitten voidaan laskea tosi Malmilaisen suoritukseksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui naisten korisliigan huippumatsia katsellessa, että pallo on pelaajien käsivoimille yllättävän raskas.
Yhden käden heitossa käytetään voimakkaasti tukijalkaa ja kaukoheitoissa huonompi käsi auttaa myös vahvasti.
Miespelaajathan linkoavat pallon pelkällä kädellä melko helposti kentän päästä päähän.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikki tietää, että Lenin ja jokunen muukin venäläinen kovan linjan bolshevikki piilotteli aikoinaan Suomessa. Mutta itselleni oli uusi tieto, että Jugoslavian tuleva yksinvaltias, Josip "Tito" Broz yritti myös aikoinaan päästä karkuun Suomeen.

Tämä tapahtui 1917, kun oli päässyt pakoon venäläiseltä (sota)vankileiriltä ja tavoittenaan oli ilmeisesti päästä Suomen kautta turvaan esimerkiksi Yhdysvaltoihin. Jäi kuitenkin kiinni rajalla ja vangittiin uudestaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Siis tiedätteks te sen fiiliksen kun sisä- ja takareisissä valuu. Ihan pikku, pikku, pikkupierun vaan päästin. Pitkä on matka ei kotia näy. Maan korvessa kulkevi lapsosen tie.
Jos siinä nyt, kaikesta huolimatta, joku tällä hetkellä ihanalta vaikuttava enkeli vierellä käy, niin suhtaudu kuitenkin pienellä varauksella... aamulla kaikki on toisin...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Naisten logiikka välillä hämmentää.

Tuli eilen lähdettyä JYPin matsin jälkeen naapurin ja oman tutun kanssa vähän yöelämää väijymään. Herrat olivat jurrivetoisesti liikkeellä ja itse ilmoitin että menen vesilinjalla. Ei maistunut muutenkaan ja piti olla valmiina lähtemään taksilla himaan jos puhelu tulee.

No siinä sitten eräässä pienemmässä keskustan mestassa nuorempi daami lähestyi minua ja kysyi että voiko tarjota juotavaa. Ilmoitin että löytyy jo ja ehdotin että mennään istumaan pöytään.

Siinä sitten ehdittiin ehkä minuutti jutella kun neidin kaksi kaveria iskeytyivät pöytään. Alkoi allekirjoittaneen grillaaminen, syyttelyt motiiveista ja vielä oikein syytös siitä kun 6 vuotta nuorempaa vokottelen.

Tämä daami ilmoitti että itse hakeutui seuraani ja hänen kaverit jyräsivät tuon pointin yli.

Koitin keventää tunnelmaa sanomalla että olenko piilokamerassa vai absurdin insideläpän kohde. Tämä minua lähestynyt tapaus oli selvästi hyvin ujo ja puun sekä kuoren välissä kun oli kavereiden kanssa jatkamassa matkaa yökerhoon. Ehdittiin sentään vähän jutella kun kaverinsa kävivät pari kertaa vessassa. Oli pahoillaan, mutta fiilis oli kummaltakin vähän mennyt.

Totesin vain hyvät illan jatkumiset ja palasin omaan seuraan. Hekin olivat vaihtamassa isompaan paikkaan ja itse lähdin kotiin.

Eli tuo naisduo ei ehkä oivaltanut tehneensä hallaa omalle frendilleen ja ilmeisesti jotain voimaantumisriittiä piti toteuttaa minuun.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eli tuo naisduo ei ehkä oivaltanut tehneensä hallaa omalle frendilleen ja ilmeisesti jotain voimaantumisriittiä piti toteuttaa minuun.
Eikös ole olemassa jokin sanontakin, että ”nainen on naiselle susi”.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eikös ole olemassa jokin sanontakin, että ”nainen on naiselle susi”.
"Don't try to understand women. Women understand women and they hate each other."

-Al Bundy
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Eikös ole olemassa jokin sanontakin, että ”nainen on naiselle susi”.

Joo ja esimerkiksi koomikko Bill Burr on heittänyt hyvän kommentin kun puhutaan naisten urheilusta että kuinka moni on tukenut sitä että naiset kokoontuvat yhteen ja ovat valmiita taistelemaan yhteisen tavoitteen puolesta.

Sen sijaan katsovat Kardashianin settiä ja housewifeja joissa naiset tuhoavat toisiaan ja repivät toisiaan kappaleiksi.

Mutta en yleistä tässä ja ymmärrän esimerkiksi sen jos on tyttöjen ilta niin voi närästää jos yksi on heti miesseuraa hakemassa.

Lähinnä vain hämmensi tuo noin voimakas reagointi kun eivät tunteneet minua ja tosiaan oli jopa minuutti oltu samassa pöydässä kahden.

Ja tosiaan harmitti ainoastaan tämän daamin puolesta kun ehti puhumaan miten ujo on ja oli kerännyt rohkeutta lähestyä minua. Itsekin ujona ihmisenä naisten suhteen tavoitan tuon fiiliksen.

Ja kaverinsa palkitsivat asian noin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo ja esimerkiksi koomikko Bill Burr on heittänyt hyvän kommentin kun puhutaan naisten urheilusta että kuinka moni on tukenut sitä että naiset kokoontuvat yhteen ja ovat valmiita taistelemaan yhteisen tavoitteen puolesta.

Sen sijaan katsovat Kardashianin settiä ja housewifeja joissa naiset tuhoavat toisiaan ja repivät toisiaan kappaleiksi.

Mutta en yleistä tässä ja ymmärrän esimerkiksi sen jos on tyttöjen ilta niin voi närästää jos yksi on heti miesseuraa hakemassa.

Lähinnä vain hämmensi tuo noin voimakas reagointi kun eivät tunteneet minua ja tosiaan oli jopa minuutti oltu samassa pöydässä kahden.

Ja tosiaan harmitti ainoastaan tämän daamin puolesta kun ehti puhumaan miten ujo on ja oli kerännyt rohkeutta lähestyä minua. Itsekin ujona ihmisenä naisten suhteen tavoitan tuon fiiliksen.

Ja kaverinsa palkitsivat asian noin.
Ehkä nuo ”kaverit” huolestuivat seurueen tasapainon järkkymisestä. Eli ujoin pysyköön kiltisti hänelle osoitetussa roolissa, että näillä kahdella muulla on tarvittaessa kaveri. Onhan se nyt ennen kuulumatonta, jos päällepäsmärit jäisivät ilman kamaripalvelijaansa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vuonna 1957 fysiikan Nobel palkinnon jakoi kaksi nuorta miestä Kiinan tasavallasta (Taiwanista). Yang Chen-Ning joka oli tuolloin 35 ja Tsung-Dao Lee 30. Molemmat ovat edelleen elossa ainakin Wikipedian mukaan. Seuraavat elossa olevat voittajat tuossa kategoriassa löytyvät vuodelta 1973 kun Leo Esaki, Ivar Giaever ja Brian David Josephson voittivat tuon palkinnon.

Ai niin ja palkintoa ei jaettu vuosina 1931 ja 1934 jostain kumman syystä. Samoin palkintoa ei jaettu vuonna 1916 koska meneillään oli Ensimmäinen Maailmansota, eikä vuosien 1940-1942 välisenä aikana. Ilmeisesti sodat eivät häirinneet komitean toimintaa vuosina 1914, 1915, 1917, 1918, 1939, 1943, 1944 ja 1945.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ehkä nuo ”kaverit” huolestuivat seurueen tasapainon järkkymisestä. Eli ujoin pysyköön kiltisti hänelle osoitetussa roolissa, että näillä kahdella muulla on tarvittaessa kaveri. Onhan se nyt ennen kuulumatonta, jos päällepäsmärit jäisivät ilman kamaripalvelijaansa.

Ja jotkut kaverit tai jopa ystävät saattaisivat olla onnellisia sekä tyytyväisiä jos se porukan ujoin tekeekin jotain tuollaista.
 

Glove

Jäsen
Luin vegaaniketjua ja sitten siinä yhtäkkiä hoksasin, että minähän olen jo puoliksi kasvissyöjä. En nimittäin juo mitään eläinperäisiä tuotteita. Arkena juon vettä, viikonloppuna saattaa kulua jotain kasvisperäisistä aineista käymisteitse tai tislaamalla valmistettuja tuotteita.

Koska poikkeus vahvistaa säännön niin on yksi tilanne, milloin juon maitoa. Grillin makkaraperunoihin se kuuluu kyllä välttämättä yhteen. nautinto ei ole sama ilman maitoa. Toinen pointti, mikä makkaraperunoihin liittyy on se, että ne pitää syödä muovisilla aterimilla.

Edit: tämän vuoden maidonkulutukseni on puoli litraa. Olen siis juonut maitoa tänä vuonna noin 116 litraa vähemmän kuin suomalainen keskimäärin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Luin vegaaniketjua ja sitten siinä yhtäkkiä hoksasin, että minähän olen jo puoliksi kasvissyöjä. En nimittäin juo mitään eläinperäisiä tuotteita. Arkena juon vettä, viikonloppuna saattaa kulua jotain kasvisperäisistä aineista käymisteitse tai tislaamalla valmistettuja tuotteita.

Koska poikkeus vahvistaa säännön niin on yksi tilanne, milloin juon maitoa. Grillin makkaraperunoihin se kuuluu kyllä välttämättä yhteen. nautinto ei ole sama ilman maitoa. Toinen pointti, mikä makkaraperunoihin liittyy on se, että ne pitää syödä muovisilla aterimilla.

Edit: tämän vuoden maidonkulutukseni on puoli litraa. Olen siis juonut maitoa tänä vuonna noin 116 litraa vähemmän kuin suomalainen keskimäärin.
Ei juominen ja syöminen ole sama asia.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käyneitä marjoja, sanoi kettu, ja huispasi hetkeä myöhemmin häntäänsä villisti.
Oisin kovin hämmästynyt jos joku eläin jaksaisi syödä käyneitä marjoja niin paljon että humaltuisi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös