Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 706 675
  • 33 911

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Oon näemmä kirjoittanut 93 viestiä vitutusketjuun. Itseäni on viimeksi ketjussa vituttanut vuonna 2016, kun olin vielä epäonnekseni naimisissa. Eli ei akkaa, onnellinen mies.
Minulle avautui että olen kirjoittanut 26 kertaa kyseiseen ketjuun vuosien 2005-2007 välillä, sen jälkeen en kertaakaan :o

Sekin avautui ettei vitutuksen aihe ole muuttunut reilun viidentoista vuoden aikana.
 

Liitteet

  • vitutusketju.PNG
    vitutusketju.PNG
    6,5 KB · kertaa luettu: 209

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Niin sanotut Kerava-farkut tunnetaan myös nimellä maksuhäiriöhousut.
 

Liitteet

  • AA20E606-EBE3-4B08-8E34-D3C3159BB192.jpeg
    AA20E606-EBE3-4B08-8E34-D3C3159BB192.jpeg
    113 KB · kertaa luettu: 241

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joillakin on jotain unimittareita. Onko joissain älykelloissakin jotain ominaisuuksia. Unen määrän näkee paremmin sähköfirman nettisivuille kirjautumalla. Siellä voi tunnin tarkkuudella katsoa. Mulla pylväät oli 8 tuntia isot, siis kun sammuin uunin huutaessa hoosiannaa. No tästä on kohta pari viikkoa tai jotain.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Joillakin on jotain unimittareita. Onko joissain älykelloissakin jotain ominaisuuksia. Unen määrän näkee paremmin sähköfirman nettisivuille kirjautumalla. Siellä voi tunnin tarkkuudella katsoa. Mulla pylväät oli 8 tuntia isot, siis kun sammuin uunin huutaessa hoosiannaa. No tästä on kohta pari viikkoa tai jotain.

Niin kaunista palstaveli pettter. Itsellä äsken kävi legendaariset Nobelaanerit, eli olin käynyt paskalla jo kahdesti, kunnes tuossa musiikkia kuunnellessa alkoi jälleen pykimään peppureikä ja se oli menoa, mutta tuli vain pieru ja pieni suikale. selvisin säikähdyksellä, kuten sinäkin aina ja nyt soi Irwin ja Led Zeppelin.
 

444

Jäsen
Olen joskus kuullut sanonnan ”mieluummin nyrkki perseeseen kuin muutto Lohjalle”. Eilen tuli ensimmäistä kertaa näiden kahden vuoden aikana sellainen fiilis, että voin jopa samaistua ajatukseen. Parempi vain pysyä täällä maalla eikä lähteä keskustan lähellekään.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pienen maalausrempan yhteydessä avautui, että Lidlissä myynnissä olleet 3M:n valmistamat maalarinteipit ovat kaikkein paskimpia. Liimapinta on olematon. Jännä juttu, olen pitänyt laatumerkkinä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Netflixissä ja HBOMaxissa kun koittaa ottaa screenshotteja niin saa kuvan vain mustasta ruudusta jossa on tekstitykset. Enpä tiennyt tästäkään, ennen kuin törmäsin tietoon internetissä ja päätin kokeilla itse.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Netflixissä ja HBOMaxissa kun koittaa ottaa screenshotteja niin saa kuvan vain mustasta ruudusta jossa on tekstitykset. Enpä tiennyt tästäkään, ennen kuin törmäsin tietoon internetissä ja päätin kokeilla itse.
Ennen sai Viaplayn matseistakin hassuttelu-screenshotteja, vaan eipä enää.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Avautui, etten tiedä käsipallosta paljoakaan. Jostain syystä aloin katsoa Suomen ja Norjan välistä peliä. En aiemmin tiennyt, että tuossa lajissa pelaajat voivat saada jäähyjä ja että jäähy ei lopu, vaikka vastustaja tekee maalin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Avautui, etten tiedä käsipallosta paljoakaan. Jostain syystä aloin katsoa Suomen ja Norjan välistä peliä. En aiemmin tiennyt, että tuossa lajissa pelaajat voivat saada jäähyjä ja että jäähy ei lopu, vaikka vastustaja tekee maalin.
Tämän viestin kautta avautui miksi Myyrmäen Energia Areenalla oli maiden liput kun ohi ajelin. Ei sitäkään tarvitse enää ihmetellä. Notta kiitos.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Viime sunnuntaina avautui polvilumpion kupeeseen tikkejä vaativa huolen vekki parvekkeen ikkunapellistä.
Verta ei juuri tullut, ja tyrehtelyn lomassa haavasuihketta ja lopuksi harso väliin ja jesarilla tiukkaan.

Tänään avautui että jesarista oli taas johonkin. Sillä parantunut täysin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Pienen maalausrempan yhteydessä avautui, että Lidlissä myynnissä olleet 3M:n valmistamat maalarinteipit ovat kaikkein paskimpia. Liimapinta on olematon. Jännä juttu, olen pitänyt laatumerkkinä.
Onhan noissa eroja. Toisissa taas niin vahva liima että jos pari tuntia kiinni kun odottaa maalin kuivumista niin ottavat alla olevan maalin mukanaan. Mielummin vähän heikko kuin liian vahva.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haha uutiset tulee vieläkin. Napakymppi ja kymppitonni on sentään loppunut. Tai kyllä niistäkin oli jotkut versiot. Mut Ihmemies ja Ritari Ässä. Tai oli Ihmemiehestäkin. Mitä seuraavaksi? Hehkuva Eden.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Haha uutiset tulee vieläkin. Napakymppi ja kymppitonni on sentään loppunut. Tai kyllä niistäkin oli jotkut versiot. Mut Ihmemies ja Ritari Ässä. Tai oli Ihmemiehestäkin. Mitä seuraavaksi? Hehkuva Eden.

Älä unohda Katuhaukkaa. Aliarvostettu. Nykyään sanottaisiin yhden tuotantokauden ainoastaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Älä unohda Katuhaukkaa. Aliarvostettu. Nykyään sanottaisiin yhden tuotantokauden ainoastaan.
Muistaako ei-Jonnet vielä Iskuryhmän (Super force)? Ai että oli myäs kovaa kakkaa.

 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Metsä on ilmeisesti nykysuomella puupelto.
Tuo sana kuvaa hyvin istutettuja metsiä, joissa on vain yhtä puulajia. Kaikenlainen diversiteetti puuttuu. Näin joskus Alankomaissa "metsän", jossa ehkä 30-50 vuotiaat puut olivat viivasuorissa riveissä viiden metrin välein. (Tuli mieleeni, että oliko "metsä" natsien istuttama, kun niin säntillisesti oli puut istutettu). Vanha ikimetsä (aarniometsä tai millä nimellä sitä haluaakin kutsua) jossa kasvaa eri lajeja, on mulle se oikea metsä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Vaikka tiesinkin isän myötä "Spaghetti Western" -termin ja sen, että kyseiset leffat tehtiin Italiassa. Avautui nyt, että sekä Terence Hill ja Bud Spencer olivat täysin 100% Italian italialaisia, oikeilta nimiltään Mario Girotti ja Carlo Pedersoli.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vaikka tiesinkin isän myötä "Spaghetti Western" -termin ja sen, että kyseiset leffat tehtiin Italiassa. Avautui nyt, että sekä Terence Hill ja Bud Spencer olivat täysin 100% Italian italialaisia, oikeilta nimiltään Mario Girotti ja Carlo Pedersoli.
Kattos mokomaa... aina oppii uutta!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaikka tiesinkin isän myötä "Spaghetti Western" -termin ja sen, että kyseiset leffat tehtiin Italiassa. Avautui nyt, että sekä Terence Hill ja Bud Spencer olivat täysin 100% Italian italialaisia, oikeilta nimiltään Mario Girotti ja Carlo Pedersoli.
Tuttua kauraa. Vaikkei leffojen habituksesta uskosi, niin Bud, eli Carlo, on myös moninkertanen uinnin italian mestari ja osallistui Helsingin olympiakisoihin 1952. Mitaleille ei muistaakseni yltänyt.

Edit. Wiki kertoo että osallistui myös -56 Melbournen olympialaisiin. Molemmilla kerroilla välieriin.
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
HS Turku 18.10.

"(Raision yläkoulun turvallisuustilanteesta. Hänen tietämänsä mukaan) oppilaita pahoinpidellään välitunneilla ja useimmat oppilaista kokevat jatkuvaa väkivallan uhkaa eikä välituntisin uskalleta käydä vessassa."

Avautui, että joskus on ilmeisesti todellakin käyty välitunnilla vessassa. Minä kävin ensi kerran vasta oppikoulun 3. luokalla.
Ei väkivallan pelon vaan vessojen surkean kunnon ja hirveän hajun takia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hemmetti. Housut ihan kurassa. Takkia en ole vielä uskaltanut kurkata. Kotimatkasta ei muistikuvia, mutta sen muistan kun laskin vähän pyllymäkeä siinä mullassa vai missä lie savivellissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös